דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להרוויח כסף מאתר אינטרנט או בלוג? 

מאת    [ 29/08/2011 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 2684 פעמים ]

הקמת אתר אינטרנט הפכה בשנים האחרונות למשימה פשוטה במיוחד. 

בזכות מערכות חינמיות, דוגמת WordPress, המאפשרות להקים אתר אינטרנט בפשטות גם לבעלי ידע בסיסי בלבד, כל מי שחשקה נפשו יכול לפתוח בלוג או אתר תוכן, במספר צעדים פשוטים.

לאחר הקמת האתר, מתחיל המרוץ אחר התנועה.

ישנם מספר מקורות ליצירת תנועה איכותית לאתר או לבלוג שלכם, החל מקידום אתרים אורגאני, דרך פרסום ממומן בגוגל, פרסום באתרים אחרים, פרסום ברשתות חברתיות, ועוד.

מרגע שיש תנועה סבירה לאתר, יש לו פוטנציאל לרווח (תנועה סבירה מתחילה בכ-500 מבקרים בחודש).

 

השאלה הגדולה היא, כיצד מייצרים את אותו רווח מהאתר (בהנחה שיש תנועה סבירה)?

 

ריכזתי עבורכם 5 דרכים מרכזיות ליצירת רווח מהאתר ומהבלוג שלכם:



    • גוגל אדסנס - זוהי הבחירה המועדפת על בעלי אתרים קטנים ובינוניים מינוס. גוגל אדסנס הוא שירות של חברת גוגל, המאפשר לבעלי אתרים להקצות שטח פרסומי אשר יכיל פרסומות של מפרסמים בגוגל, המבוססות על מילות המפתח המופיעות באתר. כך לדוגמא, אם מופיעות מילים כגון "שיווק באינטרנט", גוגל ידע לשתול פרסומות הקשורות לאותו ביטוי, בשטח אותו הקצתם. התשלום לבעלי אתרים מתבצע (בד"כ) לפי כמות הקליקים שלחצו על המודעה. 

 


    • לינק שותפים - בעלים של אתרי אינטרנט יכולים להירשם לתוכניות שותפים ולשווק מוצרים ושירותים הרלוונטיים לאתר שלהם. הרעיון (בקצרה) שעומד מאחורי שיווק שותפים, הוא שאתם משחקים תפקיד של משווקים עצמאיים, ה"שותפים" בחברה אותה אתם משווקים. החברה מתגמלת אתכם לפי ההצלחות שלכם (מילוי פרטים של לקוח פוטנציאלי, ביצוע רכישה, וכו'). מבחינת בעלי האתרים, הם מציבים לינק (קישור) באתר האינטרנט שלהם. אותו קישור "מסומן" כקישור שמגיע מאותו משווק (בעל האתר), וכך החברה יודעת לתגמל את אותו בעל אתר ש"המליץ" על המוצרים שלה, ושבזכותו הגיעו אליה לקוחות פוטנציאליים.

 


    • קידום של מוצרים או שירותים של בעל האתר - אתר אינטרנט מאפשר לכם לקדם מוצרים או שירותים השייכים לכם ומתבצעים על ידיכם. כך לדוגמא, מעצב אתרים שפתח בלוג יכול לשווק את עצמו בבלוג, וכך להרוויח כסף מלקוחות חדשים שיגיעו אליו דרך האתר.

 


    • השכרת שטחי פרסום באתר שלכם - חלקכם מכירים את האופציה הזאת כ"באנר" או קישור יוצא מהאתר שלכם תמורת כסף. אתרים כמו YNET מלאים בבאנרים של פרסומות, וסביר להניח שהם מרוויחים מזה לא רע, פשוט בגלל שכולם רוצים לפרסם אצלם. עבור אתרים קטנים ובינוניים, מציאת מפרסמים היא משימה קצת יותר מסובכת... שימו לב! אם יש לכם קהל יעד ממוקד המבקר באתר שלכם, אתם יכולים להרוויח כסף מפרסום באתר שלכם, וזאת על ידי חשיפה למפרסמים פוטנציאליים. אתר חסות מאפשר לכם להעלות את האתר שלכם כאופציית פרסום, ולבחור את קהל היעד המבקר אצלכם באתר. מפרסמים פוטנציאליים המעוניינים לפרסם לאותו קהל יעד, ימצאו את האתר שלכם כ"אופציית פרסום", וכך תוכלו להרוויח כסף ממפרסמים באתר, אפילו אם האתר שלכם קטן או בינוני.

 


    • שיתופי פעולה ובארטרים - אתר אינטרנט עם תנועה = כח. חישבו מי יכול להרוויח מחשיפה לקהל היעד המבקר אצלכם באתר (תוכלו להשתמש באתר חסות לצורך כך). מי שיכול להרוויח מאותה חשיפה יהיה פתוח לשיתופי פעולה ועסקאות חליפין שתציעו לו. אם לדוגמא תחום העיסוק שלכם הוא בניית אתרים, ופתחתם בלוג בתחום בניית אתרים, תוכלו להציע למעצבי אתרים חשיפה באתר שלכם, תמורת זה שהם יעצבו לכם את האתרים החדשים שאתם בונים ללקוחותיכם. בסופו של דבר, זה שווה הרבה כסף.

 

לסיכום

בהחלט ניתן להרוויח כסף מאתר אינטרנט, גם אם התנועה היא "סבירה" בלבד והאתר שלכם הוא לא בין 100 האתרים הגדולים בישראל...

השתמשו בשיטות המצויינות למעלה כדי לחשוף את האתר שלכם בפני מפרסמים פוטנציאליים. ביחרו את השיטות המתאימות ביותר עבורכם, ותתחילו להרוויח יותר כסף מהאתר או מהבלוג שלכם.

 

בהצלחה!

המאמר נכתב על ידי קובי נעים, מנהל אתר חסות - www.hasut.co.il

אתר חסות מרכז את כל אופציות הפרסום הזמינות, מפולחות לפי קהלי יעד. האתר מאפשר לבעלי גישה לקהל יעד להיחשף בפני מפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים. עבור משווקים ובעלי עסקים - האתר מאפשר פילוח קהל היעד ומציאת כל אופציות השיווק הזמינות לאותו קהל יעד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב