דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: שיעור לחיים 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2356 פעמים ]

עבור מי מאיתנו שנמצא בשיאו של החיפוש אחרי המקום שבו הוא יערוך את האירוע הגדול של חייו לא תמיד מדובר בחוויה חיובית. החיפוש אחרי גן אירועים אחד שיתאים לנו ושבו נרגיש טוב איננו משימה פשוטה ורבים מבין הזוגות שצריכים לבצע את הבחירה הזו מתלוננים שמדובר בעינוי ובמסע מפרך. מבלי להכחיש את העובדה שהשיטוט בין גני אירועים שונים כדי למצוא את המקום המתאים והנכון עשוי להיות מסע מפרך ולא תמיד נעים, אני רוצה להזכיר לקורא שהמסע הזה יכול להיות גם חוויה חיובית ובונה אם רק ניגשים אליו מהמקום הנכון ועם האנרגיה הנכונה.

למעשה המסע הזה בין גני אירועים – מסע שהפך להיות מרכיב הכרחי בארגון של כה הרבה חתונות בימינו – יכול להיתפס כמסע אישי שבו אנחנו חווים חוויות שונות, גדלים וצומחים, ורוכשים ידע ותובנות על החיים שלנו ועל העולם שבו אנחנו חיים.

השיעור הראשון שאנחנו יכולים ללמוד מהשיטוט בין גני אירועים הוא שאנחנו אולי אנשים מושלמים – או לפחות שואפים לשלמות – אבל העולם שבו אנחנו חיים איננו עולם מושלם. בעולם שבו אין שחור ולבן עלינו להבין שלעיתים יש להתפשר על דברים מסוימים כדי לקבל את הדברים החשובים: גם אם אנחנו לא מצליחים למצוא גן אירועים מושלם, אנחנו יכולים בהחלט למצוא גן אירועים שבו יש את הדברים החשובים לנו שעליהם אנחנו לא מוכנים להתפשר.

שיעור שני מלמד אותנו המסע על בן או בת הזוג שלנו: בזכות הקשיים שמציב בפנינו המסע אנחנו לומדים להכיר טוב יותר את מי שבחרנו לבלות איתו את שארית חיינו, אנחנו לומדים על הטעם שלו על תפישת העולם שלו, על ההתנהגות שלו במצבי לחץ ועל הצורה שבה הוא נוהג בנו ברגעים קשים.

שיעור שלישי ניתן לנו על השילוב בין השכל והרגש בחיים שלנו: כשאנחנו מחפשים גן אירועים מתאים עבורנו עלינו לנהוג בהגיון ולחשוב על ההשלכות של הבחירות שלנו; בה בעת עלינו להיות קשובים אל הלב ולהיות מחוברים לאני הפנימי שלנו כדי שלא נפספס דברים שסמויים מן העין ושמילים לא יכולות לבטא. השילוב הנכון בין השכל ובין הרגש הוא זה שמוביל אותנו אל ההחלטה הנכונה והבחירה של המקום הנכון עבור האירוע החשוב הזה שמצפה לנו בסוף המסע.

שיעור רביעי נוגע למסע עצמו ולכל מסע בחיינו – ואלי אפילו לחיים עצמם כמסע מתמשך מרגע הלידה והלאה: יש חשיבות גם לצורה שבה אנחנו נוסעים ולא רק למקום שאליו אנחנו מנסים להגיע. אסור לנו לשכוח למה אנחנו מחפשים גן אירועים ואסור לנו להפוך אותו לעיקר ולשכוח שהמסע המשותף שלנו הוא העיקר.

מי שאיננו משוכנע שניתן לראות את החיפוש אחרי גן אירועים כמסע מפרה וככלי לצמיחה אישית; מי שעדיין סבור שמודבר במסע מפרך ומלא מכשולים שמביא עימו תשישות ועצבנות וכיוצא בזה אולי ירוויח, למרות הכול, מהתזכורת הבאה: סופו של המסע זה הוא בערב בלתי נשכח עם האדם שעימו אתה מתכוון לחיות את שארית חייך. אז גם אם המסע הזה איננו חוויה מפרה עבורך, זכור שמדבור במסע שבסופו מחכה לך רגע מאושר ומיוחד שישכיח את כל מה שסבלת בדרך אליו.

לפחות אפשר לקוות שזה כך...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב