דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכשירי ניווט, הדגמים החדשים - העולם של מחר כבר כאן 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2000 פעמים ]

אם עד לפני כמה שנים נחשבו מכשירי ניווט לצעצוע של עשירים, הרי שהיום ניתן לרכוש מכשירים מתקדמים ואיכותיים מאוד במחיר שווה לכל נפש

כניסתם של מכשירי ניווט ייעודיים אל עולם הרכב, חוללה מהפכה של ממש בתחומים רבים; החל מתיירים שזנחו את ספרי המפות המסורבלים בביקור בארץ זרה, דרך נהגי מוניות שמצליחים למצוא כל יעד בקלות רבה מתמיד, וכלה בנהג הפשוט שמדי פעם נדרש להגיע לכתובת שמעולם לא ביקר בה – מכשירי ניווט לרכב שינו לנצח את פני עולם התחבורה.

מכשירי ניווט - כבר לא איטיים ומסורבלים
הדורות הראשונים של אותם מכשירי ניווט לרכב, התאפיינו בחומרה בעייתית (ובעיקר במסכי מגע לא נעימים לתפעול), במקלט GPS מיושן, בממשק משתמש לא אינטואיטיבי, במפות שלא תמיד היו מעודכנות ובמעבד פנימי חלש. התוצאה הייתה מכשירים איטיים יחסית, מסורבלים לתפעול, ובעלי דיוק מוגבל שהוביל לטעויות ולבחירה לא מוצלחת של מסלולי ניווט. למעלה מעשור חלף מאז יציאת מכשירי הניווט הראשונים לשוק, ודורות חדשים של מכשירי ניווט לרכב הפכו את משימת ההתמצאות בכבישי העולם לקלה ופשוטה מתמיד.

הרבה יותר ידידותיים למשתמש
כמו במכשירים אלקטרוניים אחרים אשר אנו נדרשים לתפעל במהלך נסיעה (כמו רדיו דיסק לאוטו או טלפון מובנה למשל), ממשק הפעלה נוח וידידותי למשתמש הוא תנאי בסיסי למיצוי יכולות המכשיר מחד, ושמירה על בטיחות הנסיעה מאידך. הדור החדש של מכשירי הניווט מציע ממשק פשוט וברור המאפשר תפעול קל ונוח בהפניית מבט זריזה בלי צורך להתעמק בנתונים המופיעים על המסך, וכמובן הוראות והנחיות קוליות המאפשרות להשאיר את המבט על הכביש. מסכי מגע מתקדמים שמגיבים מיידית לכל הקשה יחד עם תצוגה ברורה ובהירה מבעבר, משלימים את הממשק היעיל שמאפיין מכשירי ניווט חדשים.

חומרה משופרת
מקלטי GPS מדויקים יותר בטכנולוגיית SIRF III מאפשרים למערכת הניווט להצביע באופן החלטי יותר על מסלול הנסיעה – גם כאשר נמצאים ברשת כבישים סבוכה כמו מחלף גדול. מעבדים מתקדמים הם הבסיס שמאחורי החישובים המהירים והתצוגה המשופרת במכשירי הניווט מהדור החדש, ומהווים תמיכה ראויה לתוכנת ניווט בעלת גרפיקה יוצאת דופן.

במחיר שווה לכל כיס
אם לפני עשר שנים עמד מחירו של מכשיר ניווט על כמה אלפי שקלים, הרי שהיום אפשר לרכוש מכשיר ניווט מתקדם במחיר של כמה מאות שקלים בלבד; עם ממשק נוח יותר, עם תוכנת ניווט עדכנית יותר, עם מסך גדול יותר, עם מעבד מהיר יותר ועם מקלט GPS מדויק הרבה יותר – כל נהג יכול היום ליהנות מהיתרונות האדירים של מערכת ניווט במחיר של רדיו דיסק לאוטו פשוט ובסיסי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב