דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטלוויזיה היא לא רק בשביל סדרות ומוסיקה 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1751 פעמים ]

 

מביאים את הזמרים וההופעות לסלון

כדי ליהנות מעולם התוכן העשיר שמציע ה-VOD, כדי לבדוק מדי פעם אילו הופעות מוסיקה התעדכנו. לאחרונה הגיעו לארץ לא מעט אמנים מרשימים, שלחלקם קלאסיקות אשר עיצבו את עולם המוסיקה העולמי. במקביל, חווים גם ערוצי הטלוויזיה פריחה מוסיקלית ומציעים לצופיהם שלל תכנים חדשים. ה-VOD הוא רק פלטפורמה אחת בו ניתן לראות את המגמה הזו, אשר מתחילה לתפוס תאוצה. במובן מסוים מצליח ה-VOD להוות אלטרנטיבה ראויה ואולי אפילו עדיפה להופעות והמוסיקה אותם התרגלנו לצרוך דרך המחשב. מלבד איכות צפייה ב-HD, הופעות המוסיקה ב-VOD  מגוונות יותר, נוחות יותר לצפייה ונמצאות בהישג יד. אין צורך בהמתנה, הורדה או עבירה על החוק על מנת ליהנות ממוסיקה ב-VOD ישירות למסך הטלוויזיה או למערכת ההגברה בבית.

 

הופעות לכל המשפחה

מכיוון שהטלוויזיה היא הכלי הבידורי המרכזי אצל רוב המשפחות בישראל, המוסיקה המוצעת ב-VOD  פונה אל קהל מאוד מגוון. מלבד הופעות של ג'סטין ביבר, מיילי סירוס וכוכבי נוער אחרים מציע ה-VOD גם הופעות רגילות והופעות באיכות HD של אמנים מהשורה הראשונה כמו לני קרביץ, האבנים המתגלגלות, ביונסה ואפילו לואיס ארמסטרונג ולוציאנו פבארוטי. הורים יכולים ליהנות מה-VOD בדיוק כמו הילדים, וכולם יחד יכולים להרוויח איכות HD  שתגרום להם להרגיש באולם או באצטדיון. אך לא רק בהופעות מוסיקה מדובר כאשר מזכירים את התכנים השונים ב-VOD, אלא גם על הופעות סטנד אפ ובידור.

 

צחוק בכל שעה

אחד היתרונות הבולטים של ה-VOD הוא הזמינות. אפשר לצפות בשירות ה-VOD בכל שעה, ולכן יש חשיבות לסוג התכנים המופיעים בו. בכל הקשור לבידור, ההופעות ב-VOD  הן קפיצת דרך לעבר עולם תוכן שופע יותר. המופעים של אדיר מילר ומיקי גבע הפכו לשם דבר ב-VOD, וכיום אפשר בכל רגע נתון ליהנות מהומור ישראלי ובינלאומי באיכות רגילה או ב-HD. קטגורית הסטנד אפ ב-VOD  מציעה הופעות של שלום אסייג, אסי וגורי, נאור ציון, מה קשור ועוד רבים וטובים, כדי שתמיד יהיה לכם מה לראות. הרבה מן התכנים מוצעים בחינם, והם גם מתעדכנים בתדירות גבוהה על מנת לשמור על רלוונטיות.

 

לא רק מוזיקה עם מילים

אם אתם בעניין של מוסיקת אלקטרו ומסיבות, קטגורית המוסיקה ב-VOD  גם מציעה הופעות של DJ's מכל העולם. תוכלו לבחור בין פאנק, האוס או דאנס ואפילו לעבור בין רחבות ריקודים בסצנות הלוהטות של איביזה, אוקראינה וספרד. באמצעות הזמנת מוסיקה מהסוג הזה תוכלו לארגן לעצמכם מסיבה בבית, ולא תצטרכו לרדוף אחרי הערוצים השונים כדי שישדרו את המוסיקה שאתם אוהבים.

 

גם בישראל כבר יודעים איך לצרוך תכנים בצורה נכונה

לסיכום, השינוי שעובר אצל צופי הטלוויזיה בעולם לא פוסח גם על ישראל. חלק מהשירותים עוברים שדרוג, חלק פשוט הופכים למגוונים יותר וכולם מבטיחים הנאה גדולה מהמסך הקטן. סביר להניח כי בעתיד נראה עוד ועוד תכני הופעות ומוסיקה ב-VOD, משום שהנטייה של הצופים היא לאחד את כל חווית הבידור תחת מקום אחד. אם עוד לא התרגלתם לשמוע מוסיקה ב-VOD, כדי שתתחילו לעשות את זה. הרשו לעצמכם להיחשף למוסיקה חדשה שלא הכרתם, ופרגנו לעצמכם בהופעה חיה עליה תמיד חלמתם.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב