רשימות דיוור ישירות למייל או טיפים בדף העסקי? חלק א
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

רשימות דיוור ישירות למייל או טיפים בדף העסקי? חלק א 

מאת    [ 14/09/2011 ]
מילים במאמר: 455   [ נצפה 2790 פעמים ]

 
 

לאחרונה נתקלתי בלא מעט אנשים אשר סיפרו לי כי הם אינם אוהבים כלל וכלל להירשם לרשימות דיוור שונות- גם בנושאים אשר מעניינים אותם ואף יכולים לתרום להם באופן כזה או אחר. למען האמת, גם אני בעצמי (באופן אישי) איני אוהבת את אותן רשימות דיוור וכבעלת עסק איני מנהלת רשימת תפוצה. הסיבה המשותפת לאותם אנשים אשר אינם אוהבים להירשם לרשימות תפוצה או לנהל רשימות תפוצה- הינה כי הם מעדיפים לגשת לדפי האוהדים בפייסבוק אשר מנוהלים על ידי בעלי עסקים- שם הם מקבלים מידע רב וטיפים באופן שוטף (דבר אשר רובם עושים בכל מקרה כיוון שהמידע המועבר ברשימת הדיוור מוגבל).

מטרות רשימת הדיוור

רשימות הדיוור נועדו למעשה בסך-הכל לסייע לבעלי עסקים שונים לשלוח טיפים על פי תחום עיסוקם לנרשמים לתפוצה שלהם- ישירות למייל. המדוורים (האנשים אשר נרשמו לרשימת התפוצה ואשרו הרשמתם) מקבלים כל כמה ימים טיפ או כל מידע אחר ישירות למייל האישי שלהם. יחד עם זאת, למרות הנוחות בקבלת המידע ישירות למייל- ישנם גם חסרונות לרשימת דיוור.

חסרונות רשימת דיוור

  • ישנם אנשים אשר מעלים את הציפיות בנוגע למידע אותו יקבלו המדוורים שלהם- כאשר למעשה התכנים אינם עונים על הציפיות (מידע דל ואף לא ממש רלוונטי) והמדוורים ממהרים למחוק עצמם מרשימת הדיוור. עובדה זו- של חוסר מענה על ציפיות במידע המועבר בתכנים – פוגע מאוד במקצועיות ובמוניטין של בעל העסק.
  • לאנשים רבים יש את המידע הרצוי למדוורים שלו אך המידע אינו רשום בצורה ברורה ומקצועית. עובדה אשר גם היא פוגעת במקצועיות ומוניטין בעל העסק.
  • ישנם גם אנשים המציעים דיוור של מידע וטיפים איכותיים ומקצועיים אשר יתרמו לכל המעניין בתחום עיסוקם – אך למעשה רק מנסים להיעזר ברשימת התפוצה שלהם למען מכירה של מוצר/שירות העסק – ולא הענקת מידע בעל ערך מוסף כמובטח למדוורים.
  • בנוסף לכל החסרונות הנובעות מחוסר המקצועיות של האנשים המנהלים את רשימות התפוצה – קיים גם חסרון מהצד השני- מצד המדוורים- אשר לעיתים פשוט נרשמים למספר רב של רשימות דיוור. עקב כך, הם אינם עוקבים אחר המידע אשר הם מקבלים או פשוט מואסים בכל המיילים של רשימות הדיוור השונות אליהם הצטרפו- ובסופו של עניין מוחקים עצמם מרשימת התפוצה.

יתרונות רשימת דיוור

  • עוזר מאוד לבעל העסק לשווק עצמו להעניק ערך מוסף למדוורים אשר יכולים להוות לקוחות פוטנציאלים לעסק.
  • עוזר מאוד לאנשים המעוניינים ואשר זקוקים למידע בתחום מסוים- לקבלו ישירות למייל- ולהפסיק את הדיוור בכל עת שיבחרו.
  • לאחר כתיבת והרכבת תכני רשימת הדיוור – המיילים נשלחים באופן אוטומטי לכל מדוור אשר בסופו של דבר מגיעים אל המייל האחרון. אך מה הלאה? וכיצד שומרים על אינטראקציה אישית עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים?

בחלק השני של המאמר אציג את היתרונות והחסרונות של הענקת טיפים באופן שוטף בעמוד העסקי- וננהל השוואה בין היתרונות והחסרונות של רשימת דיוור לעומת הענקת טיפים בעמוד העסקי....

 

בהצלחה

אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת

https://www.facebook.com/or.net.BusinessMarketing

אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת


https://www.facebook.com/or.net.BusinessMarketing

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב