דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה עדיף להחנות את רכבכם בחניון - יאיר השחר חניונים 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2852 פעמים ]

אתם ממהרים לפגישה, עוד חמש דקות אתם צריכים להיות בפתחו של חדר הישיבות אבל עוד לא הספקתם לצאת מהאוטו כי פשוט אין חניה באזור. נשמע מוכר? בדיוק בשביל זה ישנם חניונים שבהם תוכלו להשאיר את הרכב שלכם וללכת בראש שקט לפגישה. במאמר שלפניכם נציג חמש סיבות טובות להעדיף את החניון על פני כל חלופה אחרת.

מובא ע"י יאיר הורביץ חניונים

חסכו זמן – המשפט הראשון בשיעור הראשון במנהל עסקים:"זמן=כסף". מי לא מכיר - היתרון הגדול ביותר של החנייה בחניון הוא החיסכון העצום בזמן. במקום לבזבז זמן רב על חיפוש חנייה ברחובולהתרגז על כך שאינכם מוצאים אותה – החנו את רכבכם בחניון מסודר. אל לכם לסמוך על כך שבדיוק ברגע שבו תצטרכו את החניה מישהו יואיל בטובו לפנות לכם מקום ממש בסמוך ליעד המבוקש. אל תשאירו דבר ליד הגורל ובחרו בחלופה הפשוטה ביותר.
חסכו כסף – מלבד החסכון המאסיבי בזמן, הרי שהבחירה בחניון יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף שכן חניונים רבים גובים סכומי כסף נוחים על חניה קצרת מועד ואף על חניה יומית – דבר המייתר את הצורך בחידוש תווי החניה ואו המדחן מדי שעה. שימו לב שבחניונים רבים בערים מסויימות תוענק לכם הנחת תושב של עד-50% על דמי החניה ותאפשר לכם להיכנס לפגישה בראש שקט מבלי לפחד מדו"ח חניה שעלותו הפוטנציאלית תהיה גדולה הרבה יותר מעלות החנייה בחניון.
מיקום נוח – מרבית החניונים ממוקמים במקומות אסטרטגיים הרחוקים מרחק הליכה ממקומות המפגש המרכזיים ואו בנייני המשרדים הגדולים ביותר. ברגע שאתם מגיעים לפגישה – הדבר האחרון שתרצו הוא להחנות את רכבכם רחוק ולהגיע מיוזעים ומתוחים לפגישה חשובה . החניון הוא איפוא חלופה מצויינת.
הסירו דאגה מלבכם – האוטו יהיה שם כשתחזרו – בישראל נגנבים מדי שנה עשרות ואף מאות אלפי רכבים. יותר ויותר כנופיות פיתחו טכניקות שמאפשרות להם לגנוב את המכונית שלכם גם באמצע היום כשאתם יושבים במקום העבודה שלכם או בפגישה עסקית הרת גורל. הבחירה בחניון המאוייש דרך קבע תוריד את רמת הסיכון באופן משמעותי. אף על פי שהנהלת החניון איננה אחראית לשלומן של המכוניות הרי שעצם נוכחותו של השומר בחניון עשוייה להרתיע את הגנבים.
חנה וסע – הדרך הנוחה להגיע לעבודה – אם אינכם חיים בעיר שבה אתם עובדים הרי שההגעה למקום העבודה והחזרה ממנו עלולה להוות מטרד של ממש לאור פקקי הבוקר והערב האימתניים. במיוחד לשם כך הוקמו ברחבי המדינה חניונים הסמוכים לתחנות הרכבת ואו התחנות המרכזיות השונות – כך שתוכלו להחנות את הרכב ולהגיע למחוז חפצכם באמצעות התחבורה הציבורית שתחסוך את העמידה בפקק ואת העצבים הנלווים.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם נמצאים מאחורי ההגה תחשבו היטב האם אתם רוצים לבזבז עוד חצי שעה מזמנכם היקר בחיפוש אחר מקום החניה המיותם. לחילופין, תוכלו להחנות את רכבכם בחניון הסמוך (יאיר השחר חניונים) ולהפוך את היום שלכם להרבה יותר נעים ונטול כעסים.

"יאיר השחר חניונים" עוסקת בניהול ואחזקת חניונים

יאיר השחר - ניהול ואחזקת חניונים לפרטים נוספים : http://cafe.themarker.com/user/423959/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב