דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים: הצעת נישואין מקורית לזוגות אוהבים 

מאת    [ 20/09/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2794 פעמים ]

טיפים: הצעת נישואין מקורית לזוגות אוהבים

 

ברגע שבחור מציע הצעת נישואין מקורית לחברתו או לבת זוגו או למשודכת שלו הוא למעשה מנסה לומר אמירה במילים השזורות בטקס לא רשמי על רצונו להינשא לאהובתו ולהקים עמה בית וזאת על ידי הצעת נישואין. אותה אמירה יכולה לכלול הודעה כתובה מפתיעה ומקורית לבת הזוג המוצבת על גבי בניין גבוה או רכס הרים, או הודעה הנופלת מן השמיים או כזאת הטמונה בתוך בקבוק על חוף הים המבשרת על רצונו של בן הזוג להינשא לבת הזוג האהובה או אמירה המשלבת אקט של בילוי בשניים אשר לקראת שיא הבילוי, מוכרזת הצעת נישואין מקורית לבת הזוג בהפתעה וללא הודעה מראש. ככל שהכרזת הצעת נישואין תהא מפתיעה ומקורית יותר ואף בלתי צפויה, כך אותה הצעת נישואין מקורית תתקבל בהתרגשות עצומה יותר ובהסכמה חד משמעית מצדה של בת הזוג האהובה.

חשוב לבחור מיקום אידיאלי לאותה הצעת נישואין מקורית, אותו מקום יכול להיות מקום שגרתי ומוכר כמו סלון דירתה של בת הזוג או מקום עבודתה של בת הזוג או אף מקום לימודיה, אך חשוב כי הסיטואציה אשר תוביל להכרזת הצעת נישואין מקורית תהא מפתיעה ומרגשת בכדי להעצים את רגשותיה של בת הזוג במטרה להוביל אותה להסכמה הנכספת להיענות לאותה הצעת נישואין מקורית ומרגשת. מאידך ניתן למצוא מקום או סביבה בלתי מוכרת או לפחות סביבה לא שגרתית עבור בת הזוג כזאת שאינה מרבה לבלות ולשהות בה, אך סביבה זו יכולה להעצים את ההתרגשות באותה הצעת נישואין מקורית ומיוחדת ולהוביל להסכמתה של בת הזוג.

מקומות אידיאליים למטרת הצעת נישואין מקורית יכולים להיות למשל, שייט זוגי רומנטי בגונדולה בנהר בוונציה, הזוג שט בנהר בגונדולה והגונדולייר מזמר שירי אהבה באיטלקית בשעת ליל קסומה. דוגמה נוספת, הצעת נישואין מקורית ומפתיעה הכוללת אלמנט לא צפוי בעת מסע טיפוס הרים בחו"ל או בעת מסע רגלי באחד מאתרי הצפון ההרריים. בני הזוג מתחילים במסע רגלי ומטפסים אט אט על טרסות ההר ובהגעה לפסגת ההר, בת הזוג מגלה להפתעתה שלט מתנוסס בגאווה וחקוק בו משפט מפתיע ומרגש: אהובתי (בצירוף שמה של בת הזוג) התינשאי לי? הכרזת הצעת נישואין מקורית ומפתיעה דומה יכולה להתרחש בעת טיול בחיק הטבע סמוך לרכס הרים או גבעה רמה ובהם מופיעה רצועת בד ענקית או שלט ענק במילים: אהובתי, תינשאי לי, אוהב אותך בצירוף שם בן הזוג.

הסיטואציה המתאימה ביותר עבור הצעת נישואין מקורית הנה רק כאשר שני בני הזוג שוהים ונמצאים בה יחדיו באווירה אינטימית ללא הפרעה מהסביבה, כדי להוביל לאקט של הצעת נישואין מקורית באווירה מיוחדת, מרגשת ובלתי נשכחת הגוררת הסכמה הדדית לאותה הצעת נישואין מקורית. הפלטפורמה המומלצת ביותר להכרזת הצעת נישואין מקורית היא בשייט ביאכטה מפוארת בלב הים לקראת השקיעה, המיקום האידיאלי, הפסטורלי והמבודד לזוג אוהב כשברקע ניגוני אהבה, בני הזוג אוחזים בכוס יין או שמפניה, והנה באה לה הצעת נישואין מקורית ונפלאה המלווה בהסכמה מלאה ומרגשת.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב