דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביקור במדריד - ליהנות משפע תרבותי בלתי רגיל 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3413 פעמים ]

מדריד, בירתה של ספרד, מציעה שפע תרבותי בלתי רגיל, המאפיין את התרבות הספרדית הכול כך צבעונית ותוססת. טיסות למדריד, היוצאות מישראל ישירות אליה, מאפשרות לטעום מהעיר המקסימה הזו לאורך כל חודשי השנה וליהנות ממגוון של אפשרויות, המתאימות לכל המשפחה. טיסות למדריד הן הזדמנות להכיר את התרבות הספרדית המעניינת, לבקר במוזיאונים מקומיים, לצפות בארכיטקטורה המרשימה של העיר ולטעום גם טעמים מקומיים בלתי רגילים. טיסות למדריד, אותן מומלץ להזמין מוקדם ככל האפשר על מנת ליהנות ממחירים נוחים וכדאיים, הן דרך נפלאה לחופשה בלתי רגילה ולחוויות בלתי נשכחות.

כמה עובדות שכדאי לדעת על העיר

טיסות למדריד תאפשרנה לכם לפגוש עיר מיוחדת במינה. מדריד, הכוללת למעלה משלושה מליון תושבים, נחשבת העיר הגדולה ביותר בספרד ומושכת אליה מבקרים רבים בכל עת. העיר, הממוקמת בגובה של למעלה מ – 600 מטרים מעל פני הים, נחשבת עיר הבירה הגבוהה ביותר באיחוד האירופאי והשנייה בגובהה באירופה. טיסות למדריד תפגשנה אתכם עם עיר המציעה מזג אוויר ים תיכוני, הכולל, בשל גובהה של מדריד, גם רוחות קרות, שלגים וכן טמפרטורות, העשויות לרדת אל מתחת לאפס. אולם, כמות המשקעים בה נמוכה יחסית והטמפרטורות נוחות בה באופן יחסי לאורך כל השנה. טיסות למדריד הן הזדמנות גם לבקר בעיר, הכוללת תרבות יהודית עתיקה, שחודשה לאחר מלחמת העולם הראשונה. אפשר למצוא בעיר שלושה בתי כנסת וקהילה יהודית פעילה.

 

אטרקציות שאסור לפספס בעת הביקור בה 

טיסות למדריד, היוצאות אליה באופן תדיר, תפגשנה אתכם עם עיר המציעה מבחר של אטרקציות מסוגים שונים, החושפות בפניכם את אחת הערים היפות ביותר בספרד. טיסה למדריד תפגשנה אתכם עם המוזיאון הלאומי של ספרד, מוזיאון פראדו, הנחשב לאטרקציה הגדולה ביותר של מדריד. המוזיאון מציג אוספים מרשימים של אמנות אירופאית מתקופות שונות, לרבות אמנים ספרדיים ידועים, כמו אל גרקו, ולסקז ומורילו. טיסות למדריד תאפשרנה לכם מפגש גם עם מוזיאון נהדר נוסף, מוזיאון תיסן בורנמיסה, הכולל למעלה מ – 800 ציורים, פסלים ופריטים שונים החל מהמאה ה – 13 ועד ימינו. מוזיאון מרשים נוסף בעיר, הוא מוזיאון ריינה סופיה, המציג אמנות מודרנית ועכשווית, בתוך מבנה מרשים ביופיו, מבנה מהמאה ה – 18. טיסות למדריד גם תפגשנה אתכם עם אטרקציות נוספות נהדרות, כמו הכיכר הגדולה והידועה של מדריד, פלאסה מאיור, שנבנתה במאה ה – 17, וכוללת מסעדות, בתי קפה, חנויות, דוכני מזכרות ואווירה מקומית תוססת ומיוחדת. טיסות למדריד הן גם הזדמנות לבקר בארמון המלכותי של מדריד, הבנוי בסגנון ניאו קלאסי, וכולל 2,800 חדרים מפוארים, שחמישים מהם פתוחים לקהל הרחב. ואם אתם מחפשים פינות ירוקות, טיסות למדריד תפגשנה אתכם עם לה קאסה דה קאמפו, פארק ציבורי ענק, הכולל בתוכו כמה מן האטרקציות הידועות של העיר, כמו גן החיות של מדריד, פארק שעשועים, חממה מקסימה וכמובן פינות חמד בלתי רגילות ונקודות שקטות ושלוות, לכל אלה המחפשים מעט רוגע. טיסה למדריד תפגשנה אתכם עם פארק בואן רטירו, פארק עירוני גדול, הכולל מסלולי רכיבת אופניים, מסלולי הליכה, גנים בוטניים, לונה פארק והפתעות נוספות. 

 

הכל על תיירות - למידע נוסף: טיסות לחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב