דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים- חלק ראשון 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1631 פעמים ]

הקמת אתר והשקעת את מירב כספך? איך בכל זאת תגרום לאתר שלך להופיע בדף הראשון של גוגל?

מעבר לגרפיקה וממשקים נוחים חשוב להתייחס לקידום האתר שלך ברשת. כלומר, היכולת של האתר להיות מקודם במנועי החיפוש.

אתר מקודם היטב הינו אתר שמופיע בו תוכן המכוון למנועי חיפוש, כך ניתן לאתר אותו בקלות.

אם נפשט את הדברים, אדם ממוצע ניגש לאינטרנט ומשתמש במנוע החיפוש של גוגל על מנת לנסוע בכבישי האינטרנט. קידום אתרים טוב משול להצבת שלטים שאומרים לנוסע היכן לפנות ובסופו של דבר מכוונים אותו דווקא אליך.

מקדם אתרים מקצועי בונה תכנית אישית ומותאמת לעסק שלך תוך שימוש בכלים מתקדמים שמטרתם לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים להגיע לאתר שלך, לבצע פעולות ולבקר שוב. ישנם סגנונות קידום שונים ואסכולות שונות בקידום כל אתר. מקדם טוב הוא זה אשר יודע לשלב מספר אסכולות קידום ויודע גם ללמוד מהנעשה בשוק הבינלאומי.

ראשית המקדם מבצע אבחון לאתר שלך, לאופן פיזור המילים ולמילים בהן יש שימוש. לאחר מכן מבצע מספר טסטים ודגימות מהרשת על מנת להבין כיצד האתר שלך ממוקם במנועי החיפוש הגדולים.

השלב הבא הינו ביצוע אופטימציה למנועי החיפוש. הכוונה היא להתאים את צרכי האתר שלך לסוג הייחודי של מנועי החיפוש. כלומר, בדיקת קוד האתר וסידור של הקוד כך שייקרא ביתר קלות על ידי מנועי החיפוש, עדכון התכנים באתר, טיפים למבנה אידיאלי שלו ותמיכה רציפה לאורך זמן.

קידום אתרים מקצועי יכול לייצר "קמפיין קישורים", הרשמה למנועי חיפוש שונים ובניית אינדקסים המפיץ טקסט קידומי. האסטרטגיה אותה יבנה המקדם יחד עם מבקש השירות יכלול כמובן תיעוד בקרה והפקת לקחים שכן תפקיד זה הינו תפקיד חכם ונלמד דרך ניסוי וטעייה.

הלקוח ייקבל דו"ח חודשי על התקדמות קידום אתרו ברשת האינטרנט ויעמוד על קשר רציף עמו.

לסיכום, בניית אתר באינטרנט לעסק שלך הוא השלב הראשון אך לא די בכך. שיווק וקידום יעיל ונכון יגרמו לגולשים אשר נתקלו באתר שלך במקרה להפוך לצרכנים ואף ללקוחות קבועים.

אם החלטת לעשות זאת בעצמך, להלן מספר טיפים:


    • קישורים-  השגת קישורים חיצוניים לאתר שלך.

חשוב לדעת: קישור טקסט המכיל  מילות מפתח חשובות הוא קישור טוב יותר מאשר קישור מתמונה, קישור מאתר גדול וסמכותי (בעיקר אם מופיע בדף הראשי) טוב יותר מאשר קישור מאתר קטן ושולי. יש לשים לב לכמות הקישורים בבת אחת.


    • חלוקת מילות המפתח בטקסט- עליך לוודא כי מילות המפתח מפוזרות בצורה טובה בטקסט של הדף.  עדיף לקדם כמה שפחות מילים באותו דף ולוודא הופעה של מילות המפתח לאורך כל הטקסט. שימו דגש בפסקה הראשונה.
    • קניית דומיין קיים- כדאי לקנות דומיין שכבר פעיל, ומופיע בגוגל. פעמים רבות ניתן לפנות אל בעל הדומיין, ועלות הקנייה קטנה יותר ובנוסף האתר כבר יצר וותק בגוגל.

 

 

 

נכתב ע"י חברת אולה שיווק וקידום אתרים

בברכה, ניר צין


טל. 02-6549912 פקס. 02-6549911


ת.ד. 163 קרית ענבים


www.ole-tech.co.il  *  www.ole.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב