דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושים בחברות הייטק מה 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 1743 פעמים ]

דרושים בהייטק

חריף המצב הכלכלי - לא מתייאשים –

המצב הכלכלי כיום חמור משמעותית מכפי שהיה בשנים האחרונות ונראה, כי יוקר המחייה עולה, המשכורות נמוכות, וכן קשה מתמיד למצוא עבודה בכלל ובתחום ההייטק בפרט, מאות משרות, אך אלפי מועמדים שרוצים להתקבל אליהן... נכון, זה ממש לא קל ואפילו קשה מאוד, אבל חרף המצב הכלכלי – לא מתייאשים, זה הזמן לשנס מותניים ובהחלט לא להרים ידיים – דרושים בהייטק הרבה משרות, רק צריך להיות סבלניים ולעשות את המהלכים הנכונים.

לאלו מכם שעדיין לא בתחום ההייטק, אך התחום מעניין אותם, נסביר – כי הייטק משמעותו טכנולוגיה עילית. העשור האחרון השתנה לחלוטין והכול כיום מתקשר בצורה זו או אחרת למחשבים, בכל רגע נתון ממציאים טכנולוגיה חדשה וכדי להיכנס לתחום, יש להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן בהמצאות המתחדשות חדשות לבקרים.

במקביל לפריצת הטכנולוגיה, כך גם עולה הנושא של דרושים בהייטק ומיום ליום מתווספות משרות דרושים בהייטק בארגונים העוסקים בהייטק או בארגונים הקשורים לתחום בצורה זו או אחרת.

אחת האפשרויות למציאת עבודות בתחום ההייטק, היא "לחרוש" על לוחות דרושים בהייטק באינטרנט או לפנות למספר גופים המתמחים בנישה זאת. תוכלו למצוא באינטרנט לוחות דרושים שמפורסמים מודעות של חברות השמה המתמחות בגיוס בהייטק. שם יש קטגוריה של דרושים בהייטק, או שיש אתרים ספציפיים של דרושים בהייטק – ששם מרוכזות משרות רק לתחום ההייטק ומיטב החברות העוסקות בתחום ההייטק מפרסמות שם משרות רציניות וטובות.

אולי קצת שכחתם, אבל יש עדיין עיתונים (תתפלאו...) ובהם ניתן למצוא מודעות דרושים בהייטק  רבות. להבדיל ממה שחושבים – לא תמיד יועלו משרות דרושים בהייטק  אלו לאינטרנט – ולכן ישנה חשיבות רבה לעבור בסוף שבוע על העיתונים הגדולים והמובילים, כדי לא לפספס עבודות רציניות, אשר מתפרסמות על ידי חברות מתחום ההייטק מאוד רציניות, שעדיין מאמינות בעיתונים.

דרך נוספת וחדשנית למצוא בשרות בתחום ההייטק, היא להיכנס באינטרנט  לרשתות חברות מובילות, כמו :למשל, פייסבוק. שם תוכלו למצוא דרושים בהייטק, הרבה ארגונים גדולים גילו לאחרונה את הפייסבוק ומפרסמים שם את עצמם בכלל ומשרות דרושים בהייטק  בפרט. היתרון בכך – שלא כולם בפייסבוק ואולי תוכלו למצוא בשרות בהייטק שעדיין אחרים לא הגיעו אליהן (כי הרי ידוע שאחת הבעיות למצוא עבודה, שעל כל אחת שמתפרסמת – יש אלפי קופצים ואם תהיו מבין הראשונים שמגיבים למשרות המוצעות – תשפרו את הסיכויים שלכם למצוא עבודב בתחום ההייטק לפני כולם.

דרך מקורית ואפילו מומלצת, היא לאו דווקא לחפש משרות דרושים בהייטק, אלא לתפוס יוזמה ולפנות לחברות הייטק בעצמכם, ממש כך! להיכנס לאינטרנט, ואט אט להיכנס לאתרים של חברות הייטק ולשלוח לה קורות חיים שלכם – רעיון זה מצוין משלושה היבטים – האחד: ייתכן שחברה זו פרסמה משרה, אך לא נתקלתם בה – ושליחת קורות החיים שלכם תגרום לכך שלא סתם תפספסו אותה; השני, שהחברה לא פרסמה משרה בכלל, אבל אין לה התנגדות לקבל עובד נוסף ואם היא תתרשם מהקורות חיים שלכם – אולי היא תפנה אליכם בהצעה מפתה וכך לא תצטרכו בכלל להיות בתחרות עם אחרים – מה שישפר מאוד את סיכויי הקבלה שלכם לעבודה; ולבסוף – הרבה אנשים אוהבים מקוריות ותעוזה ויכול להיות שברגע שייראו כי אתם יוזמים ולא נחים על זרי הדפנה, תמצאו חן בעיניהם והם יזמנו אתכם לראיון.

 

שלום שמי רן רכז השמה ומומחה משאבי אנוש באחד הארגונים הגדולים בארץ. חברות השמה המתמחות בתחום הגיוס להייטק מחפשים דרושים בהייטק במקומות שונים. אנו מובילים את הגיוסים ומפרסמים סקר שכר מידי חודש. אשמח לשמוע מכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב