דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעת מגמות בשוק האירופאי על השקעות נדלן בפולין ומזרח אירופה 

מאת    [ 30/08/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2126 פעמים ]

כפי שכל איש עסקים או משקיע ישראלי יודע, שוק הנדל"ן בפולין ומזרח אירופה הוא שוק אטרקטיבי ביותר במהלך העשור האחרון, לאור ההצטרפות ההדרגתית והצפויה של מדינות מזרח אירופה לאיחוד האירופאי.

כך, בין אם מדובר באילי הון מצליחים דוגמת יצחק תשובה או עופר נמרודי ובין אם מדובר במשקיעים פרטיים וקטנים יחסית – אינספור השקעות נדל"ן בפולין ובמזרח אירופה מתבצעות מדי שנה על ידי משקיעים ישראליים, כמו גם על ידי משקיעים רבים מכל רחבי העולם כמובן.

בעוד ההשקעה בנדל"ן במזרח אירופה נחשבת על פי רוב לאטרקטיבית ובעלת פוטנציאל תשואה גבוה במיוחד, נחשבות השקעות אלו גם למסוכנות במידה מסוימת, בין היתר בעקבות ההשפעות הישירות והמהותיות של המתרחש בשווקי אירופה כולה, כמו גם בשווקי העולם כולו, המשפיעים כמובן על השוק האירופאי. עבור משקיע קטן או גדול, עופר נמרודי או אפילו כל אחד מאיתנו המשקיע את הונו הצנוע בנדל"ן במזרח אירופה, חשוב מאוד להיות עם האצבע על הדופק על מנת להצליח ולצפות מבעוד מועד את המגמות המשמעותיות בשוק האירופאי והאופן בו הן צפויות להשפיע על מחירי הנדל"ן בפולין ובמזרח אירופה.

 

שימוש באמצעי המדיה השונים לצורך ביצוע מעקב רציף אחר השוק האירופאי

על מנת להישאר עם האצבע על הדופק ולהצליח להגן על ההשקעה שלכם מפני נפילות ומגמות חדות בשוק האירופאי, יש לעקוב באופן רציף וקבוע אחר אמצעי המדיה השונים ואחר הדיווחים המגיעים מהשוק האירופאי.

בעוד למשקיעים גדולים דוגמת עופר נמרודי, יצחק תשובה וכד' יש לבטח פאנל שלם של אנליסטים אשר דואגים להישאר עם האצבע על הדופק ולוודא מדי יום כי לא צפויות מגומות ירידה חדות מדי בשווקים האירופאים אשר עלולים לגרום למשבר במחירי הנדל"ן במזרח אירופה, למשקיעים הפרטיים והקטנים כדוגמתנו אין את האפשרות הזו, ולכן ניאלץ להישאר מעודכנים בעצמנו, ולעקוב באופן רציף אחר המתרחש בשווקים אלו. זאת ניתן לעשות על ידי האזנה יום יומית למהדורות החדשות הכלכליות (אשר כרגע המצב ביוון ובאירופה הוא הנושא המרכזי בכולן), כמו גם על ידי קריאה שוטפת של טורים ובלוגים של כלכלנים בכירים בעולם, מעקב אחר אתרי כלכלה פרשניים עיקריים וכד'. על ידי מעקב תמידי מסוג זה תוכלו לוודא כי אתם לא לוקחים סיכון גדול מדי, ובתקווה תוכלו לזהות משבר גדול לפני שהוא ממש יגיע, ולצאת מהשוק בזמן.

 

הנקודה העיקרית כאן היא כי אתם לא חייבים להיות עופר נמרודי או איל נדל"ן כזה או אחר המחזיק בית השקעות שלם שיכול לייעץ לו בזמן אמת, על מנת להשקיע באופן חכם וסולידי, גם בשווקי הנדל"ן של מזרח אירופה. על ידי בדיקה מתמדת של אמצעי המדיה השונים ושמירה יומיומית של אצבע על הדופק, תוכלו למגן עצמכם מפני סכנות עיקריות בשווקים אלו, ולשמור על הכסף המושקע שלכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב