דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור פרקט למינציה 

מאת    [ 26/08/2011 ]

מילים במאמר: 640   [ נצפה 3456 פעמים ]

 

חיפוי ריצפה יפה ואיכותי במיוחד - זה סוד ההצלחה של עיצוב פנים ייחודי של הבית שלכם. לכן הנושא של חיפוי רצפה דורש תשומת לב מיוחדת.

כאן אנחנו נדבר על פרקט למינציה - סוג של חיפוי רצפה שבשנים האחרונות נכנס חזק לשוק הישראלי ותפס את הנישה שלו בתחום מעצבי פנים בזכות מאפיינים ייחודיים ויחד עם זאת מחירים סבירים שלו. מאפיינים טכניים יעזרו לנו למצוא התאמה אישית ומקצועית לעיצוב פנים שלכם. כאשר אתם חולמים להפוך את הבית שלכם למקום חמים, יפה וייחודי במיוחד ,אתם נכנסים לתחום שלם של שיפוץ ועיצוב פנים. בהרבה פעמים זה נראה קשה ומסובך. כדי לחסוך את הזמן ואת הכסף שלכם ,צריך טיפה להיכנס לתחום עיצוב פנים - ללמוד ולדעת כמה דברים בסיסיים בנוגע לתחום הפרקטים. אם אתם רחוקים מזה וחושבים שזה מסובך מדי - אז כדאי לפנות לאנשים מקצועיים שמבינים בזה יותר.

בכל זאת ,אנחנו נשתדל לספר לכם על כמה מאפיינים חשובים של פרקט למינציה שהפך להיות מוצר מאטד מבוקש בשוק עיצוב פנים ושיפוצים כפי שנאמר לפני.

 מאפיינים של פרקט למינציה

פרקט למינציה הינו בעל עמידות גבוה מפני כל מני עומסים, יחד עם זאת לא דורש טיפול או יחס מיוחד. החומר שמשתמשים ליצור פרקט למינציה הינו בעל יכולת שימוש לאורך תקופות ארוכות .בזכות המאפיינים האלו נוסדו הרבה חברות-יצרנים של המוצרים מסוג זה, ובהרבה מקרים הם מציעים ללקוחותיהם לא בדיוק מה שהם צריכים.כדי לא ליפול על קניה כזו אתם צריכים לדעת כמה תכונות עיקריות של פרקט למינציה. 

 

מאפיינים טכניים

 עמידות בפני לחות

פרקט למינציה עמיד בפני לחות הוא בעל שכבת HDF בצבע ירוק. בתחום הגבס גם יש סוגי גבס בציפוי בצבע ירוק ,שמשתמשים בו בתנאים עם לחות גבוהה במיוחד, החומרים הכימיים מסוימים שנמצאים בשכבה מיוחדת זו משמידה טוב מאוד כל מני חיידקים ופטריות, חוץ מזה משתמשים בחומרים מסוימים שמפחית נגישות למים, על אותם העקרונות מבוסס יצור שלפרקט למינציה שעמיד בפני לחות, היצרנים עיקריים שמיצרים פרקט למינציה מסוג זה - חברות גרמניות KRONOFLOORING ו- EGGER

 עמידות בפני מים

 מאפיינים של פרקט למינציה עמיד בפני מים יאפשרו לשרוד אפילו אחרי מבול. חברות היצרנים הגיעו לתכונה כזאת בעזרת לחץ הדחיסה הגבוה במיוחד בזמן היצור של פרקט למינציה, אחרי זה ,פרקט עובר תהליך איטום ע"י דונג חם ,ודרך הוספת אבק עצי לחומר שפרקט נעשה ממנו ,חדירת מים לפרקט כזה אינה אפשריתי אפשרית. אבל זה רק חלק מתהליך-כל התהליך-זה הסוד תפוקתי

 אחראיות

 בדרך כלל האחראיות נותנים רק לשכבה העליונה ,שהמשמעות היא - עד כמה השכבה הזו עמידה מפני שפשוף (ע"י נעליים וכו'), תקופת השימוש של פרקט תלוי במאפיינים וגם בתנאיי השימוש שלו ( באיזה מרחב הוא יותקן).

המאפיינים של הפרקט משפיעים על אחראיות שלו באופן ישיר. לדוגמא:

משפחה של 3 אנשים, שניים מהם אנשים עובדים, גרה בדירה בת 2 חדרים. אם הם רוצים להשתמש בפרקט לפחות 15 שנים, אז אנו ממליצים לרכוש פרקט מסוג 32 למטבח ופרוזדור, שתקופת האחראיות שלו היא 15-20 שנים. ולשאר החדרים פרקט מסוג 31 בעל 10-15 שנות אחראיות. גישה כזו תתן להם אחראיות בממוצעת ל15-20 שנים.

אם בא לכם לעשות רצפה פעם אחת ולתמיד - אז כדאי לקנות פרקט עם 50-60 שנות אחראיות ולשלם עליו מחיר פי שניים גבוה. פרקט של Alloc עונה על דרישות האלה.

אם אתם רוצים לעשות שיפוץ בדירה שתשכירו בעתיד ולא רוצים להשקיע יותר מדי, אבל רוצים שהדירה תיראה מכובד, אפשר לרכוש פרקט בעל 12 שנות אחראיות.

 

בחירת צבע.

לפני שאתם בוחרים צבע של פרקט עליכם לחשוב על עיצוב כולל של הדירה - עיצוב קירות (באם זה טפטים, או צבע), קרניזים, רהיטים וכו'. כל צבע של פרקט ייחודי בפני עצמו, אבל רק בהתאמה נכונה לדקור שלכם הוא יראה יפה. כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע.

בהצלחה!

 

 

 

Israel Decor - פתרון מושלם לעיצוב הבית. טפטים, פרקטים, קרניזים דקורטיביים ,PVC ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב