דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי דלתות 

מאת    [ 06/09/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2186 פעמים ]

סוגי דלתות 

ישנן כל כך הרבה דלתות, עד כי לעיתים אנו מוצאים עצמנו מאבדים ידיים ורגליים בתוך ההיצע הגדול והמגוון של דלתות המוצעות לנו. אנשים רבים אינם יודעים מה הן הדלתות אשר כדאי להם לרכוש, האם כדאי לקנות דלתות פלדה לכל חדרי הבית, או שמא רק לכניסה של  הבית, האם הדלתות מגיעות עם מנעולים או האם צריך לרכוש את המנעול בנפרד, מה עושים אם מעוניינים בדלתות ספציפיות, אך הם אינן מגיעות עם אותו מנעול שבו אנו מעוניינים.

 אלו הן רק חלק מהשאלות אשר מטרידות את רובינו. הדבר הראשון שחשוב להבין הוא, (שכן דבר זה יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בכל הקשור לרכישת דלתות המתאימות לכם), אילו סוגי דלתות קיימות ומהי הדלת המתאימה לצרכים שלכם.

דלתות חיצוניות  

פעמים רבות אנו מחפשים דלתות חיצוניות אשר ישמשו אותנו לפתח הכניסה של הבית הפרטי שלנו, או למחסן שלנו.  חשוב שתדעו כי הדברים החשובים בדלתות חיצוניות הם: בידוד של הרעש הבא מבחוץ מלחדור למתחם הפרטי שלנו.  מיגון מרבי.  לסיכום, כאן אתם תצטרכו לבחור בדלתות בעלות סגירה הרמטית חזקה. (מרבית האנשים בוחרים דלתות פלדה עם מילוי מבודד עם מנעול בעל 7 בריחים). דלתות אלו ניתן לבחור מתוך היצע קיים של דלתות, או להזמין אותם בהתאמה אישית על מנת שיכללו את כל אותם מרכיבים אשר חשובים לכם בדלת. (מנעול שאתם בוחרים, חומר גלם, ידיות, עיצוב ועוד). 

דלתות פנים הבית  

כאן השיקולים הם שונים.  כאשר מדובר בדלתות חיצוניות, חיפשתם דלתות אשר מספקות הגנה מרבית לדיירי הבית, כאן כבר תוכלו לשים דגש על העיצוב של הדלת וכן לרכוש דלתות בעלות נמוכה יותר מדלתות חיצוניות.  דלתות פנים הבית כוללות: דלתות עץ שבהן מנעול פשוט, דלתות הזזה אשר אינן תופסות מרחב כאשר פותחים או סוגרים אותן וכן דלתות פלדה, אם אתם מעוניינים בדלת חזקה אשר מגנה על הכניסה לכל אחד מחללי הבית.  ההבדל בין דלתות פנימיות מעץ, לבין אלו מחומר פלדה הוא המחיר שלהן ויכולת ההגנה שלהן.  כמו כן, קחו בחשבון כי השחיקה של דלתות מעץ תהיה מהירה יותר מדלתות פלדה אשר לא נוטות להישחק או לאבד מהברק שלהן.  כפי שאמרנו, אנשים רבים שמים דגש על האלמנט העיצובי של הדלת, וכך פעמים רבות אנו יכולים לראות דלת העשויה מפרופיל אלומיניום וזכוכית בכניסה לחדר העבודה, או בכניסה למרפסת ודלתות שעליהן ציפויים, עיטורים, פרזולים ועוד, אשר מייחדים אותן וגורמים להן להיראות כפריט עיצוב לא פחות מאשר ריהוט הבית, המנורות, הפסלים והציורים.  שימו לב, כי הבידוד התרמי שמסוגלות לספק הדלתות הפנימיות חשוב גם הוא, שכן בגלל מזג האוויר הקיצוני של השנים האחרונות, בבתים רבים מותקנים מזגנים בחדרים ואם אינכם רוצים שהחום או הקור יברחו, מומלץ כי הדלת תבודד את אותו חלל אותו היא סוגרת.  בנוסף, הורים רבים לבני נוער בוחרים בדלתות פנימיות אקוסטיות לחדר שלהם וזאת על מנת להימנע מהמוזיקה הרמה שאותם בני נוער שומעים בחדר שלהם.

דלתות אחוריות  

כאשר אנו מדברים על דלתות אחוריות, הכוונה שלנו היא לדלתות אשר אינן דלת הכניסה המרכזית של הבית, אלא דלתות חיצוניות המובילות לגינה או למרחב חיצוני.  כאן העיצוב הוא פחות חשוב, אך המיגון הוא בעדיפות עליונה.  המלצתנו היא לבחור דלת פלדה טובה או דלת מכל חומר גלם חזק אחר, מנעול מוגן וצילינדר איכותי.  זכרו, כל מי שיכול לפרוץ לביתכם מהכניסה הראשית, יכול באותה מידה לפרוץ לבית או לעסק שלכם גם מהדלת האחורית.

 

צוות עורכים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב