כל מקדם אתרים אמין (ואחד שלא מבטיח לכם את ניסים ונפלאות) יאמר לכם שהתחרות על מילות חיפוש בגוגל וקידום בגוגל
נעשה קשה מיום ליום.
הסיבה העיקרית היא שבאופן טבעי ישנם הרבה עסקים המעוניינים לקדם את עצמם על אותה מילת חיפוש,
והקידום האורגאני ומשם הקידום הממומן יהיה קשה יותר ככל שהמודעות של העסקים בארץ תלך ותגדל.
אם אתם עסק גדול עם תקציבים גדולים אזי יש לכם את האפשרות להשתמש בכל הכלים על מנת לקדם את האתר ואת העסק שלכם
כותבי מאמרים בתשלום,קידום ממומן,קידום אורגאני,מנהלי תוכן וכו...
אך רוב העסקים שאני עובד עימם ביום יום הינם עסקים קטנים ובינוניים שאין בידם תקציבים גדולים.
ולכן, אותם בעלי עסקים נשארים קצת מאחור ולא מנצלים את האתר שלהם ומשם את הפוטנציאל של העסק שלהם והפוטנציאל העצום בשיווק באינטרנט.
עד לפני מספר שנים היה מספיק שתכתבו מספר מאמרים עם לינק לאתר שלכם והתנועה והגולשים היו זורמים אליכם
לפני מספר חודשים גוגל הוציאו עדכון מיוחד שבעצם מוריד את החשיבות של אתרי מאמרים בעולם ובארץ בצורה דראמטית, הסיבה היא שמליוני עסקים בעולם היו מציפים את אתרי המאמרים ואת הרשת בתוכן משוכפל, ובסופו של יום גוגל ובצדק מעוניינת שכל אחד מאיתנו בבואו לחפש משהו בגוגל ,יקבל את תוצאות החיפוש הכי מדוייקות שאפשר.
לאחרונה גוגל רכשו את YOUTUBE ונותן קדימות לסרטוני וידאו בתוצאות החיפוש.
מהלך זה נותן לנו שוב את האפשרות להגיע בתצאות חיפוש לעמוד הראשון של גוגל
חשבו על זה ,אם יש למילה מסויימת עשרות אלפי תוצאות חיפוש ,הרי שלאותה מילת חיפוש בקטגורית הסרטונים
המשולבים בתוצאות החיפוש הרגילות הינה מזערית.
ומכאן במקום לבזבז זמן,אנרגיה וכסף מיותרים על שיטות קידום מיושנות ,בעלות קטנה ביחס לתוצאות או לכמות הזמן והכספים שתשרפו לאורך זמן ,פשוט מפיקים סרטון תדמית מקצועי וממוקד אשר יעשה את העבודה עבורכם.
על שיטות קידום סרטונים אכתוב במאמר הבא שלי אבל שימו את עצמכם במקום הלקוח
הגעתם לאתר יפה יותר או יפה פחות עם טקסטים ואתם מעוניינים להשאיר את הלקוח אצלכם באתר ובסופו של דבר לפנות אליכם, ללקוח הממוצע היום אין את הסבלנות לחפור יותר מדי באתר שלכם ,מחקרים מראים שאם ב 15-20 השניות הראשונות לא הצלחתם לעניין את הגולש ,אזי הוא עובר לאתר הבא ומשם הדרך קצרה למתחרים שלכם.
שילוב של סרטון תדמית באתר שלכם המספר עליכם ועל השירות שאתם מספקים מעלה בעשרות ולפעמים במאות אחוזים את הסיכוי שאותו גולש גם יבצע רכישה.
תפסת כך מספר ציפורים במכה ,פעם אחת העלתם את הדירוג שלכם בעני גוגל ,עניינתם את הגולש והלקוח הפוטנציאלי והשארתם אותו באתר שלכם והחשוב מכל עשיתם עבודת מכירה ראשונית על העסק או השירות שאתם מספקים.
חשוב לדעת שלא כל סרטון עושה את העבודה, ויכול לעיתים לפגוע במטרות העסקיות שלכם ,בעידן הפרסומות המושקעות בטלויזיה ,סרטון לא מקצועי יעשה נזק יותר מאשר תועלת.
סרטון בנוי מתסריט טוב ,הכנה מוקדמת מיטבית ,בימוי נכון ,ותכנון נכון של כל שניה תוך כדי עריכה ומיתוג נכון
לצפיה בסרטוני תדמית שהפקנו בשילוב עם הכנה שיווקית נכונה תוכלו לצפות כאן
בכל שאלה על שיווק באינטרנט ,קידום ופרסום באינטרנט תוכלו לפנות אלי בקישור הבא
בכל שאלה הקשורה לשיווק באינטרנט ,מוזמנים ליצור קשר עימי
בברכה,
זוהר גולן
http://www.zoo-adv.com
אפיון בניה קידום פרסום ושיווק אתרי אינטרנט