דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: על מהירות, חפפנות וסבלנות 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1996 פעמים ]

הישראלי המצוי חושב איך עושים הכי מהר, הכי קצר, עם כמה שיותר קיצורי דרך. כנראה שזו דרך המחשבה שכל אחד מאיתנו גדל עליה. כולנו מתחילים לחשב אוטומאטית את המרחק הקצר ביותר לתוצאה המרשימה ביותר, כמובן במינימום של הוצאות, ולא פחות חשוב – במינימום של מאמץ. הגישה של הישראלים אל קידום אתרים בגוגל היא "חפיפניקית" לא פחות.

הישראלי הממוצע ניחן במידה לא מעטה של גאוותנות, בכל נושא, לא רק קידום אתרים בגוגל. הוא חושב שהוא יודע ומבין לא פחות ממקדמי אתרים מקצועיים. התפיסה השגויה הזו מקורה בעובדה שלא צריך תואר באוניברסיטה בשביל להיות מקדם אתרים. לכן, אנשים שלא עובדים ולא מכירים את התעשייה, מסיקים שלא נדרש ממש ידע מקצועי ומעמיק בשביל לקדם את האתר שלהם. ובכן, כל מקדם אתרים מנוסה ומקצועי יכול לספר לכם על תקופת סטאז' ארוכה כנצח באיזה משרד מעופש, שבה למד על בשרו במשך חודשים את הנושא של קידום, עד שהבין כיצד לשלב כלים שונים בשביל להגיע להצלחה.

הרבה אנשים לא מבינים כי קידום אתרים בגוגל מצריך עבודה יסודית. ההבנה בתחום קידום אתרים בגוגל היא כל כך מועטה, היא מתבטאת במיוחד ביחס אל התכנים. כל אדם שרוצה שהאתר שלו יקודם אך לא מוכן לשלם עבור קידום אתרים בגוגל, מפקיד את האחות הקטנה או את הדודה שלו על מלאכת כתיבת התכנים. ניחא אם היה מדובר בכותב תכנים מתחיל ויצירתי, אבל לרוב הגישה של אנשים כלפי כתיבת מאמרים היא כמו הכנת עבודה לבית ספר: הם מעתיקים כל מיני חלקים מאתרים ומחברים אותם לסיכום אחד. אנשים חושבים כי אם יכתבו את המאמרים בעצמם, יוכלו לוותר על השירות של קידום אתרים בגוגל, אך הם לא לוקחים בחשבון את האויב מספר אחד של גוגל – כפל תכנים.

קידום בגוגל מצריך טוהר כפיים מוחלט, ובעידן שבו בעלי עסקים משקיעים סכומים יפים עבור שכירת שירותיה של חברת קידום בגוגל הכותבת עבורם תכנים, הם יכולים לראות בעין לא יפה את גניבת הטקסטים שלכם מהאתר שלהם. אבל עזבו את האנשים מהם העתקתם את התכנים, מה אם אלוהי האינטרנט בכבודו ובעצמו, גוגל?

קידום בגוגל דורש היום יצירתיות ומעוף בתכנים. התעשייה של קידום בגוגל מקדשת את התכנים המקוריים והאיכותיים. תכנים מוקפדים הם למעשה הבסיס של קידום איכותי. הם גם מוסיפים רובד נוסף ועומק לאתר. למרבה הצער, חוק מרפי אומר שאם מישהו יעתיק מהאתר שלך תכנים וידביק לאתר שלו, ייתכן שתדווח עליו לגוגל, אך גוגל לא יעשה כלום... 

 

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב