דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנאות לארגונים - להתקשר זה הכי לתקשר - טלמרקטינג 

מאת    [ 13/09/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2590 פעמים ]

פייסבוק, יוטיוב, גוגל אדוורדס, קמפיין וירטואלי, דף אוהדים, דף נחיתה, כמה שזה נשמע עכשיוי ומתאים לכל שיחה היום על שיווק. כל יועצי השיווק והמדיה גם המסורתיים יותר נהנים לדבר על השיווק ברשת. כאשר יש נהירה לנישה מסויימת לעתים זהו זמן טוב להוציא מהבוידעם את הכלים הישנים ולחזור ל"מקורות" השיווק שהיו כל כך פופולריים לפני "המון" שנים בשנות התשעים של המאה העשרים. כן חברים יקרים אני מדבר על המכשיר המיושן הזה שנקרא טלפון. אפילו לא זה הסלולארי אלא הקווי.

אותך לפייסבוק: 
כולם כבר יודעים שהמקום האמיתי הוא פייסבוק, אך יש כלים שיווקיים נהדרים וזולים שנזנחו למזלנו בשנים האחרונות ואני אומר למזלנו כי אם כולם בפייסבוק אז מישהו השאיר את קו הטלפון ללא השגחה וזה הזמן שלנו לפנות ללקוחות החדשים שלנו דרך הטלפון. לאחרונה ייעצתי לחברה שיש לה לקוחות מרובים. חלקם אקטיביים וחלקם פסיביים מאוד והחברה לא מנסה לפנות ללקוחות כי טלמרקטינג זה מאוד מיושן. ממש כך, בלי לחשוב פעמיים ולאחר שמאמצי השכנוע שלי לא עלו יפה, בקשתי שיתנו לי כמה מספרי טלפון של לקוחות קיימים ושאני אפנה אליהם בשם החברה. חיוך קטן עלה על שפתיה של מנהלת העסק והיא הגישה לי את השפורפרת ואת מספרי הטלפון. חייגתי מהצד השני ענה לי לקוח והוא אפילו שמח שהצגתי לו את החברה, הייתימוסיף התרגש אפילו "מה הכבוד לו זכיתי"? שאל אותי הלקוח. "קבלתי את שמך ממנהלת העסק ורציתי לשאול מדוע לא רכשת מאיתנו מוצרים בשנה האחרונה"? חשב לרגע הלקוח וענה "לא נעים לי להגיד לך אבל די שכחתי שאתם קיימים" כן קוראים יקרים. אתם יכולים להיות בפייסבוק וביוטיוב ולחפש אחרי לקוחות חדשים באמצעים הכי משוכללים וחדשניים אך בשורה התחתונה זה תמיד עניין אישי ופרסונלי, גם ללקוחות חדשים וכמובן ללקוחות הקיימים.

להתקשר זה הכי לתקשר
קחו לכם את הטלפון ואת רשימת הלקוחות שלכם ותעברו אחד אחד. תתקשרו, תציגו את עצמכם בקצרה :"שלום מדברת ____ מחברת _____ רציתי לבשר לכם על מבצע שאנחנו מעלים". תמיד תתקשרו עם משהו חגיגי ומיוחד עבור הלקוח. אם עבר זמן מאז שיצרתם איתו קשר תשאלו אותו מה חדש אצלו? האם משהו השתנה מאז שהוא היה אתכם בקשר לאחרונה. תגלו עניין אמיתי.
בנוגע לאיתור לקוחות חדשים. אז הם נמצאים בפייסבוק. פרדוקס? לא ממש. היום בעידן הרשתות החברתיות אני יכול לאתר המון לקוחות פוטנציאלים מכל תחום בלחיצת כפתור. אם זה לקוח עסקי שמפרסם יהיה לי קל לראות מה הוא צריך ומה הוא מחפש. אם זה לקוח פרטי אני אמצא אותו לפי קבוצות או פורומים בתחומים שמעניינים אותו. אני יכול להיות נוכח בפורומים כמומחה או כחובבן אך אני אהיה נוכח ומשם הדרך לשיחת הטלפון היא קצרה מאוד. זכרו שקול אנושי שווה יותר משובר הנחה לא ממשי. 

בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב