דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיה בבחירת שלטים 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 3065 פעמים ]

אסטרטגיה בבחירת שלטים

אסטרטגיה בשלטים

ברגע בחירת שלטים לעסק, עלינו לקחת בחשבון את המגוון הרחב המוצע לנו (שלטי רחוב, חוצות, הכוונה, רכב, פרסום ועוד). יש שממליצים לפנות לחברה שמטרתה לייעץ אילו מהשלטים השונים ישרתו את מטרת העסק, עם זאת יש לזכור כי לעיתים ינסו "לדחוף" לנו שלטים שאינם רלוונטיים למטרות העסקיות שלנו. לדוגמא בעל עסק שמעוניין לתלות שלטים למטרות הכוונה בתוך המשרד, איננו מעוניין בשלטי חוצות. כלומר לכל השלטים ישנן מטרות שונות ועל בעל העסק לאפיין את מטרותיו לפני שהוא ניגש לייעוץ בנוגע לשלטים. עם זאת, התייעצות עם איש מקצוע תיצור התאמה אולטימטיבית של השלט לעסק שלכם. בשנים האחרונות כמעט כל העסקים מתקינים שלט, בכדי שיוכלו למצוא אותם במהרה ובמטרה שקהל הצרכנים ייחשף למוצר או למותג שלהם.

שלטים לעסק - איך בוחרים אותם?

בתהליך בחירת השלט עלינו לשאול את עצמנו שתי שאלות.
מה אנו רוצים לשדר? ומה החומר ממנו יהיה מורכב השלט?


שלטים מוארים (לדוגמא ניאון) מבטיחים בולטות ולכן חשיפה למספר רב של צרכנים, אולם יש שיגידו כי שלט הניאון צעקני מדי ומשדר "זולות". שלטים מוארים על ידי אור אחורי ומתוחכם ישדרו לצרכנים רצינות, בעיקר אם השלט עשוי בצורה מקצועית, מקורית ועם חומרי גלם איכותיים.
לאופנה יש תפקיד חשוב בעולם השלטים. שלט אופנתי יזכה ליותר תשומת לב משלט מיושן. הקהל הישראלי יודע להבחין בין חדש לישן, מודרני ומיושן. לכן, יש להבין כי עולם השלטים נמצא בשינוי מתמיד ולכן עדיף להשקיע יותר בעכשוויות השלט לקהל הצרכנים לפי סטנדרטים של טרנדיות.

נחיצותם של שלטים (שלטי חוצות)

חשוב להסתכל על מגוון רחב של שלטים, בטרם באים לרכוש שלט מסוים, וזאת כדי לא להוציא הוצאה כלכלית מיותרת. יש לקנות שלט מקורי, מעוצב ושיהיה יציב גם מול תנאי מזג האוויר. פרסום ושיווק לעסק באמצעות שילוט הוא פתרון אולטימטיבי (בעיקר בשלטי חוצות) מפני שהחשיפה של האוכלוסייה הצרכנית לשלטים היא גבוהה.

תעשיית השלטים

תעשיית השלטים היא תעשיה מלאה בחומרים ובשיטות ייצור. היום כאשר שיטות הדפוס השתכללו והפכו להיות ממוחשבות , התהליך של ייצור או דפוס שלטים הפך להיות גם הוא ממוחשב, החל מהכנת הסקיצה באמצעות גרפיקה ממוחשבת וכלה בהדפסת השלט עצמו באמצעות מכונות דפוס דיגיטלי להדפסת השלטים. תהליך השילוט השתנה במהלך השנים ועבר מהפכה של ממש, היום בזכות מכונות דפוס המיועדות לביצוע פרויקטים של דפוס שלטים, ניתן להדפיס שלטים בכמות גדולה ובאיכות גבוהה תוך זמן קצר. דפוס שלטים הוא עולם שלם של שלטים מסוגים שונים שלכל אחד יש את המאפיינים שלו. (שלטים מוארים, שלטים להכוונה, שלטים לרכב , שלטי חוצות ועוד).

סטודיו מאור - עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, קידום אתרים בנושאי קייטרינג, שילוט, שלטיםכירופרקטיקה, עורך דין פלילי, שחור ופתור, איפור כלות, כירופרקט ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב