דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנת סושי: לכל זמן ועת לכל חפץ 

מאת    [ 28/08/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2160 פעמים ]

יש אנשים שאוהבים לאכול את הסושי שלהם רק במסעדה יוקרתית ומיוחדת. אחרים מעדיפים לאכול אותו במקום קטן ואינטימי. יש כאלה שמעדיפים להכין אותו לבד במטבח הביתי. אחרים מעדיפים להזמין בטלפון אוכל ממסעדה סמוכה. יש הרבה דרכים לאכול סושי יש הרבה דרכים לעשות הזמנת סושי; האם יש דרך אחת נכונה? כמובן שלא; לאנשים שונים ולזמנים שונים מתאימים דברים שונים.

קחו למשל ארוחה רומנטית: מצד אחד, יציאה למסעדה איכותית נראית כמו הצעד הרומנטי האולטימטיבי. יושבים במקום מעוצב לעילא ולעילא; סועדים לצד שולחן ערוך במפה צורה ובכלים המרחבים את דעתו של אדם; נהנים מתפריט עשיר ומיוחד; מלצרים משרתים אותנו בזריזות וביעילות; האם לא זו הדרך הנכונה ביותר לאכול סושי?

לא! יאמרו לנו לא מעט אנשים. הדרך הנכונה לאכול את המאכל היפני האקזוטי בצורה רומנטית היא למצוא את אחד מאותם מקומות קטנים ופשוטים שבהם אין מלצרים שיגישו לנו את המנות הפשוטות והמהירות; שבהן שותים סאקה או אפילו בירה מקומית; שבהם ניתן לחוש לרגע את טעמה של הארץ הגדולה והרחוקה, את טעם העיר היפנית הממהרת והתוססת: זו הדרך הרומנטית ביותר לאכול סושי.

אחרים יטענו בלהט שהכי רומנטי בבית ולכן הכי טוב לחפש את המקום הנכון ולעשות הזמנת סושי בטלפון וכך לקבל הביתה במהירות כמה מנות נהדרות של סושי. במקום לטרוח ולהתעייף אנחנו יכולים לבלות את הזמן בשיחה שקטה, בהיכרות מעמיקה ואיננו צריכים לבזבז זמן על הכנות ארוכות במטבח. הזמנת סושי מבטיחה לנו את כל התענוג הכרוך במאכל היפני מבלי שיהיה עלינו לבזבז אנרגיה מיותרת שאותה נוכל לשמור עבור הרומנטיקה.

יש כאלה שרואים בכך חילול קודש ולא פחות. הם סבורים שסושי הוא אכן מאכל רומנטי וכמו כל מחווה רומנטית הרי שעלינו לטרוח עליה בעצמנו. רק אם אנחנו עומדים במטבח, מגלגלים רולים, מבשלים אורז, חותכים יקרות ומבצעים את שאר הפעולות הכרוכות ביצירת מנות נפלאות וטעימות לחך ולנשמה הרי שהצלחנו ליצור את הרומנטיקה. רק מי שמכין סושי בבית, במטבח שלו, ראוי לתואר רומנטיקן אמיתי, לפי אנשים אלה.

האמת ניתנת להיאמר שבכל אחת מהדרכים שאותן ציינו יש דבר מה רומנטי. אחד מהדברים שמאפיין את האוכל היפני הוא המגוון שלו ומגוון הצורות שניתן להגיש אותו ושבהן ניתן לאכול אותו. אין זה מפתיע, אם כן, שיש הרבה דרכים לבטא רומנטיקה באמצעות המאכל הזה – בין אם באמצעות הזמנת סושי הביתה או היציאה למסעדה מפוארת במרכז העיר.

יתר על כן, נדמה שבזמנים שונים הרומנטיקה לובשת צורות שונות. לעיתים אנחנו מרגישים צורך ברומנטיקה ביתית ושקטה, בלי מהומה ובלי מאמץ; בזמן שכזה אין כמו הזמנת סושי סולידית ורגועה. בזמן אחר הרומנטיקה הביתית מעט סוערת יותר ודורשת השקעה ומאמץ; בזמן שכזה הכי טוב להכין סושי במטבח הביתי. יש זמן שבו אנחנו זקוקים למחווה רומנטית גדולה ומשמעותית; אזי נצא אל המסעדה המפוארת ביותר כדי שהמחווה לא רק תורגש אלא גם תראה. ביום אחר המחווה הרומנטית מבקשת להיות חלק מהשגרה העירונית, מהחיים האורבאניים מהיום יום שבחוץ; ביום שכזה נחפש לנו מסעדת סושי קטנה ונחמדה ברחוב סואן.

לכל זמן, זה הכול.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב