דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוצים 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 1884 פעמים ]

מי מאיתנו לא נזקק בעבר לשיפוץ הכרחי בבית , או אפילו שיפוץ בכדי לשדרג את המראה האסתטי של הבית וליצור אווירה נעימה. לא קל לבחור קבלן שיפוצים ולהפקיד בידיו את ביתנו היקר , כאן תקבלו כמה טיפים שיעשו את הדרך לשיפוצים קלה יותר. 

מה עליי לדעת כשאני מחפש קבלן שיפוצים?

 

דבר ראשון מה שעליכם לדעת הוא שאינכם חייבים לבחור בקבלן בצורה עיוורת על סמך הדברים שהוא מבטיח ומתאר, ברוב המקרים לכל קבלן שיפוצים יש תיק עבודות שם יש צילומים או תוכניות של עבודת השיפוץ שעשה. כמו שכולנו יודעים, אין כמו מראה עיניים, כך יהיה לכם קל יותר להתרשם מעבודותיו.חשוב לברר האם בעל המקצוע הינו קבלן שיפוצים מוסמך ומתעסק גם בחשמל, הרבה פעמים עבודות חשמל כלליות הינן חלק בלתי נפרד מעבודת השיפוץ.

כדאי לחפש קבלן שיפוץ שמומחה במספר תחומים, כך תוכלו לחסוך לעצמכם לחפש בעל מקצוע לכל תחום וכל השיפוץ יתנהל מול בעל מקצוע אחד.

 

איך אני מוצא קבלן שיפוצים טוב ?

 

כמובן שתמיד טוב לקבל המלצות ממכרים, ולראות בעינכם את עבודת השיפוץ שנעשתה בביתם.במידה ואתם בוחרים בקבלן שיפוצים ללא המלצה, ואין לו תיק עבודות, תוכלו לבקש מקבלן השיפוצים לראות לכם דירה של לקוח ששיפץ בעבר.

בנוסף, אינטרנט זו דרך מעולה ונוחה לחפש כל בעל מקצוע, אני באופן אישי יכולה להמליץ לכם לפנות לאתר של "יצאת גדול", שם תמצאו רשימה של בעלי מקצוע מומלצים שעברו בדיקת אמינות כך שכל בעל מקצוע שתבחרו מרשימה זאת תוכל להשאיר אתכם רגועים בנוגע להסמכתו של בעל המקצוע.

טיפים לשיפוצים:


    • צבע -  צבע הינו אלמנט מאוד חשוב שמשפיע בצורה ישירה על האווירה בבית, צבע כמובן הוא עניין של טעם אישי, אבל לא יזיק להשתמש בכמה טיפים:
    - חדרים עמוסים ברהיטים או חפצים לא כדאי לצבוע בצבעים חזקים ובולטים, זה יכול רק להוסיף לעומס של החדר.
    - חדר שינה כדאי לצבוע בצבעים רגועים יותר , הצבעים החזקים פחות מומלצים בחדר שינה,אך בחדר האמבטיה למשל שם תוכלו להשתמש בצבעים הרועשים יותר וליצור את האוירה הרצויה.
     - אם אתם מחליטים לצבוע חדר בשני צבעים, רצוי שתשתמשו בצבעים מאותה משפחה או צבעים שמתאימים זה לזה, או צבע אחד בגוונים שונים של כהה ובהיר.במידה וענייני הצבע הם לא בדיוק התחום שלכם, תוכלו להיעזר בקבלן השיפוצים, הוא ישמח לייעץ לכם בתחום. 
    • עבודות גבס - עבודות גבס הם פתרון קל, מהיר ואסתטי בשיפוץ. בעזרת קירות גבס תוכלו לבצע חלוקה של חדרים, ליצור נישות נוי, ואף לבנות מדפים או מזנון לסלון מגבס, עבודות גבס אינן יקרות יחסית ויכולות בקלות לשדרג את מראה הדירה.
    • ריצוף - ריצוף הוא גם אלמנט חשוב לקביעת האווירה בבית, חשוב שתביני איזה אווירה כללית תרצו לבחור לבית שלכם לפני בחירת סוג הריצוף והגוון שלו. ריצוף בהיר לדוגמא נותן אוירה מוארת ופתוחה יותר, ריצוף מבריק נותן מראה אלגנטי ונקי. לאחר שבחרתם בסוג וגוון הריצוף וקבלן השיפוצים התחיל בעבודת הריצוף, גם אם אינכם מבינים גדולים בתחום השיפוצים, תצטרכו רק חוש אסתטי בכדי לשים לב במקרה הבא- בריצוף יש אפשרות לראות את חיתוך הבלטות, בידקו האם החיתוכים הם נכונים, אתסטיים ויפים.לסיכום, אני ממליצה לכם לגבש פחות או יותר מה תרצו לכלול בשיפוץ שלכם, כך החיפוש שלכם אחר בעל מקצוע יהיה ממוקד יותר ותוכלו לברר אם הוא מספק את כל סוגי עבודות השיפוץ שאתם מבקשים. מקווה שהטיפים הקטנים יעזרו לכם בטאצ'ים האחרונים לבית, לי הם בהחלט עזרו! אז שיהיה שיפוץ נעים !







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב