דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים וקריאה בקפה 

מאת    [ 04/09/2011 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2091 פעמים ]

באמצעות בחינה של סוככים אפשר בהחלט לגלות תכונות אופי באדם שבחר אותם. אם תסתכלו על סוככים, לא משנה איפה, בגינה, בחצר או במרפסת של מישהו, בכניסה לחנייה, בבית קפה ברחוב שטוף שמש, בחנות היושבת ברחוב הסואן, תוכלו לנחש ולהעלות השערות שונות על בעליהם של אותם סוככים.

סוככים היום באים בכל כך הרבה צורות, כל כך הרבה מינים, צבעים, חומרים, טקסטורות וסוגים, שהם מחייבים סוג של בחירה אסרטיבית מטעם הלקוח, בחירה שקולה, חדה והחלטית. לא קל לעשות בחירה מתוך המגוון הרחב שמוצע היום. מבחינת הצבעים, לכל צבע יש את האופי שלו והאווירה שהוא יוצר. מבחינת אטימות הבד, יש דרגות שונות של אטימות, ככל שהבד יותר אטום כך הוא מסנן יותר אור ופחות שמש חודרת דרך הסוכך. מבחינת חומרים, יש חומרים תעשייתיים, עירוניים ו"קרים" יותר (אלומיניום וברזל), שנחשבים למודרניים וחדשניים, אך חומרים אחרים (כמו עץ או במבוק) מעניקים תחושה אחרת לחלוטין, כאילו אנחנו מבקרים בכפר נופש ביוון.

סוככים בצבעים עדינים כמו לבן, אפור, ירוק מסורתי או כחול, מרמזים לנו שבעליהם הם אנשים מעט נוקשים, מאמינים באופנה קלאסית ועל זמנית ולא מתפתים לאופנות חולפות למיניהן. הם אנשים שלא נסחפים עם הרוח, דוגלים במראה נקי, נעים ומאופק, אנשים שמודעים לכך שבעוד מספר שנים הם עדיין יתגוררו באותו מקום, לכן כדאי לבחור בצבע ובדוגמא קלאסית ונעימה, שתראה להם עדינה והרמונית גם בעתיד ותתאים לסביבתה המשתנה.

לעומת זאת, סוכך אדום עם פסים כתומים יכול להצביע לנו על אדם מאוד תוסס ושמח, שאוהב את החיים... אדם שנהנה מסביבתה שמחה ועליזה, שמקרינה חמימות ונועם.

סוכך שמתאפיין בדיסהרמוניה מוחלטת, שגודלו לא מתאים לדוגמת הבד או לשטח הסובב אתו, יכול להצביע או על חוסר טעם משווע והעדר מוחלט והבנה בסיסית באסתטיקה, או על אדם שבחיו חסר לו שיווי משקל והוא מתנדנד מפה לשם. דיסהרמוניה היא דבר מדבק, אדם עם אופן מחשבה דיסהרמוני לעיתים יתאפיין גם בהופעה כללית דיסהרמונית, כך שלא מפתיע אם אותה דיסהרמוניה תגיע גם אל אותו סוכך המפאר את ביתו או את בית העסק שלו.

סוכך מרמז על העסק שלך או על ביתך לא פחות מאשר הבגדים שלך, המכונית שלך, התיק שלך והנעליים. כולנו רוצים להראות נפלא בעייני אחרים ובעיקר משקיעים מחשבה על בגדינו עול חיצוניותנו, אך כאן אנחנו שוכחים, גם סוכך הוא חלק מהנראות שלנו בעייני הסביבה... 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב