דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיתוף הפעולה בין אורט בראודה וסאנדיסק מעמיק 

מאת    [ 13/09/2011 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 2002 פעמים ]

מעמיק שיתוף הפעולה בין השלוחה הצפונית של ענקית זכרונות הפלאש, חברת סאנדיסק ובין המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה. בימים האחרונים נערכו מספר ביקורים וביקורי גומלין של הנהלת סאנדיסק בצפון, הממוקמת בפארק התעשייה שבתפן, לבין הנהלת השכנה האקדמית מכרמיאל. מטרת הפגישות: להעמיק את ההיכרות ולראות כיצד יכולים הסטודנטים וצווות המרצים במכללה להשתמש בכל הידע והכלים שיכול להעמיד לרשותם חברה דוגמת סאנדיסק, הנחשבת כיום למובילה בעולם בתעשיית זכרונות הפלאש.

במסגרת שיתוף הפעולה הנרקם, הועלתה אפשרות שנציגי סאנדיסק ירצו בפני הסטודנטים של אורט בראודה ויתנו להם את נקודת המבט מ"פנים התעשייה", על התחום, המחקר, הפיתוח, האתגרים ועל העבודה בו. "שיתוף הפעולה בין שני הגופים הוא אידיאלי לנו ולסטודנטים", אמר יוסי זטלמן, מנהל שלוחת סאנדיסק בתפן. "אנו מעבירים לסטודנטים ידע ונסיון רב שנים, נותנים להם להתנסות ולשמוע מיד ראשונה איך עובדת תעשיה יצרנית ומפתחת ומדגימים כיצד מהמיקום שלנו בתפן שבצפון הארץ אנו תורמים משמעותית לאחד מענקי התעשייה העולמית. החיבור לקהילה הוא ערך עליון בסאנדיסק. העבודה עם הצעירים הנמרצים הללו שהם הם עמוד השדרה תעשיית ההייטק הישראלית בשנים הקרובות, היא פריווילגיה לצוות שלנו".

"הסטודנטים של אורט בראודה יירוויחו רבות משיתוף פעולה כזה", הוסיף פרופ' יוחנן ארזי, נשיא מכללת אורט בראודה. "כשאנשים שעובדים בתחום כבר שנים רבות ומצליחים במה שהם עושים, מדברים ומנחים את הסטודנטים, הם לא רק נותנים להם כלים טובים להמשך דרכם, הם גם נותנים להם הרבה מוטיבציה לעתיד. הסטודנטים שלנו, כחלק מתוכנית הלימודים שלהם, עוברים התמחות בתעשייה ונקלטים לעבודה בחברות, במפעלים ובמכוני מחקר מן השורה הראשונה בארץ". במפגש, וכעדות חיה לשת"פ בין שני הגופים, לקח חלק גם ליאור הירש, בוגר המכללה, שהמשיך את דרכו המקצועית בסאנדיסק.

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה הוקמה בכרמיאל במטרה לפתח מרכז אקדמי ייחודי בתחומי ההנדסה, הפועל תוך טיפוח קשרי גומלין עם התעשייה. המכללה משתלבת בפיתוח הגליל ותורמת לקידום התעשיות עתירות הידע באזור. מדיניות המכללה היא להקנות לסטודנט השכלה הנדסית מתקדמת ומעודכנת במקצוע נדרש בתעשייה הישראלית. על פי מדיניות זו, שוקדת המכללה על פיתוח תכניות לימוד חדשות, בהתאם להתפתחויות המשק והכלכלה בישראל.


דוניצה תקשורת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב