דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מה שנספג ועל מה שלא... 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 2649 פעמים ]

"צריך לנקות טוב טוב את המערכת, גם בין הקפלים"...

מערכת העיכול שלנו, לו היינו פורסים אותה על כל קפליה, היתה ממלאת שטח של מגרש כדור סל. למה? כדי שהמזון יוכל להספג טוב יותר. אם היה לנו שטח עיכול קטן מדי, אז חלק גדול מהמזון שאנו אוכלים לא היה נספג. בעצם מזל שזה כך. אבל... כדי להנות מהספיגה מכל השטח הזה הוא חייב להיות נקי. מצוחצח. אתם יודעים אצל מי זה כך? אצל הטבעונים. הם אוכלים כל כך הרבה מהאוכל הבריא הזה (ירקות ופירות) ולכן הספיגה שלהם היא האופטימאלית. הלוואי על כולנו.

אצל רובנו המצב הפוך. עם השנים מערכת העיכול שלנו מתמלאת במשקעים ממוצרי חלב, מקמח לבן, מסוכרים, מבשר ובעצם מכל מה שאינו ירקות ופירות (על טבעונים כבר דיברתי?....)

רופאים רבים מסכימים עם הטענה שמחלות קשות רבות (כמו סרטן השד, סרטן המעי הגס, אסטמה, פסוריאזיס ואפילו כאבי מפרקים), מתחילות ממערכת עיכול שמלאה במשקעים.

למה? כי אז הגוף מצליח פחות ופחות לספוג את כל רכיבי המזון החיוניים לו וכאילו שזה לא מספיק – בגלל המשקעים המצטברים במערכת העיכול, הוא גם לא מצליח לפנות את כל הרעלים שהוא חייב לסלק. אפשר לומר שבמידה רבה, לאט לאט, במשך החיים, "המחסנים" של הגוף מתרוקנים מכל טוב ומתמלאים בכל הפסולת שאנחנו מייצרים. אמרתי פסולת? למה לא אמרתי רעל? מכאן ועד למחלות קשות הדרך לפעמים קצרה מדי.

 "מי מוכן לקרצף לי בבקשה, בין הקפלים?"

רכיב אחד מיוחד, שמכיל צמח האלוורה יכול לעזור לרבים מאיתנו יותר ממה שהעזנו לחלום: הספונין. כשמו כן הוא, הוא סוג של סבון טבעי (מכאן גם הדמיון בין השם: ספונין והמילה Soap). הספונין מסוגל (ורוצה! אם רק תתנו לו) לנקות בין הקפלים של מערכת העיכול את כל המשקעים שהצטברו בה עם השנים.

כששותים את מיץ האלוורה, שמכיל ספונינים, מרוויחים מערכת עיכול מצוחצחת שמאפשרת ספיגת מזון וסילוק רעלים אופטימאליים, כמו שהטבע התכוון.

עד עכשיו, בין אם אכלנו מזון בריא ובין אם לא, חלק מהרכיבים לא נספג בגופנו. עכשיו, אחרי שהתחלנו לשתות אלוורה, זה הזמן להתחיל להחזיר לגוף את שאבד לו. הגוף מצידו ישמח תוך כדי כך להיפתר מכל המשקעים והרעלים שאגר בעל כורחו במשך שנים ארוכות.

"אני כבר לא צריך קפה בבוקר!"

"תופעת הלוואי" הראשונה שמדווחים עליה "שתייני" האלוורה היא של עלייה ברמת החיוניות וברמת האנרגיה. אחר כך מתחילות להשתפר כל מיני בעיות שקשורות במערכת העיכול (שלשולים, עצירויות, כיבים, דלקות כרוניות, מעי רגיז ועוד) גם הסוכר, הכולסטרול, הטריגליצרידים, לחץ הדם, פעילות בלוטת התריס – יכולים להתאזן.

"ניקיון קטן – הקלה גדולה"

כשכמה כפות אלוורה עם תוספי תזונה מפרקיים נכנסים למערכת עיכול נקייה, אז מתחיל השינוי הגדול. במקום להשתמש בתרופות שאולי עוזרות במקום אחד אבל מזיקות במקומות אחרים, אפשר פשוט לשתות את מיץ האלוורה המייוצב והפעיל עם התוספים למפרקים ולהפחית ואולי אפילו להעלים את כאבי המפרקים.

את המיץ הזה ניתן לשתות ללא מגבלת זמן, בניגוד לתרופות אנטי דלקתיות. ולא רק אפשר אלא גם כדאי.

כדי שתמיד יהיה לנו מי שינקה לנו בין הקפלים...

 "טרי זה בריא!"

טיפ קטן לסיום – חפשו את מיץ האלו ורה המיוצב. רוב מיצי האלו ורה אינם מיוצבים. הרכיבים הפעילים שבהם (ויטמינים למשל) התחמצנו כבר מזמן.

 

קישורים: www.alo-therapy.com

אודות הכותבת: אורנה פיזנטי,  עובדת 15 שנים כפיזיותרפיסטית וכמורה לפלדנקרייז. מתמחה בטיפול פיזי ותזונתי בשיטת האלו תרפיה(קישור) בכאבי מפרקים אצל מבוגרים, מעבירה קבוצות בשיטת פלדנקרייז בחיפה ובקרית טבעון.

אורנה פיזנטי 052-8771828  


פיזיותרפיסטית ומורה לפלדנקרייז, 


מתמחה בטיפול בכאבי מפרקים במבוגרים. 


תזונה עם תנועה - תנועה עם תזונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב