איך למצוא חסות לכנס?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך למצוא חסות לכנס? 

מאת    [ 30/08/2011 ]
מילים במאמר: 555   [ נצפה 5063 פעמים ]

 
 

הערה: המאמר הבא משתמש במילים "חסות" ו"כנס", אך הוא מתייחס לכלל צורות הפרסום הקיימות בכנסים, אירועים, תערוכות, קורסים, וכו'.

 

גיוס חסויות לכנס

התאריך נקבע, הנושא סגור, המקום ידוע... כעת נשאר למצוא חסויות לכנס.

אחד הצעדים החשובים בארגון של כנס חדש הוא גיוס חסויות לכנס. חסות לכנס היא דוגמא מעולה למצב של Win Win, שבו כל הצדדים מרוויחים: נותני החסות מרוויחים חשיפה (או גישה) לקהל היעד שלהם, ומארגני הכנס מרוויחים צמצום משמעותי בעלויות ההפקה של הכנס, ובמקרים מסוימים אף רווח כתוצאה מגיוס "יפה" של חסויות לכנס.

 

כנס ללא חסות הוא ברוב המקרים בזבוז משווע... נדיר שיש כנס המרכז קהל יעד שאין לו מפרסם פוטנציאלי שהיה מוכן לשלם כסף כדי להיחשף בפניו. בדרך כלל, אם כנס יצא לדרך ללא חסות, זה נובע מאחת הסיבות הבאות:

 

1. חוסר אמונה של מארגני הכנס כי הם יכולים לגייס חסות.

2. מארגני כנסים המעוניינים לשמור על "ציביון" של כנס ללא חסויות.

3. תמחור לא נכון שמשאיר את המארגנים ללא חסויות.

4. חוסר יכולת או ידע בכל הקשור לגיוס חסויות.

 

במאמר הבא אציג בפניכם דרך חדשה ויעילה להפליא, שתסייע לכם לגייס חסות לכנס הבא שלכם.

 

אתר "חסות" - הסבר והכרות:

אתר חסות הוא שירות חדש (2011) שהוקם במטרה לסייע למארגני כנסים ומנהלי שיווק ומרקום בגיוס חסויות לכנסים שהם מארגנים.

לפני שאציג את האתר, אקדיש מספר מילים לתיאור התהליך של גיוס חסויות הקיים היום במרבית המקומות:

לצורך המחשה נציג דוגמא לחברה המארגנת כנס בתחום שוק ההון. אותה חברה מעוניינת לגייס נותני חסות כדי לצמצם את עלויות הכנס. הצעד הראשון של אותה חברה יהיה לבצע חשיבה מעמיקה ולהמציא רשימה של כל מי שיהיה מעוניין בחשיפה לאותו קהל יעד הצפוי להגיע לכנס: מתעניינים בשוק ההון.

הצעד הבא יהיה להתקשר, לשלוח מיילים ולייצר פגישות עם אותם גופים, בתקווה שאחד מהם ימצא עניין במתן חסות לכנס. מדובר בימים רבים של עבודה, וכן בהוצאות כספיות לא מעטות.

מעבר לזמן שאורך התהליך, הבעיה העיקרית היא שסביר להניח שבתום התהליך יהיו לא מעט נותני חסות פוטנציאליים שלא קיבלו מכם פניה, ושבכלל לא ידעו על הכנס שאתם מארגנים...

המשמעות היא אובדן של הכנסה פוטנציאלית מאותם נותני חסות.

 

אתר חסות פותר את הבעייתיות הנ"ל.

האתר מאפשר לכם להעלות את החסות בכנס שלכם כאופציית פרסום חדשה. האתר מרכז עבור מפרסמים ונותני חסות את כל אופציות הפרסום הזמינות, מפולחות לפי קהלי יעד.

 

מה המשמעות של זה?

המשמעות היא שמרגע שפרסמתם את החסות בכנס שלכם כאופציית פרסום חדשה, נותני החסות הם אלה שמוצאים אתכם, ולא להפך. 

במהלך העלאת אופציית החסות באתר תוכלו לבחור את קהל היעד הצפוי להשתתף בכנס. אותם משווקים (המהווים נותני חסות פוטנציאליים) המעוניינים לשווק לאותו קהל יעד, ימצאו את החסות לכנס שלכם כאופציית פרסום לאותו קהל יעד.

 

אם נחזור לדוגמא הקודמת, מנהל שיווק המעוניין לפנות לקהל שמתעניין בבורסה, ייכנס לאתר חסות, יפלח את קהל היעד שלו לפי "מתעניינים בשוק ההון", וימצא את כל האופציות שלו להחשף בפני אותו קהל יעד.

 

אחת האופציות, תהיה מתן חסות בכנס שלכם...

 

לסיכום:

אתר חסות משנה את הצורה בה גייסו חסויות לכנסים, תערוכות, קורסים ואירועים מיוחדים. חשוב לציין, שלא מדובר רק בחסות כספית לכנס במובן המסורתי שלה: ארגנתם קורס ואתם מחפשים מרצים שיסכימו להרצות בחינם? פרסמו אופציית פרסום חדשה באתר, כך שמרצים המעוניינים לפנות לקהל היעד הצפוי להשתתף בקורס ימצאו את ההרצאה בקורס שלכם כאופציית פרסום רלוונטית (גם אם לא מדובר בחסות כספית...).

 

כיצד אתר חסות יכול לסייע לכם?

 

 

 

 

המאמר נכתב על ידי קובי נעים, מנהל אתר חסות - www.hasut.co.il

אתר חסות מרכז את כל אופציות הפרסום הזמינות, מפולחות לפי קהלי יעד. האתר מאפשר לבעלי גישה לקהל יעד להיחשף בפני מפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים. עבור משווקים ובעלי עסקים - האתר מאפשר פילוח קהל היעד ומציאת כל אופציות השיווק הזמינות לאותו קהל יעד.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב