דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום משפחתי 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 668   [ נצפה 1792 פעמים ]

כמה תמונות משפחתיות יש לכם?  תמונות טובות בהם רואים את כולם? (לא לספור נסיונות לא מוצלחים לשים את המצלמה על ספסל עם השהייה קצרה מידי כשהתוצאה היא תמונה בהרכב מלא עם חצי רגל של אבא..), רוב הסיכויים שמדובר במספר תמונות בודדות אם בכלל.

לא חבל? המעגל המשפחתי הקרוב שלכם הוא היקר מכל ותמונות טובות ביחד יהיו למזכרת חשובה מאוד במהלך השנים, כדאי להשקיע שעה-שעתיים פעם בשנה-שנתיים כדי להצטלם בצורה מקצועית. 

הגישה שלנו:

רוב האנשים מתחילים את הצילומים מאוד מתוחים והקליקים הראשונים מבחינתנו הם רק כדי לחמם את האוירה ולהכניס אתכם למצב רוח המתאים. הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות כדי לשחרר את האוירה היא להיות משוחררים בעצמנו, מתח ולחץ אצל הצלם עשוי לגרום לתחושת פאניקה אצל המצטלם :-)

חוץ מזה , תמיד מומלץ להביא איתכם קצת מוסיקה שאתם אוהבים, ואולי כוס שמפניה או יין לשחרר קצת את שרירי הפנים ולפנק את צוות הצילום :-)

בהתחלה הצלמים של פוטוסינתזה ידריכו אתכם איך לעמוד, מה ללבוש וכד' עם הזמן אנחנו כבר נזהה אצלכם סימנים של הקלה במתח ואז ננסה פחות לביים ונחפש דווקא לתעד את האינטמיות, ההומור והאופי המיוחד שלכם.

תוך כדי צילום אנחנו גם נראה לכם תוצאות על מסך המצלמה או על מסך המחשב, לפעמים קשה לדמיין מה הצלם רואה מהזוית שלו ועם התאורה המושקעת שהוא סחב איתו במעלה הגבעה שעליה בחרתם להצטלם, תמונה אחת יפה תרגיע אתכם ותחושת המבוכה תתחלף בתחושת ביטחון והצלחה.

בחירת המיקום לצילומים:

יש שלוש אופציות לבחירתכם: בסטודיו שלנו, בחוץ באתר נבחר כלשהו (שדה כלניות, חוף הים...) או בביתכם.

לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה

צילום בסטודיו יהיה הנוח ביותר עבורכם, מיזוג אויר, כוס קפה, ספות נוחות, שירותים צמודים, חדר הלבשה, מראת איפור.. והיתרון הכי גדול, סיימתם הלכתם, אתם לא צריכים לסדר מחדש בניגוד לצילום בביתכם שעשוי להצריך קצת הזזות של רהיטים.

יתרון נוסף של צילום בסטודיו הוא השליטה המלאה של הצלם בתאורה, אין תלות במזג האויר.

עוד יתרון הוא היכולת לצפות מיד בתוצאות על מסך מחשב גדול ולתקן במידת הצורך את הפוזיציה או הבגד בהתאם.

צילומי חוץ: למי שמוכן לוותר על הנוחות של הסטודיו ולצאת החוצה התמורה ענקית, אין יפה מרקע טבעי ואפשרויות השילוב בין האור הקיים והתאורה המלכותית שאנחנו מביאים איתנו (כן.. אנחנו סוחבים פלאשים החוצה) עשויים להיות עוצרי נשימה. אף רקע נייר של סטודיו לא יכול להחליף רקע של נוף טבעי או נוף אורבני.

יתרון נוסף בצילומי חוץ הוא האפשרות להצטלם במקום בעל משמעות עבורכם, הפארק האהוב, חוות סוסים, רכיבה על אופניים בפארק או כל דבר אחר שאתם עושים בשביל הכיף.

הבעיה העיקרית בצילומי חוץ היא התלות שלנו במזג האויר ואי הנוחות בזמן החלפת בגדים, לא קל להחליף באוטו.. אם מדובר במשפחה עם ילדים קטנים שרצים מהר אנחנו פחות ממליצים על האופציה הזו, הם יעייפו אתכם בריצות ואתם תהיו יותר טרודים ופחות מרוכזים ונינוחים.

צילומים בבית: לזוגות/ משפחות עסוקות במיוחד שהסיכוי לגייס את כולם לצאת לצילומים שואף לאפס ולזוגות שמעדיפים להצטלם למזכרת בביתם או בבית ההורים. אנחנו נגיע אליכם.

קיימת גם האופציה להביא רקע נייד כדי שתקבלו צילומים באוירת סטודיו על רקע נקי בלי שתצטרכו לצאת מהבית (פחות מתאים לדירות קטנות במיוחד). היתרון במגרש הביתי הוא משמעותי ובא לידי ביטוי בתמונות, אתם תרגישו בנוח יותר והילדים ירגישו יותר חופשיים ורגועים מאשר בסטודיו או בשטח. 

מה להביא לצילומים:

רצוי להביא כמה סטים של בגדים בסגנונות שונים, כדאי גם סט אחד תואם לכל המשפחה (כל המשפחה עם טי שירט בצבע לבן על רקע לבן יוצא מהמם), אביזרים צבעונים שונים יכולים להוסיף צבע ושעשוע בתמונות וגם לתת לכם משהו להתעסק איתו בשלבים הראשונים של הצילום כשעדיין יש קצת מבוכה ולא יודעים מה לעשות עם הידיים לדוגמא: משקפי שמש, צעיפים, כובעים וכד')

צעצועים לילדים כדי להעסיק אותם ולתת להם תחושה של משהו מוכר במיוחד אם הצילומים נעשים בסטודיו או במקום חדש לילד, ממתקים לשחד אותם אם הם כבר בגיל המתאים לקבלת דבר שוחד, קצת כלי איפור בסיסים, פודרה מאוד חשובה כדי לתת מראה יותר מאט ולמנוע הברקות בצילומים.

אם לשכור מאפרת מקצועית זה לגמרי ענין של תקציב, אנחנו בהחלט ממליצים.ההבדל בין איפור חובבני לבין איפור מקצועי הוא משמעותי והוא בא לידי ביטוי בתוצאות.

אתם מוזמנים לצפות בגלריית התמונות שלנו וליצור איתנו קשר כדי לתאם מועד לצילום משפחתי

פוטוסינתזה צילום אירועים http://www.photosyn.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב