דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לכל דורש 

מאת    [ 19/08/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1879 פעמים ]

רוצים לרכוש רכב חדש? הגיע הזמן לשפץ את הדירה, אולי איזו חופשה נעימה בחו"ל עם כל המשפחה, המינוס בבנק מעיק והבנק מציק? השיניים הורגות אתכם? זקוקים לניתוח השתלה דחוף בחו"ל? הבן צריך עזרה במימון הלימודים האקדמאיים? אל דאגה הפיתרון בהישג יד – הלוואה לכל מטרה פותרת כל בעיה.

נגמרו הזמנים שבהם הלוואה לכל מטרה נחשבה כמוצר פיננסי זניח, היום מדובר באמצעי נפוץ בעיקר נוכח העובדה כי כללי המשחק שונו ונאסר על הציבור הרחב להיכנס לחריגה בחשבון העובר ושב בבנק. במצב בו ההוצאות עולות על ההכנסות וזקוקים למימון בכדי לאזן את המצב הכלכלי בבית ולשמר את רמת ואיכות החיים - הלוואה לכל מטרה ממש יושבת כמו כפפה ליד.

ומדוע נהפכה הלוואה לכל מטרה כה נפוצה? בוודאי תרם לכך חוק בכר שפתח את שוק ההלוואות לכל. אם עד לא מזמן הבנקים שלטו באופן בלעדי במתן הלוואות, כיום המצב שונה לחלוטין והבכורה ניטלה מהמערכת הבנקאית. גופים חוץ בנקאיים כדוגמת חברות כרטיסי אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח וחברות מימון פרטיות החלו להציע לכל דורש הלוואות חוץ בנקאיות.

ומה כל כך מיוחד באותן הלוואות חוץ בנקאיות? אז זהו שבעצם מדובר על קווי אשראי נוספים מעבר למסגרת האשראי בחשבון העובר ושב. נניח שכבר נטלתם הלוואה מהבנק אם בצורת משכנתא או אחרת וכעת אתם ניגשים לבנק בבקשה נוספת לאישור הלוואה. קרוב לוודאי שהבנק יסרב לאשר זאת עקב שיקוליו הכלכלים.

בעבר פה הסיפור היה תם נגמר והמסך היה יורד, אך היום זאת רק ההתחלה בפניכם אופציות נוספות למתן הלוואות. אין קשר לחשבון הבנק ומסגרת האשראי אינה נפגעת וכך בעצם אתם יכולים להגדיל את אמצעי המימון שברשותכם והאשראי.

לדוגמא חברות האשראי יקבלו את פניכם בשטיח אדום ויציעו הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים מפתים ונוחים. כמו כן מדובר במסלול אישור מהיר ונטול בירוקרטיה מיותרת. אין צורך להציג ערבים ובטחונות, הכל פשוט, קל ומיידי. אפילו אין צורך להיפגש באופן אישי, הכל יכול להיעשות בשיחת טלפון או אפילו דרך האינטרנט במהירות הבזק.

אם אתם שואלים עצמכם אז כיצד חברות האשראי מכסות עצמן ולא חשופות ללווים בעיתיים, הסירו חשש זה מליבכם. חברות האשראי בודקות את היסטורית החיובים בכרטיס האשראי. החל מגובה החיובים, הכמות, פריסת החיובים ואופן העמידה בהחזרתם. לקוחות ותיקים בעלי מוניטין חיובי לאורך שנים זוכים לקדימות ולתנאים מיטביים וקרוב לוודאי שיקבלו אישור להלוואה בתוך דקות.

חברות הביטוח מציעות הלוואות חוץ בנקאיות על חשבון החיסכון הפיננסי שלכם המתנהל אצלן, בין אם מדובר על קרן פנסיה, השתלמות או ביטוח מנהלים. בעצם אותו חיסכון פנסיוני משמש כבטחונות להלוואה. ובהתאם לסכום המצוי בחיסכון חברת הביטוח קובעת את גובה ההלוואה המקסימאלי. עם זאת זכרו כי מדובר בכסף שמיועד ליום סגריר, אל תמהרו לגעת בו ולהשתמש בו כעירבון במידה ואינכם בטוחים במאה אחוז שתוכלו לעמוד בהחזר התשלומים כפי שייקבעו.

אמנם הבנקים איבדו את הבכורה אך עדיין מדובר בשחקנים רציניים בכל הנוגע להענקת הלוואות. הבנקים מציעים לרוב הלוואות בתנאים נוחים ומפתים אף יותר מאשר הגופים החוץ בנקאיים. כעת אתם המחוזרים, והבנקים יעשו כמעט ככל שבידיהם בכדי למשוך אתכם ולהפוך אתכם ללקוחות הבנק, מתוך ראייה כלכלית עתידית.

זיו בן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב