דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חגיגות קיץ עכשוויות - רעיונות מקוריים 

מאת    [ 24/08/2011 ]

מילים במאמר: 312   [ נצפה 1952 פעמים ]

החום הכבד במהלך היום גורם למתכננים אירועים בקיץ, להימנע מלערוך אותו בחוץ או במהלך שעות היום.  עם זאת, היום יש מספר דברים מיוחדים שרק הקיץ מאפשר, כמו שילוב של בריכה או מקור מים. גם ההימנעות מנסיעות ארוכות בקיץ בשל החום והעייפות הם שיקול משמעותי, ולכן גן אירועים במרכז הממוקם באופן הנגיש לכל האורחים הוא פתרון מצוין.

גן אירועים במרכז  בדרך כלל מציע גם שירותים רבים שינעימו את זמנכם בשעות החמות ביותר. הישיבה בצל של צמחייה חיה, מתזי מים המקלים באופן משמעותי על החום הכבד ואפילו מייצרים אווירה נעימה, כיבוד קליל המתאים לקיץ ושתיות קרות ומפנקות יכולים להפוך את חגיגת הקיץ שלכם לנעימה ומושלמת.

רעיונות וחידושים – השמים הם הגבול

חודשי הקיץ מאפשרים לנו ליהנות מאויר הלילה.  באם בחרתם לערוך את החגיגה במרחב שמציע גן אירועים במרכז תוכלו ליהנות מ"לילה לבן". לילה של צפייה בכוכבים ואפילו סדנאת אסטרולוגיה למשתתפים הוא רעיון מקורי ומקסים לחגיגת קיץ. לילה לבן של מספרי סיפורים המנצל את אורך הלילה לחוויה מיוחדת או הקרנת סרט תחת כיפת השמיים גם הם רעיונות מקוריים המנצלים את השעות הנעימות של הקיץ.

הקיץ הוא זמן לאירועים שוקקי חיים. החשק לצאת החוצה, לרקוד וליהנות מתגבר אצל כולנו בעיקר בחודשים הראשונים של הקיץ. אירוע פרטי יכול להופך לקרנבל של ממש. קונפסט משעשע ונחמד לפיחת הקייץ הוא להביא את הוואי לישראל ולערוך קרנבל הוואי מקורי של ריקודים, מוסיקה ואפילו שרשראות פרחים כמתנה. 

ניתן גם לערוך פסטיבל ובכך לנצל את המרחב והנגישות של גן אירועים במרכז. פסטיבל שכזה עשוי להיות אפילו פסטיבל משפחות בו כל משפחה זוכה להכין דוכן יצירתי משלה עם הפעלות או מעשה אומנותי אחר. זוהי דרך לקיים אירוע צבעוני ומלא חיים ממש כמו הקיץ. ניתן לשדרג את רעיון הפסטיבל ולבקש מהמשתתפים לערוך את הדוכנים שלהם סביב נושא הקיץ כך שכל דוכן גם יספק פינוק קר ומרענן אחר.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב