דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות לכל אחד ואחת 

מאת    [ 13/09/2011 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 2028 פעמים ]

זה לא עניין של לא כלום, למצוא מתנות מקוריות שגם ירגשו וגם יפתיעו. זה תסריט שחוזר על עצמו פעם ועוד פעם – במסיבות, באירועים, בחגי ישראל, ביום הולדת, בבר מצוות, חנוכת בית, ונדמה שאנחנו מתנהלים במרוץ שלא נגמר אחר המתנה המקורית המושלמת עבור אהובינו – משפחה, חברים, בני מצווה וקרובי משפחה. אם לומר את האמת – אחרי זמן מה קצר הדבר הופך להיות קשה יותר ויותר – אז כיצד ניתן להעניק את המתנה המקורית המושלמת עבור האוהבים? כיצד נצליח למצוא לאהובינו את המתנה המושלמת, המפתיעה, והמשמחת כזאת שמשדרת מסר אישי של "חשבתי עליך..." ?

 

מורה נבוכים לנותן המתנה המבולבל!

 

מבחן הזמן – הקריטריון הראשון הינו זמן, כמה זמן אנו מעונינים שהמתנה תיהיה אצל מקבל המתנה, בחירת זמן המתנה מתאים לבחירת מתנה והיא ההחלטה האם אנו מעוניינים במתנה שתהיה לתמיד, או שתהיה מתנה חד פעמית? ההחלטה באחת משתיהן, או במתנה שתהיה במקום כלשהו על בסרגל שביניהם, תלויה בסוג החגיגה וטיב ההכרות שלכם עם האדם.

כמובן שלארוחת ערב או ליום אירוע של קרובי משפחה מארז של בקבוק יין או זר מתוקים עשויים בהחלט לעבוד. מצד שני, אם אתם רוצים לשלוח לאהובכם מתנות שיסמלו את אהבתכם הנצחית עבורם, אז אולי כדאי לבחור במתנה שאכן יעמוד במבחן הזמן...

 

דבר נוסף ששווה להתייחס אליו: תשומת לב. לקראת יום האירוע או יום בו אנו בוחרים את  המתנה, רצוי להיות בחברתו של האדם לו תתנו את המתנה ולתת לו תשומת לב מרובה. בהנחה וקשה לכם עם זה, ניתן ללמוד המון דברים על אותו אדם מתוך ההתבוננות בו בלבד. האם חבריכם למשרד מרבה לשפשף את עורפו כאשר הוא נמצא מול המחשב? ייתכן מאוד שישמח לקבל כרית עם תמונה שלו או משענת נוחה לכיסא. האם הוא מתלונן כששוב נגמרו כוסות הקרטון לקפה? מתנה מקורית עם קריצה וטוויסט יכולה להיות ספל עם הקדשה אישית – "לאלוף הנס קפה של המשרד!"

 

תחומי עניין – לכל אחד ואחת מאיתנו ישנם תחביבים שהוא נהנה לעסוק בהם. בין אם מדובר בבישול, ציור על קנבס או איסוף בולים בתוך חוברת בולים – מתנה נפלאה היא כל דבר הקשור אליהם. מאוד קל לראות את תחומי העניין של אנשים אחרים – פשוט צריך לשאול אותם, והם בטח יהיו מאושרים לדבר עליהם! אמנם, בימינו מרוב הלחץ של העבודה נותר לנו זמן מועט מאוד לעבודות מקרמה במרוץ שבין העבודה והבית, אך במקרה זה נוכל לפנות למקור אחר להנאתו של האדם המדובר – קרובי משפחה וחברים. אמנם לא ניתן להביא אותם כל יום למקום העבודה – אבל זה לא אומר שהוא אינו יכול לראות אותם!

היום ישנם מגוון רחב של נותני שירות המבצעים עבודות מרהיבות בתמונות לבחירתכם – בין אם פוסטרים ענקיים ממצבור של תמונות היוצרות תמונה אחת, או הדפסתם על גבי מוצרים שונים כמו: ספלים, אבנים, תחתיות לספלים ועוד.... מתנות אלה הינם מקוריות אך גם בעלות תפקיד של עיצוב בבית או במשרד – ובכל מקרה יהפכו את האזור לאישי יותר של האדם לו נתתם את המתנה.

 

כאמור, ככל שההיכרות שלכם עם האדם מעמיקה יותר, כך גדלה הצפייה למתנה אישית יותר. אם נצליב את רמת ההיכרות עם סוג האירוע, נוכל להסיק מכך על סוג המתנה אותה אנו מחפשים –

האם דרושה מתנה מכל החברים בתיכון לזה שעומד להתגייס? שעון עם תמונות עשוי להיות התשובה! כיום ניתן להצמיד מסר אישי בסגנון "הפז"ם מתקתק..." יחד עם תמונה של כל החברים.

החברה בדיוק עברה דירה, והקירות שלה עדיין ריקים? תמונה גדולה המורכבת מתמונות רבות שלכן עשויה להעלות חיוך עליה פניה בכל פעם שתעבור ליד אותה פינה מיוחדת – ותביט בזיכרונות שחלקתן יחד.

עמית לעבודה מזה עשרים שנה הזמין אותך לבר המצווה של הבן שלו, ובכלל לא ידעת שיש לו ילדים?

טוב... לבר המצווה עדיף להביא צ'ק, אבל אולי כדאי לדאוג לו לתמונה קטנה עם המשפחה שלו, רק כדיי שהאחרים יהיו מוכנים לבת מצווה של הבת הקטנה...

 

באיחולי קנייה מתנות מקוריות מהנות ומוצלחות, וראש השנה שמח!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב