דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה רומנטית: הפרקטיקה של הרומנטיקה 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2455 פעמים ]

כל הכבוד, החלטת לתת לחברה שלך או לאשתך מתנה נהדרת: טיסה מיוחדת במטוס עם פרחים ושמפנייה וכל מה שבא עם העניין הזה. עם כל הכבוד לך אני מאוד מציע לך שתירגע ותקשיב: לא מספיק לחשוב על הרעיון הזה; יש כמה עניינים מעשיים שכדאי לך לבדוק לפני שאתה יוצא לדרך. טיסה רומנטית היא בהחלט רומנטית אבל כדי שהרומנטיקה תצליח חשוב מאוד להיות מעשיים. להלן כמה נושאים פרקטיים שהכרחיים להצלחה הרומנטיקה.

לעוף או לא לעוף

גם אתה אוהב לטוס אל תשכח שלא כולם אוהבים לטוס. ישנם כמה וכמה אנשים שפשוט סובלים מטיסה במטוס ויכולים להיות חולים מטיסה; למעשה מי שסובל מטיסה במטוס יסבול עוד יותר במטוס קטן. יתר על כן, ישנם אנשים שפשוט מפחדים מאוד מטיסה וגם הם, שוב, יסבלו עוד יותר מטיסה במטוס קטן שנראה עוד פחות בטוח ממטוס גדול. לפני שאתה נותן במתנה טיסה רומנטית תוודא שמקבלת המתנה באמת תהנה ממנה.

מחיר הרומנטיקה

תפתח את הארנק ותבדוק: כמה כסף יש לך? זאת לא בושה לבדוק כמה עולה הטיסה הזו ולראות אם אתה יכול באמת לעמוד במחיר; הוא אמנם איננו בשמיים אבל לפעמים מצב חשבון הבנק כל כך עמוק באדמה שעדיף לחסוך בהוצאות, רומנטיות ככל שהן תהיינה.

כולל שיעורי טיסה?

חברות שונות מציעות טיסה רומנטית ולא כל ההצעות זהות. מה אתם תקבלו במהלך הטיסה? האם ישנם פינוקים נוספים שקשורים לחבילה וכלולים בה? האם אפשר לשלב שיעורי טיסה בחבילה? שוב, רומנטיקה זה נהדר אבל כדאי לבדוק מה היא כוללת מבחינה מעשית. טיסה רומנטית יכולה להיות הרבה יותר רומנטית אם מוסיפים פנימה איזה בקבוק שמפניה וכמה ורדים.

בדרך לשם

באיזה יום לקבוע? ובאיזו שעה? פרטים קטנים יכולים לעשות את ההבדל. חשוב לבדוק שמקבל המתנה יכול לבוא ביום ובשעה ושמדובר בזמן נוח לו. אנחנו לא אמורים לכפות על מישהו לשנות את לוח הזמנים שלו רק כי אנחנו נותנים לו מתנה. כדאי גם לחשוב אם אתם רוצים לראות את השקיעה מהמטוס או ליהנות מאור יום מלא כדי לראות היטב את הנוף. אם אתם רוצים לשב את הטיסה עם דברים אחרים – כמו ארוחה מיוחדת במסעדה או הופעה – חשוב לחשב היטב את הזמן כדי שלא תהיו בלחץ במהלך הטיסה.

טיסה רומנטית לאן?

יש טיסות רומנטיות שנועדו רק לקחת אותנו לשמיים בלי מטרה מיוחדת ויש טיסות שבהם אנחנו נוסעים למקום מסוים ושיש יעד לטיסה. מה אתם מעדיפים? האם אתם רוצים שהטיסה תסתיים נניח באילת ומשם תמשיכו לסוף שבוע רומנטי? חשוב לראות האם החברות השונות מציעות רק מסלול קבוע או שהן פתוחות להצעות שלכם ומוכנות לבנות מסלול בהתאם לרצונות שלכם.

ועכשיו הביתה

הטיסה נגמרת באיזשהו שלב וצריך ללכת הביתה. האם באתם במכונית או בתחבורה ציבורית? כיצד זה ישפיע על המחווה ועל החוויה? אל תשכחו שהרומנטיקה בנויה מהמון רגעים: לתת במתנה טיסה רומנטית, או אפילו שיעורי טיסה אם אתם רוצים יותר, זה יפה מאוד אבל תשדלו לקחת איתכם את הרומנטיקה גם כשאתם נוחתים ולא לשכוח אותה מאחורה במטוס עם השמפניה והפרחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב