הדרכת מכירות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הדרכת מכירות 

מאת    [ 18/09/2011 ]
מילים במאמר: 567   [ נצפה 2549 פעמים ]

 
 

בימינו ידוע שהדרכת מכירות דורשת המון עבודה והמון למידה.. השוק מציע המון חברות שמתמחות בהדרכת מכירות וכולן יקרות מאוד, אך לא כולן יספקו לכם את הטוב ביותר... אז איך יודעים מה טוב ומה צריך לבדוק? במאמר זה תקבלו את כל התשובות.
להלן 4 אלמנטים שצריך לבדוק לפני שבוחרים הדרכת מכירות

--

1. באילו שיטות משתמשת החברה? כמו שאתם ודאי כבר יודעים יש די הרבה טכניקות ושיטות מכירה, חלקם מורכבות יותר חלקם פחות, איננו ממליצים על השיטות המורכבות מדי מאחר ונציגי מכירות מתקשים ללמוד אותן וליישם אותן בפועל, אנו ממליצים על השיטות הפשוטות אך המאסיביות. חשוב לציין שחברה שלא עובדת עם אחת השיטות המוכרות מסכנת את עצמה מאוד, השיטות האלה הוכיחו את עצמן מספיק טוב בעבר כך שלא צריך כלל לשנות אותן או לשדרג אותן, פשוט צריך לתרגל אותן שוב ושוב.

השיטות:

ארבעת השלבים - מקרב,מברר,מכוון,מסכם. השיטה הטובה ביותר והנלמדת ביותר בעולם ההדרכות, בקשו אותה ותקבלו תוצאות מעולות.

אבחון לקוח - יש מספר שיטות לאבחון לקוח כולן טובות ומתבססות על 4 סוגי לקוחות, מומלץ מאוד אך לא תמיד אפקטיבי, מאחר ודורש כמויות תרגול גבוהות במיוחד.

שיטת היהלום - שיטתו של ג'ק קרו הגדול, אחד מאנשי המכירות הגאוניים, שיטתו מלומדת בכל העולם אך יקרה במיוחד!

פרמידה - איך להוביל לקוח מ0 ל-100 מחוסר רצון או עניין לקניית המוצר - השיטה מומלצת בעיקר לטלמרקטינג ומכירות צייד.

NLP - שיטת מכירות שפותחה ע"י ד"ר שי סולן, מומלץ למנכ"לים וסמנ"כלי שיווק, יקר אך משתלם.

סדנת טונציה - השימוש בטונים במהלך מכירה חשוב מאוד אך לא מחייב ללמוד ברוב המקרים זה בא באופן טבעי. יש מספר חברות שמתמקדות רק בטונציה ככה שאם כבר לעשות כזאת סדנה אז כדאי לבחור בחברה שזו הנישה שלה.

שיטות אלו הוכיחו את עצמן ואין שום טעם לנסות משהו חדש שמישהו המציא לאחרונה, אל תהיו שפן ניסיונות! העסק שלכם מספיק חשוב לכם בכדי שתשקיעו בנציגים שלכם את הטוב ביותר!

--


2. ניסיון סעיף זה חשוב מאוד! ושימו לב - לא מדובר רק בניסיון החברה אלא גם בניסיון המדריך שמגיע לעשות אצלכם הדרכה! אל תתפשרו ותדרשו את הטוב ביותר! תבקשו לדעת כמה שיותר על המדריך ואפילו בקשו את קורות החיים שלו לפני שאתם חותמים על החוזה, במידה ולא מתאים לכם אל תתביישו לבקש להחליף מדריך או אפילו לסגור במקום אחר. המדריך שיישלח אליכם הוא זה שיעשה את ההבדל בין הדרכה טובה להדרכה משיגת תוצאות.

--


3. תהליך חשוב מאוד! לדעת מראש לאיזה תהליך אתם נכנסים ומה כלול בתוכו. אל תסמכו על אנשים שאומרים לך שתוך כדי ההדרכה ייקבע הלו"ז ובמיוחד אל תסמכו על משפטים כמו: "יכול להיות שבמהלך הדרך נראה שצריך יותר זמן ועוד פגישות ואז נעשה פגישה ונראה איך מתקדמים", הדרכות מקצועיות יספקו לכם פרקי זמן ויעמדו במילה שלהם, החברות הרציניות יבטיחו לכם שתוך פרק זמן מסוים יתחולל השינוי המבוקש וכך יהיה, בלי בולשיט ובלי משחקים.

--


4. ליווי מעשי ולא רק הרצאות החברות הרציניות יציעו את זה בלי שתבקשו, השילוב בין עבודה מעשית להרצאות הוא ללא ספק מחייב! אם החברה מבקשת מכם יותר כסף על הליווי בשטח - תסרבו! זהו חלק בלתי נפרד מההדרכה וחברות שמכבדות את עצמן יכללו את הליווי בשטח בתוך המחיר.

--

 

זהו, אלו 4 הדברים העיקריים שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם נותנים את הצ'ק. בנוסף כתבתי לכם שמות של חברות מומלצות שיצרו לעצמן שם בשוק כחברות אמינות שנותנות שרותי הדרכה מקצועיים ביותר

Sale Masters

Market-Wise

Success

Succesale


הייתי מצרף לכם לינקים לכל חברה אבל אי אפשר :) חפשו בגוגל...
בהצלחה רבה דניאל דודזון

דניאל דודזון


מדריך, מאמן, סופר, חולם לעשות מנוי למשחקים של ברצלונה ועד אז מסתפק בנבחרת ישראל :)

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב