דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יניר מרציאנו - חמישה טיפים לקידום האתר בגוגל בקלות 

מאת    [ 30/08/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2191 פעמים ]

היום כל עסק שמכבד את עצמו חייב להחזיק באתר אינטרנט מכובד וייצוגי אשר יציג לעיני כל את השירותים והמוצרים אשר משווקים ואו מוצעים על ידי בית העסק. עם זאת, הקמת האתר גרידא איננה מספיקה. חשוב מאוד שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכירו אתכם ולשם כך עליכם לתפוס מקום גבוה ככל הניתן בפסגת התוצאות הרלוונטיות שמציגים מנועי החיפוש. במאמר שלפניכם נעמוד על חמישה כללי זהב שיסייע לכם למקסם את הפוטנציאל הטמון בעסק שלכם.

מובא ע"י יניר מרסיאנו

הקפידו על כתיבת טקסטים שבהם ישולבו מילות מפתח רבות – לא בכדי אומרים בגוגל כי התוכן הוא המלך. תוכן איכותי ורלוונטי אשר יוכנס לאתר שלכם הוא המפתח למיקומו הגבוע במנועי החיפוש. על התוכן לייצר ערך מוסף לגולש ובה בעת לכלול ביטויי מפתח הנוגעים במישרין ובעיקיפין לתחום בו אתם עוסקים. שימו לב, גוגל יודע לזהות טקסטים הגדושים במילות מפתח ללא כל קישור לוגי בין המשפטים – היזהרו מכך פן גוגל יעלה על התרמית ויפסיק לסרוק את אתרכם.

הכניסו את ביטויי המפתח גם לתגיות העליונות של האתר (Meta Tags) – על ביטויי המפתח הרלוונטיים לא להופיע אך ורק בכותרות ובטקסטים עצמם כי אם גם להיות משולבים בתגיות העליונות של האתר (ה-Meta Tags) לאור העובדה כי מדובר באחד מהאזורים הכי נחשבים מבחינתו של מנוע החיפוש. ה-Meta Tag הוא אותו אזור טקסטואלי הממוקם בשורת החלון העליונה שלכם – בסמוך לסימני המזעור, ההגדלה וסגירת העמוד. בפעם הבאה שאתם נכנסים לעמוד כלשהו – שימו לב לטקסט שמשתנה מעמוד לעמוד באזור המדובר. ברגע שתכניסו את ביטויי המפתח החשובים ביותר שלכם גם לאזור הזה – האתר יתקדם בצורה יוצאת דופן.

הקלו על גוגל לסרוק את האתר שלכם – הימנעו מבנייתו של אתר מסואב. מנוע החיפוש אוהב פשטות ומבחינתו הדבר הטוב ביותר הוא אתר "שקוף" אשר יבהיר בצורה הטובה ביותר את הקישורים והמעברים בין המדורים והרובריקות השונות. הוסיפו מפת אתר שתקל על הניווט – וגוגל יגמול לכם.

הימנעו מהכנסת פלאש לאתר שלכם – בעלי עסק רבים מתפתים להכניס סרטוני פלאש לאתר שלהם משום שלטעמם הדבר יהפוך את האתר למושך ואטרקטיבי יותר. עם זאת, עליכם לזכור כי גוגל לא "קורא" פלאש ועל כן הכנסתם של אלמנטים מסוג זה עשויים רק להזיק ולא להועיל.

לסיכום יניר מרסיאנו מוסיף, דאגו לכך שאתרים אחרים יפנו לאתר שלכם – לבסוף, חשוב מאוד שכחלק ממאמצי השיווק והקידום של האתר שלכם – תשבצו קישורים חיצוניים לאתר ממקורות "זרים". כך למשל באם תעלו חלק מהמאמרים שלכם לאתרי מאמרים חופשיים כמו "רידר" או "יו-פוסט" אל תשכחו לשבץ קישור לאתר שלכם. ככל שמספר הקישורים החיצוניים לאתר שלכם יגדל – כך תזכו למיקום טוב יותר.

יניר מרסיאנו הנו מומחה לשיווק, יזמות עסקית ופיתוח ארגונים.

יניר מרציאנו - יועץ ארגוני. מלווה ארגונים וחברות.  טל: 054-9247557, אי-מייל: yanirmar@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב