דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציורי מנדלות , ציורי אנרגיות 

מאת    [ 23/10/2007 ]

מילים במאמר: 2140   [ נצפה 13221 פעמים ]

צבעים ותנועות שונות והשפעתם על חיינו / קרן אור בנפשי


כולם מדברים לאחרונה על ריפוי בצבעים ועל חשיבותם של הצבעים, אך מדוע הצבעים כה חשובים לחיינו בתקופה זאת של היקום? חוץ מהעובדה שהם צובעים את העולם וגורמים לנו לחוש שימחה?
היקום שלנו עבר שינויים רבים במאה השנים האחרונות : המעבר החד משמעי לחיים עירוניים.
לפני כמאה שנה ברוב , חיו בני האדם , חיים פשוטים יותר - חיים בכפר, חיים עם הטבע כחלק מהטבע ובעקבות גדילת הערים ובניית בניינים רבים כל כך סביב העולם, ביטלנו מבלי להרגיש את הטבע, השמדנו את הטבע למען בניית בניינים - כרתנו עצים, השמדנו את הפרחים, הרסו את מגורי החיות וכתוצאה מכך השמדנו את כוחות הריפוי והאיזון הטבעיים שלנו ?הטבע.
שלב הביניים, כאשר החלו לבנות בתים בעולם , נבנו הבתים התחילה מחומרים טבעיים, סלעים חצובים (ירושלים), קש, עץ וכו' = חומרים נושמים, חומרים שעוברת אנרגיה דרכם, כל זאת עד המצאת הבטון, אשר הינו חומר אטום לחלוטין לזרימת אנרגיה .
כל שנותר לנו לעשות זה לפחות להכניס הרבה צבעים לתוך חיינו כתחליף, לפחות לקבל את כוח הריפוי מהצבעים הטבעיים של הטבע. מבחינה מעשית לצבוע את קירות ביתנו בצבעים שונים או שנתלה ציורים צבעוניים ושמחים , המשדרים רמת רטט גבוהה זהה לטבע , כלומר: תנועה -
ציורים בעלי תנועה רבה ואינסופית בדיוק כמו שהטבע משדר תנועות שונות אינסופיות וגוונים אינסופיים .
תנועה = זרימה = חיות= שמחה = מימוש.
ציורי מנדלות - ציורי המנדלות אומנם משמשים כחלון לאינסופי אך ישנה כאן טעות בנוא כאשר ציור המנדלה הוא "מושלם" מבחינה גאומטרית זה מבטל את התנועה ויותר חוסר חיים - סמל ומבטל את הריפוי, ריפוי מתבטא ע"י תנועה.
צבעים זוהרים - הגוונים שאנחנו רואים בטבע כאשר השמש זורחת - הכול זוהר , נוצץ, חי,
כמו"כ הצבעים שאנחנו רואים בחיים שמתחת למים הינם צבעי אולטרה זוהרים. - דגים אלמוגים וכו'.
מכיוון שאנחנו גרים בין קירות בטון אטומים אנחנו חייבים להכניס תנועה לביתנו בעזרת אומנות.
הסיבה שאני בחרתי להיות ציירת, חוץ מהעובדה שאלוהים בחר בי, במקביל לכך שציירתי טיפלתי באנשים רבים והסיבה העיקרית שבחרתי להמשיך כציירת ולא כמטפלת , זה שהבנתי שהריפוי הבסיסי שלנו נשען על תנועה, כלומר: כול אשר אנחנו בוחרים אנחנו חווים וכול אשר נכנס דרכנו גם יוצא מאיתנו, כך שתנועה היא בסיס הקיום, תנועה משמע חיות, בריאות , שמחה , אושר ומעל הכול חוויה והחיים שלנו הינם מצבור של חוויות .

שהתחלתי לתקשר ציורים אלה - ציירתי במהלך שנתיים עם עיניים עצומות מבלי לדעת מה אני יוצרת בכלל, רק כעבור 5 שנים של למידת ידע רב , תורת הקוונטים, קבלה וכו' - הבנתי שאני מעבירה סמלים מרפאים- תנועה אינסופית בדיוק כמו תנועת היקום האינסופי בו אנחנו חיים, ציורי אטומים בעצמם שהכול עשוי מנקודות - תנועת האפס בעצם היכן שהכול מתחיל והכול מסתיים = אינסופיות.
בעקבות כך שעברנו לחיות בין קירות אטומי זרימה אנרגטית חובה עלינו לתלות על קירות אלה סוג אומנות אשר יוצרת תנועה ורטט רב בכדי להחיות את קירות ביתנו ולגרום לקיר בעצם ל"העלם" להפוך לחלון אינסופי, הקיר הפך להיות דלת לעולם אחר - צבעוני שמח , חי , נושם - הקיר לא קיים יותר ". כאשר תחושת הקירות נעלים כך נעלמות חסימות אנרגטיות בגופנו - תחושת המרחב , תחושת החלל, תחושת השמיים.זאת למדתי אחרי שגרתי מספר שנים ביערות גשם תחת כיפת השמיים.

אנשים רבים טוענים שהם אוהבים את חיי העיר, אך אינם מבחינים שהם עובדים קשה מאוד מאוד בכדי לנסוע לחופשה קטנה, ומהי חופשה: היא ביקור באתר טבע כלשהו.
עברתי דרך ארוכה מרתקת בטבע פראי - 4 שנים ביערות גשם מדהימים ברחבי אוסטרליה, חיים בטבע בכל מובן המילה, מקלחת באגמים, בישול בטבע וחיים עם חיות: נחשים, תוכים, קנגורו ,פרות,כבסים, קואלות, וכו'
אין קסום יותר מלהתעורר בזרועות אם האדמה ע"י ציוץ ציפורים , לפקוח את עיננו למראה מרהיב צבעוני וכה עליז מידי בוקר עם מאות תוכים צבעוניים וזוהרים.

צבעים כמו כל כלי עזר אחר שנין לנו בדרך הטבעית
כל צבע מבטא רטט מסוים קרן אור שונה , נוגע באזור אחר במוחנו , נפשנו, גופנו,
ומדוע אני כותבת נוגע ולא מפעיל, מכיוון שזהו עוד כלי עזר , עוד דחיפה, עוד פתיחת שער קטנה
אך העבודה האמיתית לשינוי היא בידנו, בעשייה ולא במילים.כנות, יושר,קבלה.
כלי עזר כצבעים צורות, ספרי קריאה, קורסים, טכניקות ריפוי, יוגה , מדיטציה וכו' כולן כלים העוזרים לכוונון נכון של תת המודע
חובה התמדה יומית בשימוש בכלי העזר השונים שניתנים לנו , אך, שוב הציין שהתוצאה היא עשייה ותלויה בנו בלבד. דרך צלחה.

www.kerenorbenafshi.com

הצבעים והשפעותיהם

לכל צבע יש סגולות ריפוי משלו, כמו"כ כוחות רבים, כלומר: כל צבע משדר רטט מסוים, כאשר רטט זה הופך לחלק מנפשנו-גופנו: מחיה אזורים שונים בתוכנו.בונה את בריאותנו וקיומנו .שימוש במינונים נכונים - שילובי צבעים - איזונים בין קר לחם מפיץ את סגולותיו המרפאים והחיובים של כל צבע אך שימוש אובססיבי בכל צבע מן הצבעים בעודף ללא איזון יוצר חוסר הופך את הפן החיובי לשלילי שבו.
פירוט של סגולות הצבעים השונים:

זהב:
הגבוהה מכולם, צבע המכיל את כול כוחות הריפוי הקיימים, ריחוף, שמחה, אהבה, בריאות, אושר, שפע אינסופי בכל התחומים, ותקשור ברמות גבוהות ביותר,חיבור מוחלט לאינסופיות היקום. איזון בין נפש גוף ומוח. חמלה.שלמות.טוהר.לפעמים זה מדהים לראות איך אנחנו פועלים באופן טבעי מבלי לדעת מדוע: מתכת הזהב הינה מתכת היקרה מכולן מבלי שנדע מדוע , אך בתוך תוכנו לנשמה יש את כל התשובות.
עודף שימוש בזהב יותר התנשאות, כתוצאה מכך בדידות.ניתוק מוחלט מהקרקע.

לבן:
טוהר, רמת ריפוי מהגבוהות שביניהם - צ'אקרת הכתר, תקשור, אור, מוארות, ניקיון נפשי, ריפוי פיזי, אהבה טהורה, מימוש, איזון אנרגטי, הילינג , צבע השפע.כסף, תמימות, שלמות, ניקיון.צבע לא שופט אלה גורם לנו לקבל את הסביבה בהבנה ורכות, חמלה..
לבן הינו צבע מרפא מחלות מכל סוג הינו האור המופץ בערבוב עם זהב בכחולים מצ'אקרת הכתר אצל שאמנים והילרים (אנשים בעלי כוחות ריפוי שונים) גדולים , ככל שהאדם עולה בדרגות המודעות גבוה יותר כך הילתו מפיצה יותר ויותר גוון לבן טהור עם זהב שהשילוב בניהם הינו סמל היקום לחיות את מימושו המוחלט של ידע האחד - מימוש מעשי בכל תחום בחיינו וזה אומר שמימשנו את יעודנו ביקום.
שימוש מקצן בלבן הופך לריקנות, אלה אם כן אתה חובה יום או יומיים של טיהור על סוגיו (צום וכו').

תכלת:
צבע התיקשור, צבע ההגנה, מחבר כל אינדיבידואל לצינור הרוחני שלו - למדריכים הרוחניים שלו וכתוצאה מכך נמצאים במצב הגנה גבוהה,
כמו"כ חיבור לידע האחד - אמת אוניברסאלית אחת קיימת ביקומנו,
צבע השמיים - אינסופיות. , צבע המים - צבע השלווה , זרימה, רוך נשיות.
גוון התכלת הינו גוון רך במיוחד ומתחבר לנו לתינוקות - אנרגיית ילדים - נפש טהורה, חולמנית, חיבור לאינסופי, נשימת היקום, רכות עוטפת אותנו כך הוא התכלת.

כחול:
כחול הוא סמל הרוגע בתנאי שהוא מאוזן ע"י צבע חם כלשהו , אינסופיות היקום - צבע המלוכה, אינטואיציה, חוכמת חיים, עשייה - מימוש הרוחניות בעשייה פיזית מעשית ולא רק בדיבור .צבע קר שחובה לאזן אותו עם צהוב או כתום או אדום.אצילות,עולם הנסתר, נאמנות.תבונה, ניתוק רגשי, למרות היותו צבע קר הינו מרגיע ומרכך מכיוון שהינו צבע המבטא את האמת האוניברסאלית- חוכמת חיים, טוב למצבי חרדה, צבע המסמל את עולם הנפש הרוח - ניתוק מ"המציאות" .חופש אינסופיות
כחול הינו צבע הרוגע כמו"כ צבע הפוקוס - מרכוז, כתוצאה מכך שהנפש נרגעת החושים שלנו משוחררים יותר מסטאטוסים , רפויים יותר לקבל עומקים עמוקים יותר, לראות יותר פרטים , לשמוע יותר צלילים שלא היבחנו לפני כן, זוהי המדיטציה וכחול עמוק למרות שהינו צבע קר במהותו הוא אחד הצבעים בחזקים ביותר למדיטציה , הוא אחד הכלים - הצינורות חיבור מהגבוהים שבניהם - חוכמת החיים.חופש
כמו שהנשמה נרגעת ומופרת כך גם המוח מפעיל יותר ויותר תאים.
עודף שימוש בכחול גורם לחרדות ,אובססיביות, בדידות.דיכאון. מוריד תאבון

טורקיז:
אחד מגווני הטבע החזקים יותר ביכולת להרגיע מבחינה נפשית, מייצג את זרימת המים והרמוניה בין עולם הצומח ועולם המים.מהווה גוון צבע מעולה כמאזן לצבעים רבים : כחול, אדום, כתום, מג'נטה, צהוב, זהב.
אינסופיות של רכות בריאה.

ירוק:
צ'קראת הלב.
שלווה, שלווה, בריאות- צבע האחראי על חידוש תאים בגוף האדם. כאשר אנחנו מטיילים בין העצים או יושבים בין העצים והצמחים אנחנו חשים התרוממות רוח, מן שמחה, רוגע ושלווה רכה - בדקו בעצמכם, חישבו על חוויות שחוויתם.
צבע הטבע, צבע הצמחים, כך שהוא מייצג בין היתר צמיחה, שלווה, חדווה, הרמוניה, פוריות, אהבה,שורשיות, יציבות, מרגיע את מערכת העצבים - מאזן נפשית.
צדק, הצלחה, שפע, חוש הומור, סובלנות בין בני האדם אשר יוצר הבנה וסימפטיה.
אינסופיים הם גווני הירוק.הרמוניה עם הטבע.מחזק אמונה פנימית ביטחון.
עודף שימוש בירוק גורם לחוסר התפתחות שיכלת וריגשית.
ירוק כהה בכמות גדולה מסמל קינאה וצרות עין.

צהוב ?
הצבע המורכב ביותר בשביל המוח לעיכול לעומת זאת הינו הצבע הראשוני שאנו רואים במבט ראשון על כל עצם קיים .משפר את הזיכרון.יכולת למידה גבוה.
צבע השמש, צבע המסמל חום , עובד על מערכת העצבים - חובה צהוב במינון נמוך , אסור בשום אופן לצבוע קירות בבית בצהוב- הופך לעצבני, מאזן של הכחול הקר.
צבע המחבר בין שמיים לארץ, צבע אדמה, היגיון, אינטליגנציה, אופטימיות, צבע של צ'אקרת מקלעת השמש שזוהי הצ'קרה האחראית על החיות, שליטה עצמית, טיהור הגוף כל היבטים החיוביים של הצהוב באים לידי ביטוי ברגע שמינון צבע הצהוב סביבו הינו נמוך יחסית.
כתום:
צ'אקרת המין .
חידוש קארמה, עשייה, שמחה, עליזות, יצירתיות, מיניות, ממריץ את הדם - מרץ, חידוש תאים בגוף,
מסמל בריאות וחיים, מעודד שאפתנות, מעורר שיחה ודיבורים, מרפא את מערכת העיכול.אומנות.
מסמל את ההתלהבות מהחיים, מכניס לחיינו התרגשות ושימחה מרובה.כתום מתייחס לצ'אקרת המין המסמלת את החיות שבנו, אנרגטיות , תנועה בעצם רמת אנרגיה גבוה מבחינה רגשית ופיזית, עשייה - חיוני לקיומנו ובריאותנו הנפשית, רגשית פיזית.צבע הממריץ ומזין את איברי מיננו.
מרפא את מערכת העיכול- צבע מעולה למטבח.חדר יצירה, חדר עבודה, ביגוד. אך אינו מומלץ לחדרי שינה מכיוון שהוא ממריץ ולא נותן מרגוע.גווני השמש.
אפרסק: צבע הנשיות - רוך.גווני השמש.

אדום:
צ'אקרת הבסיס שלנו.
:הצבע האדום הוא בעל אורך הגל הארוך ביותר.הצבע הראשון שתינוקות מזהים אחרי שחור לבן.
תשוקת חיים, מרץ, כוח - צבע דומיננטי וחסר מנוחה ועם זאת אופטימי, שליטה, כסף, חומר, יוצר תאבון,מעיד על כוח רצון ואומץ, אדמה, אש,אהבה גופנית, פעילות, התחלות , מעלה את לחץ הדם טוב מאוד לאנשים עם לחץ דם נמוך, כמו"כ איננו טוב לבעיות לב, אסור בחדר השינה ?יוצר הפרעות
בשינה. אסור לצבוע קירות באדום יוצר חוסר סובלנות - ניתן להשתגע מכך.כמו"כ מבטא אלימות וכעס.איזון האדום הינו טורקיז


ורוד ?
אהבה אוניברסאלית מכיוון שהינו צבע האהבה הינו צבע הגנה חזק: מסנן הכול דרך פילטר האהבה
נשיות, רכות, צ'אקרת הלב, רגישות.רחמים, חמלה,
אהבה , אהבה, אהבה טהורה אמיתית - "ואהבת לרעך כמוך" - זהו הורוד על כל גווניו.


מג'נטה -
ומג'נטה שהינו אחד מסמלי החיים - חיות, מרץ , מג'נטה הינו שילוב של אדום וורוד המשלב בתוכו את הרוך והשלווה יחד עם מרץ שמחה , שילוב בין הלב הרגש לאדמה: מימוש הרגש בפיזי, יוצר שמחה, אינטואטיביות עליזות,ממריץ, נאמנות, צבע הגורם לחייך, גורם לעשייה, שמחת הלב, שמחת הנשמה - אהבה אלוהית. אחווה, רכות, אהדה ורחמים.אהבה עצמית ואהבת הסביבה.
ידוע בכוחות ריפוי של בעיות עור וכמחזק שיער.
עודף בצבע המגנטה יוצר ניתוק מהמציאות - אוטופיה.
המג'נטה טוב לשימוש בחדרים בהם יש אינטראקציה בין אנשים - עוזר לשיתוף פעולה בין אנשים משמש כצינור ממזג ע"י שחרור השמחה והעליזות שבו הו הגורם לאנשים לחוש בטוחים אחד בקרבת השני ללא חשש וקנא. צבע זה ממש מבטל קנאה והשוואה בין בני אדם . סמל שיתוף פעולה.
עודף ורוד על סוגיו גורם לרגישות יתר - חוסר איזון נפשי- חולשה נפשית ופיזית.חוסר יכולת להתבגר.

סגול:
הסגול הינו תוצאה של שילוב בין כחול ומג'נטה, צבע המסמל רוחניות ואת ידע האחד .
תוצאה משילוב של צבע קר - כחול וצבע חם מג'נטה,
צבע סגול הינו צבע הנתון במחלוקת מכיון שהינו משרה חמימות ורכות ומצד שני הינו מרתיעה.
מייצג אידיאלים, מעניק השראה.
צבע המייצג יושר, אינטואיציה, כבוד למסורת, הינו מיצג רוחניות ואמונה כמו"כ ניתן ליפול באמונות טפלות וריחוק , כלומר: ניתוק מהמציאות.
צבע הסגול מרפא מחלות אוזניים, עיניים, אף.




שחור:
אסור להשתמש בכמות גדולה של שחור לעולם, כמו"כ לא ללבוש רק שחור, או יותר מידיי שחור.
ברגע שמשתמשים בשחור במידה אז מקבלים ממעלותיו של הגוון : מרכוז, שמירה, הפרדה מסוימת באופן החיובי של המילה - אצילות, אך במידה ומשתמשים בכמות גדולה מידיי זוהי הפרדה מוחלטת מהסביבה , מחיצה, חוסר הצלחה, הבל, חוסר חיים, לשים את עצמנו בכלא (נכון שישנם תקופות שונות בחיים אך להיזהר לא להישאר שם יותר מידיי).חוסר סובלנות.ריקנות, חוסר רגש.אפל.ומעל הכול צמצום

אפור -
אפור אינו צבע , חסר כל תדר וחסר כל משמעות, בטון, חוסר חיות, מוות רגשי, אטימות, הוא גוון לא נושם לא קיים בסקאלת הצבעים אלה כתוצאה מערבוב של שני קצוות קיצוניים הפוכים שחור ולבן וגורם לאדם להיות או שחור או לבן - חוסר איזון מוחלט.


, שיכבה על שיכבה של מימדים שונים יוצרים את הצורות שעיניי המתבונן רואות, אנשים שונות רואים עומקים שונים מהשכבות השונות
תנועת היקום במצב הרמוני ומאוזן.
מימדים שונים הינם עומקים שונים שאני מסוגלים להתחבר אליהם ולראות,הכול כבר קיים השאלה כמה אנחנו מסוגלים להכיל,




שפע אהבה ושמחה
קרן אור בנפשי

טיילתי ביערות גשם

בין עצים קשישים,

חיפשתי תשובות בגזעים

ולמדתי בעזרת מדריכיי הקשישים

שכל התשובות נמצאות בתוכנו.

חתירה לשלמות הינה, קודם כל, חתירה לאני שלי.

סגרתי דלתות מהעבר אשר השאירו צלקות בהווה.

להיות אני

משמעו לחיות,

להיות מי שאני

זה ליהנות,

להיות ולהיות

וכל הזמן להשתנות,

להיות ולהיות

לחיות ולצעוד בשביל האור.

יש לי שמלת יהלומים חדשה בשלל צבעי הנשמה,

טוב לאדם באשר הוא,

אני שלמה בכל שביל שצעדתי,

למדתי מהי פתיחות, חשיבות הכנות, לייעץ רק שצריך, להקשיב ולהפנים.


לכל אדם העובר תאמרו שלום

תשאלו, מה שלומך?

ונאמר שיהיה לך יום טוב.

כל אדם הוא אדם,

אנחנו קרובים לאם האדמה,

אנחנו אומרים שלום,

שואלים מה שלומך?

ואומרים שיהיה לך יום טוב.

החיים שלנו יפים, שנתנו לנו אפשרויות אינסופיות ומנוגדות להתנסות בהן.




נוצרנו מהרוח,

היא אספה אותנו תחת כנפיה הרחבות.

בנתה מאדמה, מים ואויר

מבנה ללא תחתית

באר בשלל צבעים.


יצירתנו מתפתחת וגדלה מתוך רגש עז.

1996 אוסטרליה




http://www.kerenorbenafshi.com

מזה עשר שנים יוצרת קרן אור בנפשי ציורי אנרגיה,
כל ציור נעשה ביד חופשית ללא סקיצות, חשיבה, תכונן או מחשב.
אנרגיה: תחושה , רטט,פיקסל, רגש, מילה, תנועה = כל הקיים.
הכול הוא אחד. הכול הוא מכלול של אינסוף חלקיקים, אטומים, פיקסלים, נקודות, רטט, רגש (תורת הקוונטים)
כל צליל, תנועה, מילה, מחשבה יוצרים את עולמנו את חוויותינו.הבחירה היא שלנו בלבד.
אנחנו חיים ביקום סימטרי לחלוטין שנמצא בתנועה מתמדת לכל הקיים השפעה שווה .
חתך הזהב הינו הבסיס של תנועת היקום , כלומר: התפזרות החלקיקים נעה ע"פ חתך הזהב.
ציורי האנרגיות מורכבים מציור רקע - אבסטרקט/ ריאליסטי/סוריאליסטי/קולאג'
ציור הרקע הינו בצבעי אקריליק המיובאים מאוסטרליה צבעים העשויים מפיגמנטים טבעיים ללא פלסטיק - עשוי מצמחים סלעים בכ'
על ציור ה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב