דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקר שכר כיצד הוא יכול לעזור לנו בחיפוש עבודה? 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 1580 פעמים ]

חברות השמה

הפתרון לתקופה קשה –

המצב הכלכלי במדינת ישראל לא ממש קל [במילים עדינות]... קשה למצוא כיום בשוק עבודה טובה, שמכבדת את בעליה ונראה כי עבור כל משרה שמתפרסמת – מגיבים אליה אלפי אנשים, מוכשרים, מי יותר ומי פחות, אבל מה שמשותף לכולם – שהם ממש רוצים וצריכים את העבודה הזאת, מה שהופך את הסיכוי להגיע לראיון לקשה ביותר. הפתרון לתקופה קשה הוא לפנות לשירותי חברות השמה ולנסות למצוא דרכן עבודה.

חברות השמה הן חברות אשר תפקידן, בעצם, הוא תיווך – חברות השמה יוצרות קשר עם חברות או ארגונים ומבקשות למצוא להם עובדים תמורת עמלה.

כשאתם מחפשים עבודה, שימו לב – חברות השמה אינן חברות כוח אדם, בעוד חברות השמה עובדות על בסיס עמלה חד פעמית ואתם נקלטים ישר בחברה אליה אתם מופנים, חברות כוח אדם הן חברות שיעסיקו אתכם בתקופה זמנית תחתיהן, אתם, למעשה, תהיו עובדים שלהן, עד שהמעסיק יחליט לקבל אתכם לחברה שלו ולרוב, גם השכר שלכם יהיה נמוך יותר.

חברות השמה מתחלקות לשני סוגים:

האחד, חברות השמה המתמחות בגיוס דרושים להייטק מציעות מגוון רב של תחומים ואצלן תוכלו למצוא עבודה בכל תחום; והשני – חברות השמה אשר ממתגות את עצמן לתחום מסוים, כגון: מכירות, מהנדסים, הייטק וכדומה.

יש יתרון רב בעובדה, כי חברות השמה מתמחות בתחום מסוים, הן מקצועיות בתחום ספציפי ועובדות עם חברות או ארגונים שדורשים משרות ספציפיות אלו, ולכן היו אינן מתפזרות על יותר מדי תחומים, מבחינת "תפסת מרובה לא תפסת" וכאשר אתם ניגשים אליהן – אתם יודעים בוודאות שיציעו לכם מבחר רב של עבודות בתחום ההתמחות שלכם. לעומת חברות השמה כלליות, שיציעו לכם תחומים רבים של עבודות, שבכלל לא קשורים לתחום ההתמחות שלכם.

חברות השמה שונות ביניהן גם בתהליך ההשמה עצמו. יש חברות שיסתפקו רק בראיון טלפוני עמן ואז ישלחו אתכם אל המעסיק, כדי שיערכו לכם ראיונות אצלו והן רק יוודאו אתכם בסוף תהליכי הראיונות אם התקבלתם או לא.

לעומתן, יש חברות השמה רציניות יותר, אשר התהליך אצלן ארוך ומייגע, בדרך כלל, חברות השמה אלו יציעו לכם משרות מכובדות מאוד, ולכן גם התהליך להגיע אל המשרה המיועדת הוא מורכב וממושך.

חברות השמה אלו, לאחר ראיון טלפוני יזמנו אתכם אליהם, יבצעו ראיון פנים אל פנים אתכם, ישלחו אתכם לבחינות או למרכזי הערכה או שיבצעו לכם ראיונות במשרדים שלהן ורק בסוף ישלחו אתכם לראיון אצל המעסיק המיועד – אין ספק, כי זה תהליך ארוך ומייגע, אך כדי להשיג משרה טובה באמת – לפעמים כדאי להשקיע יותר.

האינטרס של חברות השמה ושלכם הוא משותף – שניכם רוצים להצליח במשימה – הן רוצות לקבל עמלה ולרצות את החברה או הארגון שאתם הן עובדות באופן קבוע ואתם רוצים עבודה. כך שכדאי לעשות הכול, כדי להרשים אותן ולתת להן לעשות את העבודה עבורכם.

שלום שמי רן רכז השמה ומומחה משאבי אנוש באחד הארגונים הגדולים בארץ. חברות השמה המתמחות בתחום הגיוס להייטק מחפשים דרושים בהייטק במקומות שונים. אנו מובילים את הגיוסים ומפרסמים סקר שכר מידי חודש. אשמח לשמוע מכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב