דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות עובדים 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1652 פעמים ]

אם הסעות עובדים היו פעם נחלתם של עובדים בחברות ובארגונים גדולים בלבד, הרי שכיום עוד ועוד עסקים ומוסדות בוחרים להציע לעובדיהם שירותי הסעות, ונהנים מן הקשת הרחבה של היתרונות הנלווים לשירותים אלה. על היתרונות של השימוש בהסעות עובדים נדון במאמר שלפניכם.

 

1)

הדלק עולה, מחירי ביטוח הרכב עולים, מחירי הליסינג עולים, המיסים על הרכב עולים... במצב שכזה, אנשים רבים מוצאים עצמם שופכים את משכורתם על רכבם – אותו הרכב לו הם זקוקים כדי להגיע לעבודה. גם תשלום לעובדים עבור הוצאות נסיעה יכול להיות עניין יקר, ובייחוד במקרים שבהם צריכים עובדים להגיע למקום העבודה בשעות בהן אין התחבורה הציבורית פועלת.

הסעות עובדים משחררות את העובדים מן הצורך להוציא הון עתק על אחזקת רכב לחינם. כסף זה יכול ללכת לרווחתם ובכך לתרום לאיכות חייהם ולעבודתם. כמו כן,  הדבר מאפשר למעסיקים להעניק לעובדיהם פתרון גם בשעות ובימים בהם אין פתרון של תחבורה ציבורית. ובשורה התחתונה, כאשר הדבר חוסך לגופים בהוצאות רכב ובהוצאות על תשלום נסיעות לעובדים.

 

2)

לחץ, פקקים, רמזורים, נהגים פרועים, צפירות, חיפוש חניה... מה הפלא שעובדים רבים מגיעים לעבודה כאשר הם עצבניים, עייפים ולחוצים? מתן שירותי הסעות עובדים מאפשר לעובדים להגיע אל ההסעה, להניח את הראש ולהמשיך לנמנם, או אולי סתם להתחיל את היום בלי לחץ, להתעורר כל אחד בקצב שלו. ההסעה מורידה את כולם בדיוק במקום העבודה, בלי הצורך לחפש חנייה, בלי חשש מגרירה או קנסות, ובקיצור, בלי דאגות. ככה עובדים היום!

 

3)

כדור הארץ מתחמם, זיהום האוויר מחריף, הכבישים צפופים ורועשים... בשנים האחרונות גובר השיח בנושא פתרונות תחבורה והתניידות לעבודה ובחזרה. אז ישנם עובדים שנוסעים באוטובוס ועובדים שרוכבים על אופניים לעבודה, ושוב, עובדים אחרים חולקים מכוניות ונוסעים יחדיו. ישנן דרכים רבות לנסות ולשמור על איכות הסביבה, אבל אחת השיטות היעילות ביותר היא שימוש בהסעות עובדים. שירותי הסעות אלה, יותר מכל דבר אחר, מורידים מכוניות רבות מן הכבישים, מצמצמות את הצפיפות וחוסכות בזיהום. לכן, הסעות עובדים לא רק מאפשרות חיסכון משמעותי, לא רק מאפשרות לעובדים להגיע לעבודה בראש שקט, אלא גם מסייעות בשמירה על איכות הסביבה.

 

בשל הסיבות הללו וסיבות רבות אחרות, הסעות עובדים מהוות פתרון איכותי וחשוב בשוק העבודה של היום. לכן, כאשר אתם באמת רוצים לדאוג לעובדים שלכם, השקיעו והעניקו להם שירותי הסעות עובדים. התוצאות ודאי לא תאחרנה לבוא.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב