דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה ביוקר אם אפשר בחינם? 

מאת    [ 17/09/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2783 פעמים ]

כולנו עדים לתקופה הכלכלית הקשה בעולם וגם כאן אצלנו. גל של מחאות והפגנות ביוון, במדינות ערב, בארצות הברית וגם אצלנו פה בישראל. גל המחאות נובע בעיקר ממצבו הכלכלי  העגום של האזרח הפשוט.

בתקופה שבה קניית דירה איננה אפשרית, נסיעה באוטובוס יקרה הרבה יותר מנסיעה באוטובוס לפני 10 -20 שנה, האוכל יקר, מוצרי תינוקות יקרים והמחייה כולה יקרה עלינו לדעת איך לחסוך!

כמובן שנשתדל לחסוך בכל פרמטר בחיים:דלק,אוכל,בילוים,תקשורת ועוד. אך בדבר אחד כולנו מגובשי דעה בבריאות וברפואה לא נחסוך-תמיד נלך על היקר ביותר והטוב ביותר כי הרי לבריאות שלנו אין תחליף.

צודקים? כן אבל לא בדיוק!.

כשמדובר בטיפול רפואי בבעיה חמורה,מסכנת חיים או שמצריכה מומחיות וניסיון רב ללא ספק לכו על הטוב ביותר גם אם הוא היקר ביותר-אין מקום לחסכון במצבים כאלו.

מתי כן ניתן להוזיל טיפול רפואי ועדין לקבל טיפול הולם?

התשובה מורכבת וכוללת בתוכה כמה אפשרויות שחלקן יפורטו במסגרת מאמר זה.

* לוקחים תוספי מזון וויטמנים לטיפול בבעיה רפואית או לתמיכה במצב הבריאותי? השוו בין החברות השונות. רוב החברות השונות מציעות את אותם המוצרים אך בפערים עצומים של עשרות ועד מאות שקלים. הפערים אינם מוצדקים ונובעים אך ורק משם החברה והמונטין שצברה. במוצר עצמו אין הבדל!

* סובלים מבעיות שאינן מסכנות חיים כמו:טחורים, שפעת,הצטננות,כאב גרון,כאבי שרירים? לפני שאתם ניגשים לבית המרקחת תנסו לטפל בבעיה לבד באופן טבעי. הרשת מלאה בטיפים ובעצות כיצד לטפל בבעיות רפואיות קטנות לבד ובדרך טבעית. בדרך זו הרווחנו שתי ציפורים במכה אחת גם חסכנו תשלום בבית המרקחת וגם טיפלו בבעיה בדרך בריאה וידידותית.

*סובלים מהשמנה ורוצים לרדת במשקל?. עצרו!. לפני שאתם מבזבזים כסף רב על כל מיני שיטות להורדת משקל,להצרת היקפים או להרזייה בכל מיני שיטות טכנולוגיות מתקדמות או ניתוחים מסובכים. נסו את הדרך הפשוטה ומניסיוני הפרטי היחידה שבאמת עובדת:שינוי תזונתי ושילוב פעילות גופנית בסדר היום. גם בבעיה זו תמצאו באינטרנט שלל עצות וטיפים לתזונה נכונה,תפריטי דיאטה ותוכניות כושר. ישנם אתרים שמגדילים לעשות ואף מחלקים ספרי הדרכה להרזיה בחינם ונותנים ייעוץ ראשוני בחינם. כל שעליכם לעשות הוא פשוט לחפש ברשת ולאגור כוח פנימי לשינוי. במידה ואין לכם את הכוח לשנות הרגלי חיים , פגישה חד פעמית עם תזונאי ונטורפת שיתן לכם את ההדרכה יכולה לעזור ועדין להיות יותר זולה מסדרת טיפולים יקרים במכשיר טכנולוגי שהיעילות שלו מוטלת בספק.

* רוצים לטפל בעור שלכם ולתת לו מראה צעיר ורענן יותר?. אין ספק שטיפול קוסמטי יעשה עבודה נפלאה. אבל שכחנו? המצב הכלכלי לא מזהיר ואנו רוצים לחסוך בטיפולים שהם רפואים אך לא בדרגת חשיבות עליונהץ אז מה עושים?. לפני שמשלמים כסף לטיפול קומטי ,ננסה לטפל בעור לבד. שוב באינטרנט נמצא טיפים לטיפוח העור, לטיפול בבעיות עור, תזונה ומזונות שמעודדים עור צעיר וחלק ואפילו כיצד אפשר להכין קרמים קוסמטים בעצמנו ובחינם!.

לאחר שנבצע את השינוים הללו נצטרך להפגש עם הקוסמטיקאית לטיפול אך לא בתדירות גבוהה וכך נחסוך המון כסף!

למעשה המסר העיקרי שאני רוצה להעביר לכם : ברפואה לא חוסכים! אבל ישנם מקרים ספיציפים שלחסוך זה לא אומר פחות טוב או פחות מומלץ אלא אומר פחות פריאר!.

על מנת להיכנס לאתר הבית שלי ולקבל בחינם-מתנה ספר הרזייה מהירה, שפע של טיפים טבעיים לטיפול רפואי לבד וכתבות נוספות ומענינות כנסו ל http://www.briutteva.co.il

" בריאות מהטבע" : www.briutteva.co.il  כנסו וקבלו מדריך בריאות והרזיה בחינם


            מתמחים ביעוצי תזונה ונטורפתיה, שיפור כושר גופני, הכנת תכשירים מצמחי מרפא ,הכנת מוצרי קוסמטיקה וטיפול טבעי במחלות שונות. לפרטים אלעז: 0544839681




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב