דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני להרזיה 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 2496 פעמים ]

 במאמר זה אסביר אודות המכשולים העומדים בפני נשים המעוניינות להוריד במשקל ואציע מספר דרכים לפתרון הבעיה. חשוב להבין את התהליכים הפיזיולוגיים מאחורי העצירה בירידה ואת החשיבות להתמיד ולא להתייאש.

האטה בקצב חילוף החומרים:
לאחר מספר שבועות של תפריט דל בקלוריות הגוף מתחיל לחסוך באנרגיה ועוצר את הירידה במשקל. כלומר, יש פחות ניצול של קלוריות ופחות שריפת שומן בפעילויות היום יומיות שלנו. לכן, חשוב לא להתגייס לדיאטות "כאסח" ולהקפיד על צריכה של 1200-1400 קלוריות ליום.

עצירה פיזיולוגית:
בתחילת כל תהליך הרזיה, הגוף מפרק שריר ולא שומן. לעומת זאת, בהמשך התהליך הגוף מתחיל לפרק שומן .רקמת שומן מכילה הרבה קלוריות (10,000 קלוריות לקג' אחד) לעומת רקמת שריר (4,000 קל' לקג' אחד). לכן, אותה דיאטה שבתחילתה הביאה לירידה גדולה 1.5-2 קג' לשבוע יכולה בשבועות הבאים להביא לירידה פחות משמעותית. למרות שלא תהיה ירידה במשקל, תופיע ירידה במדידה של אחוז השומן ועלייה במסת השריר.

מניסיוני בשלב זה נשים רבות מתחילות לחבל בתהליך ההרזיה שלהן. כאשר המשקל אינו משקף את המאמצים שהושקעו הספק בכדאיות ובהצלחת הדיאטה והדיקור מתחיל לגדול. דווקא בשלב זה חשובה ההתמדה. המעבר משבוע של דיאטה לשינוי האורח החיים מלווה בקשיים מסוימים. חשוב לא להתייאש ולהמשיך בתהליך הירידה במשקל. לרוב העצירה בירידה במשקל מגיעה בשבוע השלישי או הרביעי לדיאטה.

אירועים ושמחות משפחתיות:
אירועים שאינם בשגרה יכולים לגרום לחריגה משמעותית בתפריט היומי ולחבל בתהליך הירידה במשקל. למעשה אין צורך באירוע משפחתי גדול ודי בביקור אצל חברים או בייביסיטר כדי שנוסיף קלוריות לתפריט היומי ונשבש את תהליך הירידה במשקל.ניתן להתמודד עם מכשול זה בשתי דרכים:
• להגיע לאירוע שבעים- לאכול את התפריט היומי כפי שהוא. באירוע עצמו נקציב מספר טעימות וזהו. סביר שביום כזה לא תהיה ירידה במשקל אלא שמירה על משקל יציב.
• "לחסוך" לקראת האירוע- לאכול פחות במשך היום כך שבאירוע נוכל לאכול את מרבית הקלוריות.כדי שלא נחרוג מדי כדאי להמיר את האוכל הנבחר בפרוסות לחם קל.

מים, מים, מים:
נשים נוטות לשכוח לשתות מים או שהן מוותרות לעצמן בכמויות המים. הרצון להיות נמרצות ולבצע את כל המטלות היומיות גורם לנשים לשתות עוד כוס קפה ולשכוח לשתות מים. חשוב לשתות כמות מספקת של מים (עד 10 כוסות מים ביום) במשך היום על מנת לשמור על תפקוד תקין של מערכות הגוף .

ניתן להתגבר על העצירה בירידה במשקל בעזרת מספר דרכים:
לא כדאי לצמצם את הצריכה הקלורית היומית!
הגברת הפעילות הגופנית-  
כדאי להוסיף הליכה מהירה במשך שעה בכל יום. כך נגביר את הצריכה הקלורית היומית ונגדיל את מסת השריר. שינויים אלו יסייעו לך לשרוף שומן רב יותר בזמן מנוחה. ניתן לבחור בפעילות שאינה ספורטיבית לכשעצמה כגון: ריקודי עם, ריקודי בטן וכדומה.
בחינה מחדש של התפריט היומי- אם את נמצאת במסגרת כלשהי המלווה את השינוי התזונתי שלך כדאי שתבחני מחדש את התפריט שהותאם לך.

דיקור סיני- בעזרת דיקור סיני מקצועי ומדויק ניתן לזרז את תהליך הירידה במשקל ולעודד שריפת שומן. הדיקור מסייע למערכת העיכול בספיגת המרכיבים החיוניים אל הגוף וניצול השומנים והסוכרים לצורכי אנרגיה. כמו כן, בעזרת הדיקור ניתן להוריד את התשוקה למתוקים האופיינית לנשים ולסייע באיזון וריסון הרעב.

תוספי תזונה- ייתכן כי את מתקשה להוריד ממשקלך בעקבות חסר תזונתי כלשהו. במקרים כאלו יש צורך להשלים את החסר התזונתי בעזרת תוספי תזונה או צמחי מרפא. לדוגמא במקרה של בעיה בתפקוד בלוטת התריס כמו תת פעילות ניתן להוסיף לתזונה אצות ים העשירות ביוד (לא מומלץ לאנשים המטופלים באלטרוקסין או הרגישים ליוד).

לתיאום פגישת אבחון ללא תשלום
התקשרי 072-2499861

עדי אספינו- ברגמן B.A, Dip. Acגיל המעבר - רפואה סינית טיפולי דיקור  ודיאטה מאוזנתwww.ady.co.il  | 052-6146854רעננה, אחוזה 198




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב