דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרגיש בורג קטן במערכת? אתה לא מבין כמה השפעה יש לך! 

מאת    [ 03/09/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 4880 פעמים ]

מרגיש שאתה רק בורג קטן במערכת? כל בורג יכול להשפיע על ארגון שלם!

אתם שכירים בארגון, וכמו בכל מסגרת - יש לכם מה לומר על אופן ההתנהלות. אתם רואים דברים שנעשים באופן שלא הולם את ערכיכם, אתם רואים דברים שלא נעשים למרות שעליהם להיעשות, אתם שומעים אנשים ממורמרים סביבכם בשיחות פינת הקפה. לעתים אתם נוטלים בהן חלק. אתם מרגישים קטנים, ברגים חסרי משמעות שאף אחד לא מקשיב להם. וזה ממרמר אתכם עוד יותר.

בא לכם לצעוק. בא לכם לבעוט. להודיע - הי אני כאן!

עצרו. זאת לא הדרך.

יש לכם את כל הכוח להשפיע על תהליכים בארגון. יש לכם את כל הכוח להשפיע על הבוס, על מנהלים אחרים, על קולגות, עובדים. אבל לשם כך עליכם קודם כל לנהוג באיפוק, לצאת לרגע מגופכם ותפקידכם בארגון, להביט על עצמכם כפיון על לוח שחמט - להבין, ולהפנים - כי אתם חייבים להתייחס אל הכל - כמשחק.

זה נכון, אחד ההרגלים שלנו כבני אדם מאז שאנו ילדים - זה להתלונן. זה יכול להיות באזני אחרים. זה יכול להיות לעצמנו בליבנו... לאגור ולאגור כעסים ומרמור. אנחנו נוהגים לקחת באופן אישי פעולות של אחרים שמשפיעות עלינו - כאילו עשו זאת בכוונה כנגדנו.

כאן, בנקודה זו, על מנת להפוך לגורם משפיע - עלינו לעצור. עלינו לבחור להביט על הדברים אחרת. עלינו להבין כי כל אדם מונע מדברים שונים. חלקנו מאגו. חלקנו מהנאה, חלקנו מהשורה התחתונה. חלקנו מביטחון ושגרה. חלקנו מכמה מאלו בו זמנית.

הפכו עצמכם לאסטרטגים מחושבים. לטקטיקנים קרי רוח. שחקן שחמט - שמביט על כל הלוח - יכול לראות תמונה גדולה ורחבה יותר משל פיון. אפילו רחבה יותר מזו של הזוג המלכותי בכבודו ובעצמו.

זכור, כי כל אדם, ולא משנה מה תפקידו בארגונך - הוא בסך הכל בנאדם. וכל בנאדם - הוא בר השפעה. כל מה שעליך לעשות זה ללמוד את הכלים והחוקים של המשחק.

מנחים,יועצים ומאמנים עסקיים מבית "מומנטום", הנציגה הרשמית והבלעדית של אחד הקורסים הנמכרים בעולם-  Exercising Influence  מבית Barnes & Conti, יקנו לכם את כל הכלים להפוך את הסביבה העסקית והחברתית שלכם ללוח משחק - בו תהיו מוכשרים להשפיע ממקומכם בארגון, באופן תקשורתי נכון - כמעט על כל גורם שתחפצו.

חברות גדולות כקטנות בעולם מעודדות את עובדיהם להפוך לגורמים משפיעים, וזאת מתוך הבנה ברורה כי כל עובד בארגון הינו נכס בעל רעיונות, דעות וניסיון שיש ללמוד מהם, אך לעתים, מתוך רגשות מעכבים ותפיסות מעכבות - מנועים מלעשות זאת באופן הנכון, שאינו מעורר אנטגוניזם, רותם אנשים ומונע מהם להיכנס למגננות.

אתם יותר ממוזמנים ללמוד לעשות זאת. העוצמה כבר בתוככם. אשמח להנחותכם כיצד להשתמש בה נכון.

 

יהונתן כסיף  בעל ניסיון עשיר בהקמת עסקים ליוויים וניהולם תפעולית, שיווקית ופיננסית בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי. יהונתן עסק ועודו עוסק בניהול ופיתוח צוותים, פיתוח מערכי שירות ומכירות, ניהול מערכי ייצור ושיווק בינלאומי בתעשייה, בארגוני סחר, הייטק וארגונים קמעונאיים. ניסיון רב בהדרכה פרטנית, קבוצתית וצוותית בחברות, ארגונים עסקיים, תעשייתיים ומוסדות ממשלתיים. מנחה מוסמך של קורסים מבית פרנקלין קובי: "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד", ניהול זמן ועוד. מאמן עסקי ליזמים צעירים ולמנהלים השואפים לפריצות דרך חדשניות.


www.imaspringer.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב