דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום ברית מילה 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2660 פעמים ]

מארגנים ברית מילה? עומדים מול ברית לילד הראשון וקשה לכם לדעת היכן מתחילים?

תכנון מפגש משפחתי הוא לא סוגייה פשוטה. כל אירוע משפחתי מכיל בתוכו פרמטרים רבים, כאשר כל אחד מהם צריך לקבל תשומת לב אישית. בסופו של עניין כל המשפחה שמחה, אחרי שהפקתם את הארוע של השנה!

מה אתם יודעים על ברית מילה? בואו ותתחילו ללמוד כל מה שדרוש לדעת בתחום האירועים.

מוכרחים להבין הכל על הרמת מפגש שיזכר לנצח? יש פרמטרים רבים שצריך לקחת בחשבון כאשר מתכננים אירוע: מספר המוזמנים לארוע, DJ, בר וקייטרינג, איך תבחרו לעצב את האולם, בגדים מעוצבים, צילום וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור כאן בטקסט.

צלם חתונות זו התחלה ברגל ימין

איפה מתקיים האירוע -
כדי לקבוע את המקום המוצלח ביותר לאירוע, צריך לקחת בחשבון מספר דברים: מה סוג האירוע, עונות השנה, איפה מתגוררים האורחים ומספר האנשים באירוע. מה המקום האידאלי לאירוע שלכם? בגן אירועים מלבלב או אולם מפואר, אולי ארוע בים? או שאולי עדיף לערוך את הארוע בבית? הפעילו שיקול דעת לפני שאתם חותמים חוזה מול אולם, אם המקום בטוח מספק את כל הצרכים שסימנם לעצמכם?

שירות הסעדה - בלתי אפשרי לתכנן חגיגה ולא לדאוג לשירותי הסעדה. בקשו לטעום את האוכל וודאו כי המקום בו אתם מקיימים את האירוע דואג לכם לקייטרינג שעומד בסטנדרטים שלכם. אם אתם מתכננים אירוע בבית, תאלצו לדאוג למזון בעצמכם, על ידי השכרת שירותים של חברת מזון המתמחה באירועים לבחירתכם. בוודאי, אם חיונית לכם הכשרות, בדקו שהאוכל אכן כשר.

שירותי בר - ברמנים ואלכוהול תוכלו לשכור בתוך החוזה מול מקום הארוע או ממקום אחר. מחיר הבר מושפע מרמת האלכוהול, מגוון המשקאות, אופי ההגשה והאקסטרות שתבחרו.

שמלה או חליפה - הביגוד נתון להעדפותיכם האישיות. בגדי אירועים הם סיפור יקר, שלא תמיד משתלם. זכרו כי המאורע הוא חד פעמי וסיכוי סביר שלא תהיה לכם אופציה ללבוש את השמלה או החליפה אחרי האירוע הזה. שקלו את האפשרות של השכרת בגד לארוע. אפשר גם לעצב בגדים מקוריים, לחסוך הוצאות מיותרות על שמות ומותגים. תוכלו לבדוק אם נמצא אצלכם כבר בגד שימושי בארון או לשקול את האופצייה לרכוש דרך הרשת.

עיצובי הארוע - מרכז האירוע שלכם; רוב גני הארועים נותנים כמה אופציות למראה של המקום. אין סיבה שתוותרו על האווירה היחודית שאתם רוצים להשרות.

מוזיקה - מוסיקה מהווה את עמוד השדרה של המסיבה שלכם תקליטן או הופעה חיה, העיקר שהאורחים יהנו. אם טעמכם המוסיקאלי לא בזרם המרכזי, אל תשכחו שלא כולם מעריכים זאת וצריך לבדר את כל האורחים.

תיעוד - כל אירוע מיוחד עליו להיות מצולם, ועדיף שבאופן מקצועי. נהוג לצלם גם את ההכנות הקודמת לארוע ועוד תמונות חגיגיות. אל תשכחו לצלם את האירוע גם במצלמת וידאו.

מעוניינים להפיק את מסיבת המאה? צריכים מידע נוסף בנוגע לארועים קטנים וגדולים? קראו כאן עוד לכל הטקסטים, הטרנדים הכי חמים והטיפים הכי שווים למאורע המשמח שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב