דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוכך זרועות לכל חלון 

מאת    [ 06/09/2011 ]

מילים במאמר: 329   [ נצפה 2112 פעמים ]

סוכך זרועות הוא אחד הפריטים הפופולאריים בענף ההצללה ובאמצעותו תוכלו לקרות ולהצל גם על חלקים נרחבים במרפסות ובשטחים חיצוניים. סוככים אלו זוכים למגוון עיצובים וניתן למקמם באופן קבוע או באמצעות סוכך זרועות מתקפל אשר ייאסף בפשטות ובנוחות בכל עת בה לא יהיה לכם צורך בו.

סוככי זרועות יגנו על השטח המבוקש לכם מפני גשם, שמש ואבק והוא שימושי למדי במרפסות ובמיוחד בפנטהאוזים. לצורך התקנת סוככים למרפסת לא תזדקקו לאישורים מהוועדה לתכנון ובניה וזוהי, בניגוד להתקנת פרגולה, אחת ממעלותיו הגדולות. בנוסף תוכלו להנות מפריט איכותי אשר יצליל את השטחים המבוקשים בצורה דקורטיבית למדי ויוסיף להם נדבך עיצובי רב ערך. סוכך זרועות מתקפל ניתן לסגור בקלות בעונות החורף או בכל עת בה תעדיפו כי מהמבנה לא תזדקר קונסטרוקציה מיותרת. עם זאת תוכלו לבחור גם בסוככים קבועים הנעים על גבי מסילות ומאפשרים כיסוי נרחב בחללים המבוקשים, לצורך סגירת המבנה בעונות הקרות ומניעת חדירת מי הגשמים.
סוככים למרפסת משמשים בתי קפה או מסעדות והם אינם רווחים רק במדינות חמות. גם בימי החורף הקרים ובמדינות אירופה ניתן לראות תיירים ותושבים מקומיים נהנים מישיבה נינוחה מתחת לסוכך צבעוני ורחב מימדים במרפסת בית הקפה, בעודם מתענגים על הנוף ברחובות העיר ולוגמים ספל קפה או מרק מהביל.

סוככי חלון מיועדים להצללת חלונות ומפתחים בגדלים שונים, והם מאפשרים קירוי של כל גובה הפתח והפעלה ידנית או חשמלית. עם ההתחממות הגלובלית מבקשים אנשים רבים לקרות ולהצל על המפתחים הרבים בבית ובעסק ולהפחית את אפקט החממה אשר נוצר בתוככי החלל. סוככי חלון מתאימים גם למפתחים צרים או קטנים במיוחד כמו לדוגמה חלונות חדרי השירותים, כאשר ניתן להציב את הסוכך גם בשיפוע של עד 170 מעלות.

בין סוגי הפריטים תוכלו למצוא סוככי חלון ורטיקלים אשר מורכבים מצינורות גלילה ובדים הנמתחים עליהם כאשר ניתן לווסת את הבד אשר נמתח בצורה אנכית ולשלוט בכמות האור אשר תיכנס דרך פתח המבנה. סוככים אלה ידועים בעמידותם והם מפחיתים באופן מובהק את התחממות חללי המבנה. סוככי חלון יכולים להתאים עד למידות רוחב של כשישה מטרים ולסוכך על מפתח בגובה של עד שלושה מטרים, שטח נכבד וגדול לכל הדעות.

צל סאן המקום בשבילך , כל מוצרי ההצללה ועוד מגוון רחב של פתרונות הצללה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב