דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשים - טיפים לדייט הראשון 

מאת    [ 06/09/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2641 פעמים ]

גברים נתפסים תמיד כמין פשוט אשר עסוק ברדיפה בלתי פוסקת אחר הכיבוש הבא, אך בכל זאת גברים רבים מוצאים את עצמם באתרי הכרויות מחפשים משהי שונה, כזאת שלא מוצאים בדאנס בר מוקפת בענני סיגריות ועדר זאבים. דוקטור דייט  אסף מספר המלצות לאותן נשים המחפשות גבר ומגיעות לפגישה הראשונה אבל…


    •  גברים הם טיפוסים ויזואליים, אין גבר שלא מסתכל על מראה ואם הוא אומר לך שמראה לא חשוב, זה בגלל שהוא שומר על נימוס או מנסה להציג את עצמו כבעל עומק.

    • גברים נמשכים למראה סקסי, אבל תמיד צריך להיזהר לא להתלבש חשוף או זול מדי, אם את רוצה מערכת יחסים לטווח ארוך את צריכה לתת לגבר ביטחון שאת לא עושה עיניים לגברים אחרים בגלל הלבוש.

    • חשוב לשמור על טיפוח שאת נפגשת עם הגבר בפעם הראשונה, אל תבואי זרוקה אבל גם לא עם שמלת נשף. על אף סוגיות בהבדלי גובה, גברים אוהבים רגליים על עקבים, חיטוב הרגל תמיד מוסיף.

    • חשוב לשמור על ריח במידת ההיגיון, כמובן שמצד אחד חשוב לשים בושם כלשהו, אך מצד שני עודף בשמים ותכשירי גוף יכולים להרוס באותה מידה כמו ריח רע. גברים יכולים להירתע מעודף ריח מרוכז.

    • אל תעירי לגבר על צורת הנהיגה, גברים הם יצורים פגיעים וחסרי ביטחון ככל שזה מגיע לנקודות הגבריות שלהם ואת לא רוצה לסרס אותו כבר בפגישה הראשונה.

    • אם את באמת רוצה להכיר גבר למטרת קשר רציני, חשוב גם שתדעי מראש כי את מוכנה לקשר מסוג כזה, אל תבואי לפגישה עם רצונות לטייל בכל העולם לאורך שנים או חוסר סימפטיה כלפי ילדים.

    • אל תחכי לגבר שיזום את המגע הראשון, הגבר אמנם רוצה להרגיש שהוא זה שיזם, אך עידוד מצידך ומחוות קטנות יכולות תמיד לקדם את המטרה שלא תמיד תגיע בלעדיהן.

    • גברים אוהבים שמחמיאים להם, אמנם חלקם יראו נבוכים או יביעו אדישות, אך הם יזכרו את המחמאה לתמיד, פזרי את המחמאות בחוכמה, שימי לב לא להחמיא יותר מדי כדי לא להראות כאחת שמתלהבת מכל דבר או מתלהבת ממנו יותר מדי.

    • לגבר המעוניין בקשר רציני חשוב לשמוע על קשרים שהיו לך בעבר, אבל מצד שני אל תפליגי בסיפורים. לגבר חשוב לדעת כי אמנם ידעת לאהוב אך האהבה נגמרה והם והחברים לשעבר שלך לא נשארו ידידים שלך.

    • חשוב לא לספר לגבר על היכולות המיניות או המימדים הפיזיים של המאהבים הקודמים שלך, אפשר להסתפק בתיאור כללי כגון "היה טוב" ולהוריד תיאורים בסגנון של "חוויה של פעם בחיים".

    • רצוי לתת לגבר לשלם, אמנם הוא תמיד יעדיף להוציא כמה שפחות כסף, אך תשלום מצידך יתייג את הפגישה הרומנטית כאחת שנגמרה בידידות. חשוב עוד יותר להציע לשלם, הגבר רוצה לראות כי האישה מוכנה לתת מעצמה ולא לחיות על חשבונו לטווח הארוך.

דוקטור דייט - המגזין לזוגיות ומחפשי אהבהטיפים להכרויות, זוגיות המלצות מוזיקה, סרטים ומיסטיקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב