דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס IELTS- כל המידע על קורס IELTS 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 306   [ נצפה 2004 פעמים ]

מבחן IELTS (International English Language Testing Systems) הינו מבחן בינלאומי בשפה האנגלית, אשר מודד את יכולת השליטה בשפה האנגלית על פני ארבע מיומנויות השפה: שמיעה , קריאה, כתיבה וכמובן מיומנות הדיבור. למעלה מ-6,000 מוסדות חינוך, משרדי ממשלה וארגונים מקצועיים בעולם מכירים ב-IELTS כאינדיקטור מהימן ותקף להערכת הידע והשליטה בשפה האנגלית וחשיבות המבחן רבה מאד. 

מבחן IELTS אינו מבחן קל והשאלות בחלקים השונים יכולות להיות קשות להתמודדות. קורס IELTS  של בית הספר האמריקאי יעניק לכם את הכלים הנדרשים להתמודדות עם סוגי השאלות השונות במבחן. באמצעות קורס IELTS תוכלו להכיר את ההוראות הניתנות בבחינה ואת מבנה הבחינה, וזאת על- ידי התנסות בבחינות מסוג זה בעודכם נמצאים בתנאים ואווירה דומים. במהלך קורס IELTS  תלמדו שיטות לחלוקת הזמן בבחינה בצורה הנכונה והיעילה ביותר וכמו כן תלמדו "טריקים" , קיצורי דרך  ושיטות שונות ומגוונות אשר ישמשו אתכם במטרה לענות על כמה שיותר תשובות נכונה ובזמן המהיר ביותר. במהלך קורס IELTS תתרגלו שיחות כהכנה לחלק הדיבור שבמבחן, תקבלו משוב על חיבורים שתכתבו כהכנה לחלק הכתיבה שבמבחן ותפתרו מבחינים רבים לדוגמה כדי שלא תהיו מופתעים מדבר ברגע האמת.

המורים לקורס IELTS של בית הספר האמריקאי הינם מורים מקצועיים בעלי תעודות וניסיון רב. כמו כן, מורינו עוברים הכשרות, והשתלמויות רבות ונשנות ואני בודקים אותם שוב ושוב גם במהלכו של הקורס. בדיקות אלה נעשות הן דרך עיננו המקצועיות וכמובן גם דרכיכם; לקוחות בית הספר האמריקאי במהלך קורס IELTS  בודקים את מורינו דרך עיניים המתבוננות מהשטח. ובאמצעות משובים, שעליהם אנו נותנים דגש רב, אנו מתייחסים לכל עניין ומודעים לכל המתרחש במהלך הקורס.

אנו בבית הספר האמריקאי מתחייבים למקצועיות ויחס אישי לכל אחד ואחד מלקוחותינו וכמובן אנו מתחייבים לכך שתקבלו את כל הכלים הנדרשים להוציא את הציון המקסימלי בבחינה. יתרה על כך, אם לא תוציאו בבחינה את הציון אליו יכלתם, תהיו זכאים לבור קורס IELTS  נוסף במתנה, ללא תשלום נוסף.

במידה וברצונכם לקבל מידע נוסף אודות קורס IELTS לחצו על הלינק המצורף ואנו נשמח לעמוד לשרותכם ולהעניק מענה לכל שאלה העולה בדעתכם.

 

"רק דרך החינוך אפשר לשנות את העולם לטוב יותר" יאנוש קורצ'אק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב