דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות באילת: רימונים אילת מול מלון המלך שלמה אילת 

מאת    [ 26/08/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2513 פעמים ]

אילת עיר הנופש הנצחית מהווה מקום מפלט לתיירים מישראל ומחו"ל לאורך כל השנה, ללא קשר לעונה, חורף, קיץ, אביב וסתיו, תמיד מזג האוויר מושלם, שמש זורחת, לחות אפסית ושמיים כחולים. נוסף על כך באילת מגוון אטרקציות ופעילויות, מפרץ אילת המרהיב מהווה מוקד משיכה מרכזי, ריף הדולפינים, מצפה תת מימי, צלילה, צניחה, שייט, גלישה, טיולי ג'יפים, טרקטורונים ומה לא.

מעבר לכל זה ישנם כמובן מלונות באילת המציעים חווית אירוח ייחודית, לא משנה אם אתם חבר'ה צעירים, זוג שזה עתה התחתן או משפחה תמיד תמצאו מלונות באילת שיענו על כל צרכיכם. כמו כן מלונות באילת מציעים בסיסי אירוח שונים לבחירתכם, ארוחת בוקר, חצי פנסיון, פנסיון מלא או הכל כלול, הכל נתון לשיקולכם.

בטרם הזמנת מלונות באילת מומלץ להעיף מבט בשניים מהידועים במלונות העיר, מלון רימונים אילת והמלך שלמה.

מלון רימונים אילת

מלון רימונים אילת השוכן בחופה הצפוני של העיר מציע לאורחיו חווית אירוח ייחודית ומפנקת. אתם תיהנו מבריכת שחייה, חוף ים פרטי, גישה נוחה למרכזי קניות ובילוי ומה לא. מלון רימונים אילת מכיל 277 חדרים איכותיים ומאובזרים ובהם מסכי LCD, כספת ומיני בר אישיים ומרפסת שמש הצופה לעבר נופו הקסום של הים האדום. לאירוח מושלם של ירח דבש מחכה חדר הפרחים העטור בקריסטלים ופרחים וכן סוויטות היוקרה הנשיאותיות.

כאורחי מלון רימונים אילת תיהנו מהיצע מרשים של מסעדות. מסעדת המלון, פנורמה, מציעה אוכל משובח ואיכותי הידוע בכל העיר, בלובי מחכה בר פיראוס המגיש ארוחות קלות וכן בבריכת המלון תיהנו מבשרים על האש בסנק בר.

במתחם מלון רימונים אילת בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכת ילדים ופעוטות, מועדון ספא יוקרתי ובו חדרי טיפול ייחודים, ג'קוזי, סאונות וחדר כושר, חוף ים פרטי עם שירותי חוף מלאים וכן מועדוני ילדים שידאגו להעסיק ולהנעים את זמנם של ילדכם לכל אורך שהייתכם במלון.

מלון המלך שלמה אילת

מלון המלך שלמה אילת מרשת ישרוטל מיועד בעיקרו לאירוח משפחות וילדים. ממש מדובר בממלכת הילדים, מועדוני משחקים לכל הגילאים, ג'ימבורי, הקרנת סרטים, משחקי מחשב וטלוויזיה, תיאטרון בובות ועוד.

מלון המלך שלמה אילת ממוקם בחופה הצפוני של אילת, במיקום נגיש למרכזי הקניות והבילוי בעיר. מלון המלך שלמה אילת כולל 420 חדרים וסוויטות. לפינוק מושלם מומלץ להזמין את הסוויטה הנשיאותית ובה שני חדרי שינה, סלון פאר, מרפסת שמש וג'קוזי חיצוני.

כאורחי מלון המלך שלמה אילת לא תישארו רעבים אף לרגע אחד. חדר האוכל במלון, שולחן המלך, יציע אוכל איכותי ומשובח השמור רק למלכים. מסעדת בראסרי היוקרתית תציע לכם מנפלאות המטבח הצרפתי ובלובי המלון תיהנו מבר נעים ומפנק.

מלון המלך שלמה אילת לא סתם נחשב כממלכת הילדים, מועדוני משחקים המיועדים לכל הגילאים ינעימו את זמנם של ילדכם, בית בובות, אולם קולנוע, משחקי מחשב ופלייסטיישן, בירכת כדורים, ספינת פיראטים, מגלשות מים, בריכת פעוטות וילדים ועוד.

נוסף על כך במתחם מלון המלך שלמה אילת מגרשי ספורט, חוף ים פרטי בתשלום, בריכת שחייה, מתחם ספא יוקרתי הכולל ג'קוזי, סאונות וחדרי טיפול, אולם כנסים ועוד.

אסף רון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב