דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת טיסות לאילת: ארקיע לאילת מול אל על לאילת 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 3837 פעמים ]

היום כבר מוסכם על הכל כי הדרך היעילה, המהירה והחסכונית להגיע לאילת היא באמצעות טיסות ולא באמצעות רכב. ומדוע? נוחות ומחיר יחדיו. הרי בלתי אפשרי להשוות בין טיסה לאילת לנסיעה ברכב או באוטובוס. ראשית נתייחס לזמן היקר שמתבזבז לריק, נסיעה מאזור המרכז אורכת מינימום חמש שעות לעומת טיסות לאילת שאורכות לכל היותר כשעה ועשרים דקות. ומה עם הנוחות, נסיעה שכזו בוודאי מעייפת ועד שמגיעים כבר לאילת רק מחפשים את הכרית להניח את הראש ולישון. ואם חשבתם שמבחינת המחיר טיסות לאילת יקרות לאין ערוך מאשר נסיעה, טעות בידכם. הכל השתנה מאז שחברת אל על נכנסה לענף טיסות הפנים והחלה להפעיל אף היא טיסות לאילת.

התחרות בין אל על לבין חברות התעופה שפעלו כבר בשוק, ישראייר וארקיע הביאה להורדות מחירים שלא היו בעבר. ומי מרוויח רק אתם. כיום היצע טיסות לאילת פשוט מטורף, לכל אורך שעות היום ממריאות טיסות, וניתן לטוס כמעט בכל שעה. בעונת השפל ובימי חול ניתן לפעמים להשיג מחירי רצפה של טיסות לאילת, לפעמים אפילו בפחות ממאתיים ש"ח כמה שיישמע בלתי אפשרי.

שתי חברות התעופה העיקריות כיום בתחום טיסות הפנים לאילת הן בוודאי חברת אל על וארקיע, אז מה עדיף מבין השתיים ובאיזו חברת תעופה כדאי לטוס.

טיסות חברת אל על לאילת

חברת אל על, המצטרפת הטרייה ביותר לשוק טיסות הפנים לאילת, שינתה את כללי המשחק. אל על מפעילה מדי יום כשלוש טיסות אל על לאילת ובסוף שבוע עוד שתי טיסות נוספות בטרם כניסת השבת ועם יציאתה. טיסות אל על לאילת ממריאות אך ורק משדה התעופה בן גוריון, טרמינל 1, דבר היעיל במיוחד לתיירים מחו"ל שלא צריכים לבצע כל עצירה ויכולים להמשיך ישירות בטיסת המשך לאילת.

טיסות אל על לאילת מעניקות את אותם תנאים בדיוק להם זוכים הטסים לחו"ל, טיסות לאילת מתבצעות במטוסי בואינג 737 איכותיים וכן לכל נוסע מותר לעלות עימו לטיסה מטען בדיוק כמו טיסות בינלאומיות המגיע עד 20 ק"ג למזוודה ועוד שמונה קילו לתיק יד.

טיסות אל על לאילת מוצעות למכירה במחירים הנעים בין 100 ש"ח עד 400 ש"ח מקסימום וזאת בכפוף לביקוש, למועדים ולזמני הטיסה. חיילים הנושאים בתעודת חוגר ראשים להזמין טיסות אל על לאילת במחירים מיוחדים בעלות של 70 ש"ח בלבד וכן לתינוקות מתחת לגיל שנתיים מוענקת הנחה של 90% ממחיר הטיסה.

טיסות חברת ארקיע לאילת

חברת ארקיע הוותיקה ביותר בתחום טיסות הפנים לאילת מציעה מגוון טיסות ארקיע לאילת במשך כל שעות היום. טיסות ארקיע לאילת בניגוד לאל על ממריאות משלושה שדות תעופה שונים, כמובן שגם נתב"ג, אך גם שדה דב לתושבי תל אביב והסביבה וכן חיפה לתושבי אזור הצפון. טיסות ארקיע לאילת משדה התעופה בחיפה אורכות לכל היותר כשעה ועשרים דקות. נוסעי טיסות ארקיע לאילת מורשים לעלות לבטן המטוס מזוודה שלא עולה על עשרה קילו וכן תיק יד עד משקל 3 ק"ג. טיסות ארקיע לאילת מתבצעות באמצעות עשרה מטוסים איכותיים, להגעה מהירה ובטוחה לאורך כל שעות היממה.

אסף רון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב