דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול סוסים בצפון - חוויה מדהימה שעברתי! 

מאת    [ 26/08/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1921 פעמים ]

ברצוני לספר לכם בקצרה על חוויה מדהימה שעברתי בסוף שבוע האחרון.כמו שכולכם יודעים, הסטודנטים שעובדים קשה מאוד במהלך השנה, יצאו לחופש! כיף חיים לצאת לחופש! ומגיע לנו...אני בתור סטודנט די צעיר, עברתי את השנה הראשונה במכללה, רציתי לעשות דברים שיגרמו לי הרבה הנאה, ולנצל את החופש עד כמה שאפשר.


אני מאוד אוהב טבע, טיולים, בעלי חיים ודברים כאלה, בסגנון הפשוט. החלטתי לעשות סוף שבוע בצפון. בצפון המדהים, איזורים ומקומות רבים לטיולים. הטבע בצבעים שונים ומגוונים, הרבה ירוק והרבה מים, ברוב האיזורים. התחלתי את הטיול שלי ברמת הגולן, שם טיילתי בכל מיני גבעות, ונחלים, ולאט לאט התחלתי לנוע לכיוון מערב, לים שאני כל כך אוהב.
בדרכי לכיוון הים, מרגיש המון חופש, ופשוט מאושר, הגעתי לגליל המערבי, איזור מדהים ביופיו, וחשבתי לעצמי, שמעבר לבילוי הכלכך מהנה בים, וכמובן, ביקור במערות המהממות שבראש הנקרה על גבול לבנון, רציתי לעשות דברים נוספים. הדבר הראשון שעלה לי לראש הוא טיול רכיבה על סוסים, איך לא חשבתי על זה קודם?! אחרי קצת בירורים, שמעתי מאחד החברים על חווה מדהימה בקיבוץ יחיעם, שם גם אני יכול לראות את המבצר המדובר, ולהכיר טיפה את כל ההיסטוריה של המקום, של שיירת יחיעם, וכל המסביב.


החלטתי ללכת עד הסוף עם זה, מתי שוב יצא לי לעשות טיולי רכיבה על סוסים בצפון? אולי עוד כמה שנים שאני אסיים עם הלימודים, אז למה לא?...ניצלתי את ההזדמנות שהייתה לי, והלכתי על טיול סוסים של יומיים, בשטח, לינה תחת כיפת השמיים, ארוחות מפנקות, אין יותר טוב מזה...


הטיול עצמו היה פשוט מהממם! והנוף הירוק הפראי וההררי שבגליל המערבי עשה לי אותו עוד יותר מדהים!מלא תצפיות יפות, על כל אורך רצועת החוף הצפונית, אפילו ראיתי את מפרץ חיפה, כ-30 קילומטר רחוק מאיתנו! באמת נופים משגעים!אחרי הטיול, נשארתי טיפה בחווה, לשמוע קצת סיפורים על הקיבוץ, ועל העבר המעניין שלו.


שמח ומאושר, חזרתי למרכז, לבית שלי שכלכך התגעגעתי אליו, עם חוויות רבות ומגוונות! חזרה על מרוץ החיים, ואל הלימודים המייגעים. וחולם על עוד חופש כזה, הלוואי שיהיה בקרוב!


וזה הסיפור שלי, הסופ"ש הנפלא שעברתי בצפון, אני ממליץ לכולם, לקחת את עצמכם, להתאמץ קצת, ולעשות סוף שבוע דומה בצפון, קיימים עשרות של מקומות מגניבים לבקר בהם, טיולי סוסים בצפון זה רק אחת מהאטרקציות שהאיזור המדהים הזה מציע,לילדים למבוגרים, וכמובן, השקט והיופי שאין דברים כאלה בשום מקום אחר במדינה הקטנה שלנו. אז תהנו בהצלחה לכולם!


 

 

מאמר זה נכתב על ידי ליאור פולק
חוות הרוכבים - רכיבה על סוסים בקיבוץ יחיעם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב