דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות, לחופשה בטוחה בראש שקט 

מאת    [ 18/09/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 1642 פעמים ]

ביטוח נסיעות הפך למוצר חובה לכל הנוסעים לחו"ל, אך האם אתם באמת מבינים מדוע? מה בדיוק מכוסה במסגרת ביטוח נסיעות או שאתם לוקים בתופעת העדר, ואם כולם רוכשים אז גם אתם.

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש כתחליף לסל הבריאות המוצע לתושבי ישראל מכוח חוק ביטוח בריאות ממלכתי. כל עוד אתם שוהים בגבולות מדינת ישראל אתם זכאים לשירותי רפואה המוענקים מטעם קופות החולים השונות. אך מרגע שיצאתם מגבולות ישראל אחריות זו פוקעת, מה גם שמדינת היעד אינה מכירה בכם וכך בעצם אתם נשארים ברשות עצמכם.

בדיוק לשם מטרה זו מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה מגוון הוצאות רפואיות כגון אשפוז בבית חולים, ניתוח, רכישת תרופות, ביקור רופא מומחה וכן הוצאות נלוות כדוגמת פינוי מוסק ממקום האירוע לבית החולים הסמוך, הטסה של קרוב משפחה לחו"ל, הטסה רפואית לישראל לקבלת המשך טיפול רפואי ועוד.

בנוסף ביטוח נסיעות לחו"ל כולל מרכיבים נוספים כמו ביטוח מטען והחזר כספי בגין ביטול או קיצור נסיעה. כולם יחדיו מהווים מענה מושלם לכל סיטואציה שבה תתקלו בחו"ל. עם זאת חובה לעיין היטב בפוליסת ביטוח הנסיעות בטרם רכישת הביטוח היות וייתכן וישנן אופציות ומרכיבים שאינם כלולים במסגרת ביטוח הנסיעות ודרושים למצבכם הבריאותי או ליעד הטיסה.

בדרך כלל מוצע לציבור ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי המיועד לחופשה רגועה ונטולת סיכונים ופעילויות אקסטרים. עם זאת במידה והנכם סובלים ממחלה קיימת או נוטלים תרופות באופן קבוע תדרשו להצהיר על כך בפני חברת הביטוח ובהתאם תחויבו להרחיב את ביטוח הנסיעות כך שיכסה מקרים של התפרצות מחלה קיימת. במקרה ולא תצהירו נכונה על מצבכם הרפואי אתם חושפים עצמכם למצב בו חברת הביטוח יכולה להסיר מכם את ידיה. 

ייתכנו אף מקרים שבהם תידרשו להציג בפני חברת הביטוח אישורים רפואיים אודות מצבכם הרפואי וכן אישור מטעם בית חולים במקרה ואושפזתם בחצי השנה האחרונה. חברות הביטוח מנסות ככל האפשר לצמצם את הסיכון שהן נוטלות על עצמן וכך בעצם משקללות את גובה תעריפי הביטוח.

כמו כן במקרה ואתם מצויים במצב בריאותי מיוחד כמו נשים בהיריון חובה עליכם לרכוש ביטוח המותאם למצבכם הרפואי. כאמור לעיל ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם בנוסף ליעד הטיסה ואופי הטיול. במידה ואתם מתכננים ליטול חלק בפעילויות אתגריות כמו רפטינג, סנפלינג, טיפוס הרים, טרקים, צניחה חופשית ועוד, עליכם לרכוש הרחבה של ספורט אתגרי שתכסה אתכם במקרים אלו. כמו כן במידה ואתם מתכוונים לעסוק בספורט חורף כמו סקי או סנובורדינג עליכם לרכוש הרחבת ספורט חורף.

נוסף על כך לאלו מכם המתכוונים לצאת לטיול תרמילאים מומלץ לרכוש הרחבה של איתור והצלה. הרחבה זו מיועדת למקרים שבהם קיים חשש ממשי לחייכם ולא יצרתם קשר עם משפחתכם מזה תקופה. במקרה הצורך תצא משלחת חיפוש הכוללת אנשי מקצוע מיומנים, כלבי גישוש, מסוקים ועוד, במטרה אחת ויחידה לאתרכם ולהשיבכם בחזרה למקום מבטחים. זכרו כאמצעי בטיחות ליצור קשר עם משפחתכם אחת לשבוע כך שאי יצירת קשר בזמן המיועד תדליק מיד נורה אדומה ותאפשר הוצאת משלחת חיפוש בהקדם המיידי.

יגאל מור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב