דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


NLP והפריה חוץ גופית 

מאת    [ 19/10/2007 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 2450 פעמים ]

      את חולמת, את מדמיינת עליו והוא מבושש להגיע – הריון !! 

פיתחת קריירה, זוגיות, בנית בית וכעת הגיע הרגע בו את רוצה להתחיל לבנות את הקן המשפחתי, להגשים את הצורך שלך להחזיק תינוק רך בידיים ולהעניק לו את כל כולך. החיים מזמנים לך אתגר ותהליך הכניסה להריון לא הולך באופן פשוט. ניסיתם כבר את כל הדרכים המקובלות והגיע הרגע בו אתם לוקחים החלטה לפנות לעזרה חיצונית, ללכת על הפריה חוץ גופית. 

הכול חדש, המון מידע והרבה החלטות לקבל: לאיזה רופא ללכת, איפה לעשות את ההפריה, מאיפה לגייס משאבים כספיים. המון שיחות עוברות בראש: איך התהליך עובד, מה יהיה, האם נצליח, איך אספר למשפחה, לחברים, בעבודה, איך להמשיך לחיות את השגרה ולשמור על איזון ביחסים עם בן הזוג, האם אזכה להיות אמא ועוד שיחות וסיפורים רבים. 

ככל שהזמן עובר ועדיין אין הצלחה, את מתחילה להרגיש שהחיים יצאו משליטתך, תחושות חדשות של כעס, תסכול מתחילות להיכנס אט אט לחייך, אין לך בהירות מלאה לגבי מה הולך לקרות ואת מרגישה די לבד במערכה.בן הזוג מנסה לתמוך אך את נשארת עם האכזבה ולעיתים האובדן לאחר כשלון של הפריה. 

הייתי בסרט הזה ומתוכו צמחתי. גיליתי שאפשר לעבור אותו אחרת ואפילו יש לי השפעה על התהליך.

 - כוונתי את המחשבות שלי למקום שמשרת אותי והפסקתי להקשיב לסיפורים של אחרים, שלא תרמו לי.

-  אפשרתי לעצמי במרבית הזמן לתת לתחושות של תקווה ואופטימיות להיות חלק ממני ולמקד את עצמי במה שכבר קיים בחיי.

-  גיליתי שככל שאני מרגישה טוב יותר, אני מצליחה ליצור לעצמי בהירות גדולה יותר לגבי דרכי הפעולה הבאים שבהם אנקוט ועל מה כדאי לשמור בתקופה זו ולא לוותר כדי להמשיך ליהנות גם מהדברים הקטנים שעושים אותנו למאושרים.

- השתמשתי בתרגילי הרפיה לשחרור, שמסתבר שיוצרים כר מתאים לגדל בתוכו את הפוטנציאל הזעיר, שדורש כל כך הרבה תנאים על מנת לגדול ולהתפתח.

- ע"י דימיון מודרך, העברתי לתת המודע שלי את הסרט שבו אני רוצה לחיות – והסרט התגשם. 

לאחר שנים הסתבר לי שמה שעשיתי באופן אינטואיטיבי, היום נלמד בצורה מובנית ומשוכללת בשיטה הנקראת : N.L.P , שיטה שבה ניתן ללמוד איך לעשות שינוי במחשבות ובתחושות שלנו באופן חוויתי ומעצים. 

מהמקום הזה נולדה – הפריה הדדית בדרך להורות – סדנת העצמה לנשים העוברות תהליך הפריה. סדנא אותה מעבירות, קולגה שלי אורית שיבר ואני לאחר שחווינו באופן אישי את התהליך ורכשנו כלים שהביאו אותנו להצלחה. רכשנו כלים ומיומנויות באימון המאפשרים לכוון אותך לשאלות שפונות לעתיד, למשאבים שלך, ללמידה.התמחינו בשיטה מתקדמת ביותר לעבודה עם התת מודע, N.L.P ,המאפשרת דרך הדמיה, מיקוד, ושינוי תפיסות עולם, ליצור את ההווה והעתיד להם את שואפת, לשנות דפוסי חשיבה, דפוסי התנהגות ותחושות שליליות. 

מחקרים מוכיחים שלמצב הנפשי השפעה משמעותית על בריאותנו ועל ההצלחה בטיפולים.כאשר אנו חשים רגשות שליליים, כגון: כעס, תסכול, אכזבה וכד', בלוטת ההיפותלמוס, משחררת הורמונים המכניסים את הגוף למצב חירום: מצב בו לחץ הדם עולה, קצב פעימות הלב גובר, נוצר מתח בשרירים ותחושות גופניות שונות אחרות מופיעות.

בתהליך הפריה בו כל המשאבים בגוף צריכים להיות מגויסים לטובת מטרה אחת, תחושות שליליות גורמות לזליגת אנרגיה ולהכנסת רעשים מיותרים שעשויים לעכב את התהליך.  בעיקרם, רגשות שליליים הם תולדה של מחשבות ופירושים שאנו נותנים לכל מיני מצבים שנתפסים בעיננו כפוגעים בערכים החשובים לנו. כגון: משפחה, כבוד וכו'.עוצמת הרגשות נקבעת לרוב כתוצאה מאירועים שהתרחשו בעבר או חששות לגבי העתיד. מאחר והרגשות הן תוצר של המחשבות שלנו, אחת האפשרויות ליצירת שינוי והפיכת הנסיבות כמנוף לצמיחה היא באמצעות שינוי הפירושים שאנחנו נותנים למציאות או שינוי התהליך באמצעותו המוח מייצר את המחשבות.  

ה-  N.L.P מציע מכלול רב של תרגילים שאותם ניתן ליישם באופן עצמאי, תרגילים המותאמים לאנשים שעובדים עם השכל ותרגילים לאנשים שעובדים עם הרגש. שיטת העבודה המשלבת את הטכניקות של N.L.P עם אימון אישי, מסייעת להתמודד טוב יותר עם תחושות כמו- תסכול, כעס, כאב או תחושות אחרות, ועוזרת להחליף תפיסות מגבילות בתפיסות המשרתות את האדם טוב יותר ולכן מתאימה ביותר לנשים העוברות תהליך הפריה. לעבור את התהליך בצורה נינוחה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.  

מאחלת לך תהליך קצר ופורה, המלווה בתחושות של אופטימיות ותקווה, כי לכך את ראויה.

ענת גבע

 

ענת גבע
מאמנת אישית בגישה הוליסטית
מנחת סדנאות להעצמה והתפתחות אישית
geva013@013.net.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב