דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קוריאן - יתרונות 

מאת    [ 18/09/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 4795 פעמים ]

קוריאן - יתרונות

 כאשר מחליטים איזה חומר להשתמש במשטח למטבח או לאמבטיה יכולים להתבלבל מרוב שיש סוגים רבים של משטחי עבודה לסוגיו השונים . יש כל כך הרבה סוגים של חומרים להחליט ולבחור .

כל חומר והיתרונות שלו או החסרונות שלו ,לדעתי אני חושב שהמשטח הטוב ביותר הינו קוריאן בגלל היכולת שלו לכיפוף ולעיצוב שאתם רוצים ,לכן אני מציין למטה את היתרונות והתכונות של משטחי קוריאן  .

עמידות:

כאשר אתם חושבים על משטח שהכי מתאים לעבודה אתם צריכים לחשוב על איזה חומר שיהיה לו העמידות הכי טובה . קוריאן הינו חומר בל יאומן רב תכליתי שיכול לעמוד בפני מכות , חיתוכים, כתמים,  ושחיקה שיכולה להתרחש בכל יום .בכל אופן היתרון המשמעותי ביותר של הקוריאן משאר המתחרים שלו היכולת שלו לתיקון .

לא כמו החומרים האחרים בשריטות ,מכות , חיתוכים היכולת של הקוריאן לתיקון במהירות ובצורה אפקטיבית ללקוח , חוסך זמן כסף ואסתטיקה ,אנו חיים כעת בעולם של רושם שיותר חשוב לאנשים מותגים מבגדים עד משטח למטבח . כולנו אוהבים דברים יפים ולמה לא .

עם קוריאן יש כל כך הרבה סגנונות וצבעים לבחור , כולם המוגנים בצבע .המשמעות ששטח הפנים של המשטח יהיה אחיד לכל עומקו . צבעים שקופים יכולים להיווצר עם תאורה או בלי תאורה במיוחד במשטחים בעובי של 6 מ"מ ייצור אפקט שקיפות רבה יותר .החיבורים לא בולטים , לא מורגשים , כמעט לא נראים וזה הדבר הכי נהדר במשטח קוריאן .

לקוריאן יש את התכונה לעבד כל צורה של משטח עבודה אפשרי . ניתן להוסיף גב עליון או סינר תחתון באיזה גודל שרוצים ונראים כחלק אחד  מהמשטח בלי חיבורים נראים .

חלקים מיוחדים ניתנים לעיבוד במפעל ומעובדים לפי דרישה עם כל החיבורים הדרושים למראה נפלא אחיד ובלי חיבורים נראים

.היגיינה : 

בגלל התכונות והיתרונות של הקוריאן הוא היגייני במידה שלא תאומן לשימוש ביתי , בתי חולים , בתי מלון . למעשה הוא מתאים לכל מקום ולכל מטרה .בגלל שהוא אינו נקבובי ואין חיבורים נראים בשום מקום לגרימת חידקים או עובש או לפטריות . ולכן המשטח יכול להתנקות בקלות בידיעה שזה באמת נקי .

תיקון:

 כאשר אנו מחליטים איזה חומר לקנות כמשטח עבודה אזי תיקון המשטח הינו העובדה החשובה ביותר לקנית משטח עבודה . שימוש במשטחי קוריאן יותר בטוח כשאתה יודע שמה שלא יקרה למשטח יש אפשרות להחליף את מקום הנזק או לתקנו .עם ניר לטש לניקוי או להוציא סימני סיגריה בוערת או שריטות ניתנים להסרה בקלות .

נזק גדול יותר כמו שבר או חתך גדול או שריטה עמוקה ניתנים לתיקון על ידי בעל מקצוע שיכול לתקן בלי לגרום נזק שיהיה על המשטח .

שינוי צורה:

במשטחי קוריאן ניתנים לשינוי צורה בצורות שונות על ידי כל עיצוב על ידי שליטה בחום מבוקר , התוצאה יחידות שונות וכיורים ניתנים לשינוי על ידי חימום ולהראות  שהיחידה של המשטח עם הכור יראו כיחידה אחת עם המשטח האקרילי בלי חיבורים נראים לעין .

 

חברת Acrylic Marble www.acrylicmarble.com  מומחים בייצור ועיבוד משטחים וכיורים אקריליים במגוון סוגים וגוונים ממיטב החברות ומותגים עולמיים כגון :קוריאן , אבונייט , סטארון צוות Acrylic marble  ילווה אתכם בכל שלב מזמן התכנון והעיצוב תוך כדי שיתוף פעולה עם הלקוח לשביעות רצונו המלאה עד לסוף ייצור המוצר והתקנתו תוך כדי הקפדה על הבטחת שרות , איכות, התקנה ועמידות בזמנים על ידי צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים  מגוון עבודותינו הם: משטחים וכיורים אקריליים למטבח ,חדרי רחצה ,אגניות ,אמבטיות וכיורי מטבח ואמבטיה בייצור מיוחד בכל גודל, גוון וצורה , משחקי תאורה ועיצובים מיוחדים המוזמן על ידי הלקוח , האדריכל או מעצב הפנים.תכנון ועיצוב בשיתוף פעולה עם הלקוח לשביעות רצונו המלאה,




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב