דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכב במחיר זול עולה הרבה יותר 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2458 פעמים ]

לא בכל יום קונים רכב חדש ויש לכך סיבה מאד טובה. רכב חדש הוא עסק לא זול בכלל, עם רמת המיסוי בארץ, רכבים חדשים ממוסים במעל 100% כאשר הם מגיעים לארץ. זוהי הסיבה שבגללה רואים הבדלים אדירים במחירים בין ישראל ושאר העולם, כאן קנייה של רכב חדש עולה פי 2 מבכל מקום אחר.

האפשרות השנייה של מי שמעוניין ברכישת רכב היא כמובן רכב יד שנייה והילך. העובדה כי כמות הרכבים החדשים על הכבישים הולכת ועולה אמנם הופכת את הבעיה לקלה יותר אך אינה פותרת אותה לגמרי. קניה של רכב מיד שנייה היא אינה דבר פשוט וחשוב מאד שתדעו מה אתם עושים כאשר אתם בודקים קניה של רכב כזה. ישנם עשרות סיפורים על אנשים שקנו רכבים מנוכלים אשר הסתירו מהם מידע ולמעשה גרמו להם לקנות את הרכב וכאשר החלו הבעיות פשוט נעלמו מעל פני השטח. בגדול כאשר מגיעים לשלב של קניית רכב מיד שנייה חשוב מאד לדעת מה אנחנו צריכים לחפש, ההמלצה הטובה ביותר היא ללכת למוסך ניטראלי, מישהו שמוסכם על שני הצדדים, מקצועי ונותן שירות איכותי. אדם כזה יוכל להגיד לכם בצורה הטובה ביותר אילו ליקויים צריכים להיות מתוקנים ברכב והאם בכלל כדאי לכם לקנות את הרכב.

אתם לכם דוגמא אחת שאני מכיר מקרוב על זוג שקנה רכב יד שנייה שלישית. הזוג הגיע לבחור שפרסם את הרכב. הרכב היה משנתון ישן יחסית ולכן היה דיי זול. כאשר הם הגיעו סיפר להם המוכר כמה הוא השקיע ברכב, אילו חלקים הוא החליף וכמה טוב הרכב נוסע. הם נסעו עם הרכב לנסיעת מבחן וחזרו מרוצים. בנוסף המוכר גם אמר להם שהוא מוכן לקחת יחד איתם את הרכב למוסך מצוין שהוא מכיר והוא ישלם על הבדיקה. כמובן שלאחר הבדיקה נאמר להם שהרכב מצוין וכי יש בו חלקי חילוף לרכב ברמה גבוהה, כלומר, מישהו השקיע ברכב הזה. הסיפור הזה אמנם נשמע ממש טוב אך כבר אנחנו מגיעים לסופו של הסיפור. לאחר שסיימו את הקנייה, העבירו בעלות ונסעו הבייתה, היו מאד מרוצים.  לאחר יומיים, במהלך נסיעה לקניות הם התחילו להרגיש שהאוטו לא נוסע כמו שצריך, הוא קפץ מאד, עשה רעשים ובסופו של דבר התחמם ועצר.  כאשר ניגשו למוסך באזור מגוריהם התגלתה בפניהם התרמית. המוסכניק אמר שאין שום חלק ברכב שמתאים לסוג הרכב, בולמי זעזועים שאינם מתאימים, בלמים שאינם מתאימים, ומנוע שאינו תואם את שלדת הרכב. כאשר הוא אמר להם כי עלות התיקון של הרכב תהיה גבוהה יותר מעלות הקנייה של הרכב הם הבינו את גודל התרמית. כאשר ניסו להתקשר לבעלים הקודם של הרכב, כמובן שלא הייתה שום תשובה, המוכר פשוט נעלם.

חצי שנה אחרי המקרה, הרכב עדיין עומד כאבן שאין לה הופכין באזור בו הם גרים ולפחות עוד זוג במדינת ישראל למד שכדי לא ליפול בפח של נוכלים צריך לדעת מה עושים.

 

גיא הדס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב