דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת דילים לראש השנה: דילים לאילת מול דילים לטבריה 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2434 פעמים ]

השוואת דילים לראש השנה: דילים לאילת מול דילים לטבריה

אין על חופשה בישראל. ארצנו הקטנטונת רוויה בנופים, אטרקציות ומלונות ייחודיים, הכל במרחק נגיעה והאמת אין סיבה נראית לעין שבשלה צריך בכלל לטוס לנופש בחו"ל. ואם כבר חופשה בישראל אז ברור שהדרך הטובה ביותר להתחיל את השנה היא חופשה בראש השנה ולשם כך כדאי להזמין מראש דילים לראש השנה.

מבחינת ביקוש ותפוסה ראש השנה נחשבת לאחת מהתקופות המבוקשות ביותר במהלך השנה. נופשים רבים רוצים לחוג יחדיו ולהרגיש את אווירת החג מבלי להתאמץ ולהתרוצץ, הרי בבית המלון הם יזכו לארוחת חג השמורה רק למלכים, בליווי רב על פי הלכת ישראל.

ראש השנה שחל לרוב בתקופת הסתיו, בין החודשים ספטמבר לאוקטובר אידיאלי במיוחד לשהייה בטבריה ואילת. במהלך הקיץ שורר חום מעיק במקומות אלה אך עם בוא הסתיו מזג האוויר משתפר, הטמפרטורות יורדות אך הגשם עדיין לא נראה באופק. אפשר לטייל ברגל, ליהנות מהנוף, ולא לקבל מיד מכת שמש או התייבשות.

ואם מדובר באחת התקופות העמוסות מבחינת תיירות כיצד ניתן בכל זאת להשיג דילים לראש השנה, הרי השיטה הנהוגה היא בדרך כלל לחכות לדקה ה-90 מתוך תקווה כי עקב חוסר ביקוש חברות התעופה ורשתות המלונאות יורידו את המחירים לרצפה בשביל למשוך תיירים.

אם הביקוש בשיאו לא קיים אינטרס ממשי להורדת מחירים, ואתם יכולים להיקלע למצב שהכל כבר הוזמן והטיסות והמלונות הרצויים מלאים עד אפס מקום. אז איך בכל זאת מוצאים דילים לראש השנה? פועלים בדיוק ההפך, מזמינים דלים לראש השנה מראש, לעיתים אף חודשים ואז משריינים לעצמכם את המלונות והטיסות הרצויים וסוגרים הכל. דווקא הזמנה מראש תציע לכם דילים לראש השנה שככל שתתקרבו למועד החופשה רק יתייקרו או ייגמרו.

דילים לטבריה

אז החלטתם לבחור בטבריה לשהייה במהלך ראש השנה ונשאלת השאלה מה בדיוק כוללים דילים לטבריה. דילים לטבריה כוללים אירוח בבית מלון לרוב על בסיס אירוח של חצי פנסיון או פנסיון מלא. במסגרת דילים לטבריה מוצעים מבחר עצום של מלונות בטבריה. באפשרותכם לבחור בין מלונות פאר, יוקרה, בוטיק ועוד. כמו כן דילים לטבריה כוללים בדרך כלל שילוב של אטרקציות הקיימות באזור כמו ביקור בחמת גדר, לונה גל – פארק המים של הצפון, טיפולי ספא ועוד.

דילים לאילת

בניגוד לדילים לטבריה, דילים לאילת כוללים שילוב ועסקת חבילה של מלון וטיסה במחיר אחד. דילים לאילת מציעים מחירים אטרקטיביים וייחודיים הודות לשיתוף פעולה עסקי בין חברות התעופה לרשתות המלונאות. במידה ותנסו להפריד ותזמינו מלון וטיסה בנפרד תתאכזבו לגלות כי מדובר בעסקה יקרה יותר.

כבר מוסכם כי טיסות לאילת הפכו לדרך היעילה והחסכונית להגיע לעיר הנופש הנצחית. עזבו אתכם מנסיעה שלא נגמרת, מעייפות ומדלק שרק מתייקר. טיסות לאילת חוסכות זמן, כאבי ראש מיותרים וכן גם כסף. נוסף על כך במסגרת דילים לאילת תמצאו לרוב מגוון אטרקציות לבחירתכם כגון פארק השעשועים עיר המלכים, המצפה התת מימי, ריף הדולפינים ופעילויות אקסטרים. כמו כן מומלץ לוודא כי דילים לאילת כוללים אף שירותי הסעה משדה התעופה למלון ובחזרה כך שאין צורך להוציא כסף מיותר על מונית.

אסף רון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב