דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרייד אין 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 1966 פעמים ]

האם טרייד אין היא עסקה בסחר חליפין?אם אתם רוצים למכור את הרכב שלכם, ולקנות רכב חדש או יד שנייה, סביר להניח שנתקלתם במונח טרייד אין. אבל למה בעצם הכוונה כאשר מדובר על טרייד אין? במובן מסוים, טרייד אין הוא סוג של סחר חליפין בין מכוניות, אך כזה שכמובן משלב גם מזומן. במצב של מכירת רכב ללא טרייד אין, אתם צריכים לבצע מספר פעולות - למצוא אדם שיתעניין ברכב שלכם, לסכם איתו על מחיר, לחתום על חוזה, ואז לבצע את התהליך כולו גם בכיוון השני - למצוא רכב שמעניין אתכם, לסכם על המחיר, לחתום על חוזה. לעומת זאת בעסקת טרייד אין, אתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה מאד זמן - ואפילו כסף!


התהליך היעיל של עסקת טרייד איןלמעשה, עסקת טרייד אין מתבססת על עובדה פשוטה - אם לכל רכב שנמצא על הכביש יש ערך מסוים, מדוע שחברות לא יקנו רכבים למכירה, במקום לקחת כסף עבור רכב שהן מוכרות? הגילוי הזה הביא להקמה של לא מעט חברות טרייד אין, שמתבססות כולן על עיקרון פשוט -  אתם מציעים להן את הרכב שלכם למכירה, והן בתמורה יציעו לכם רכב אחר בתמורה. מהמחיר של הרכב שתקבלו, מורידים את סכום הערך של הרכב שאתם מוכרים. כך עליכם למעשה להוסיף רק עוד סכום קטן יחסית לעסקה.רוב האנשים אגב, תמיד יעדיפו קודם לקנות רכב חדש, ורק אחר כך למכור את הרכב הקודם (כדי שתמיד יהיה רכב זמין). אולם, אז הם גם רוצים לבצע את תהליך המכירה בצורה מהירה, ומתואמת ככל האפשר עם תהליך הקניה, על מנת לא להיקלע למצב שבו הם צריכים כסף. בעזרת עסקת טרייד אין, בעצם חוסכים את כל שלבי החיפוש, ומצמצמים אותם לתהליך אחד פשוט, שמתנהל אך ורק מול גורם אחד ויחיד - חברת טרייד אין.


איך לזהות עסקת טרייד אין מוצלחת?כאמור, לא מעט חברות בישראל גילו את היתרונות של טרייד אין שברולט, ועוסקות בסחר מכוניות בשיטה זו. זה כמובן מהווה יתרון מבחינתכם - כי אז התחרות על הרכב שלכם גדולה יותר. לכן, אם אתם רוצים למכור ולקנות רכב בשיטת טרייד אין חשוב לקבל הצעות ממספר חברות במקביל. גם אם נראה לכם שקיבלתם הצעה משתלמת מחברה אחרת - המשיכו לבצע סקר שוק. עסקת טרייד אין טובה, היא כזו שמציעה לכם מחיר גבוה עבור הרכב שלכם, ומחיר נמוך יחסית על הרכב החדש. במילים אחרות - ככל שתשלמו פחות באופן יחסי על רכב חדש או רכב יד שנייה במצב טוב - הרווח הוא שלכם. חשוב לציין כי במקרים רבים, סוכנויות טרייד אין מציעות גם אפשרות לקניה ומכירה של כלי רכב בשיטה רגילה ולא בשיטת טרייד אין, כך שבכל מקרה שווה לפנות אליהן ולקבל שירות מקצועי.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב