דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה מעץ 

מאת    [ 15/09/2011 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 3194 פעמים ]

הדלת היא החזית של הבית שיכולה ללמד רבות על עיצוב הפנים של הבית. כאשר רואים דלת מהודרת, הציפייה כשנכנסים לבית היא שגם עיצוב הפנים שלו יהיה מושקע ומדויק.  הבית הוא המקום בו ההעדפות שלנו, נטיות הלב, הטעם שלנו באים לידי ביטוי והיצירתיות שלנו יכולה לקבל דרור.

עץ הוא חומר שתמיד נשאר אופנתי ויוקרתי. שילוב של עץ בעיצוב הבית משווה לו מראה יוקרתי ומעיד על התייחסות למראה של הבית. העץ מקנה לחלל מראה כפרי, קלאסי ועתיק. סוגים שונים של עצים משמשים כעצים לדלתות.  סוג העץ ועמידותו נותנים אף הם את הטון  לגבי המראה הכולל של הדלת. לסוג העץ השפעה על עמידותה של הדלת לארוך שנים בתנאי מזג אויר שונים. כשמדובר בדלת כניסה מומלץ לרכוש דלת מעץ עמיד שתשמש אתכם לשנים רבות.

העץ הוא חומר גמיש וככזה ניתן לשלב בו המון אלמנטים וגילופים שונים ולעצב אותו בדרכים שונות ומגוונות.  הוספת האלמנטים הופכת את דלת העץ ממשהו פונקציונאלי גרידא לעבודת אומנות. דלת עץ בעלת גילופים מיוחדים היא לא פחות מאשר יצירת אומנות. דלתות מעץ מאפשרות "משחק" רב בכל הנוגע לעיצוב. ניתן להוסיף תבליטים שונים, להוסיף סורגים, חלונות מזכוכית, לשחק עם הטקסטורות ולצבוע את הדלת בצבעים שונים.  מבחר הדלתות מעץ הוא רחב ומגוון. היכולת לעבוד עם החומר בדרכים שונות מאפשר עיצובים שונים כך שדלתות מעץ נבדלות אחת מהשנייה ולכל אחת מהן מראה ייחודי משלה.

דלתות כניסה מעץ היו בעבר לא בטיחותיות אך ברגע שטכנולוגיות חדישות אפשרו שילוב של מנעולים ובריחים מתוחכמים, הפכו דלתות העץ לאופציה גם עבור דלתות כניסה ולא רק כדלתות פנימיות.

כאמור, דלתות עץ הינם בטיחותיות לא פחות מאשר דלתות פלדה כאשר משלבים בהן מנעולים מנעול רב בריחי או מנעול מולטילוק. שילוב מנעולים אלו מספקים הגנה מקסימאלית על הבית. אמנם דלת מפלדה עלולה להיראות מאיימת יותר ומבחינה פסיכולוגית להרתיע גנבים, אך הלכה למעשה דלתות מעץ הן לא פחות בטיחותיות. כלומר, הבטיחות נובעת לא מהחומר ממנו עשויה הדלת אלא מהבריחים והמנעולים שמוטמעים בדלת עצמה. בנוסף, יש דלתות שאפשר לשלב בהן מנעול מתקדמים יותר כגון מנעולים ביומטריים המבוססים על טביעות אצבעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב